quote:Op woensdag 8 november 2006 00:28 schreef Caesu het volgende:
waarom heb ik hier gepost.
vervuild m'n MyAt nog al.
schroom niet om m'n posts in dit topic te wissen.
Hij houdt er degelijk wat aan over, maar gelukkig geen miljoenen:quote:Op woensdag 8 november 2006 00:52 schreef Suerte het volgende:
Als ik het goed begrijp, krijgt Kevin geen cent van haar nu ze gaan scheiden?
Dat heeft ze dan wel netjes gedaan.Kevin zal daar wel van balen, denk niet dat hij een spaarpotje heeftaangezien Britney dat was.
Vieze golddigger![]()
.quote:-K-Fed won’t touch a penny of Britney’s money. All the millions belonging to Britney will stay that way.
The mansion will be divided 50/50.
-Any gift given worth over $10,000 will go back to the original purchaser. This includes a custom-built motorcycle Brit gave K-Fed for Christmas 2 years ago.
-She will still support him for a little while longer. Brit will pay Kevin $30,000 a month for the period of time that is half the length of their marriage. Meaning he’ll be well sneakered until at least a year from now.
-Spears won’t pay child support. Federline is still responsible for supporting his other two children with previous baby momma Shar Jackson. Luckily, Britney should be able to put food on the table for at least another 200,000 more years
MILFquote:Op woensdag 8 november 2006 08:07 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hij houdt er degelijk wat aan over, maar gelukkig geen miljoenen:
[..]
.
[afbeelding]
Ja hoor, tuurlijk!quote:Op woensdag 8 november 2006 08:58 schreef GlamourGirl het volgende:
Ik kan niet wachten totdat Justin Timberlake Cameron Diaz dumpt om weer terug te gaan naar zijn ex.....(Mark my words)
Ik hoop het echt! maar ik zie het zeker niet gebeurenquote:Op woensdag 8 november 2006 08:58 schreef GlamourGirl het volgende:
Ik kan niet wachten totdat Justin Timberlake Cameron Diaz dumpt om weer terug te gaan naar zijn ex.....(Mark my words)
Ik denk niet dat de kids van Brit iig iets te kort zullen komen...en of een vader als K-fed nu zo'n verlies is.....ik betwijfel het..quote:Op woensdag 8 november 2006 10:26 schreef Scandalous het volgende:
Nu zijn er vier kindjes uit een broken homeAls die mensen nou eens beter nadenken voordat ze meteen trouwen en kinderen krijgen....
ligt het aan mij of ziet haar buste er wat raar uit?quote:
die 1ste keer was een grapquote:Op woensdag 8 november 2006 10:24 schreef SunChaser het volgende:
25 en nu al 2x gescheiden.
Een Zwarte Weduwe eet haar partner op tijdens de seks. Ook leukquote:Op woensdag 8 november 2006 11:40 schreef z-star het volgende:
Precies wat ze wil denk ik, 2 kindjes maken bij goeduitziende vent en alleen verder. Hij heeft zn nut bewezen.
Zo gaat het bij spinnen ook, toch..
Watte?quote:Op woensdag 8 november 2006 11:40 schreef z-star het volgende:
....2 kindjes maken bij goeduitziende vent en ....
ga die onnozele opmerkingen elders makenquote:Op woensdag 8 november 2006 12:50 schreef Dos37 het volgende:
Britney spears die is nou helemaal uitgehold
omdat hij met britney rotzooide toen zijn exvrouw nog maar nét bevallen was van hun kind. Omdat Kevin zelf alleen maar gezien wordt in het uigaanscircuit. Omdat Kevin zelden met de kinderen gespot wordt. Omdat Kevin zelf geen rooie cent heeft.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:52 schreef MaJo het volgende:
Waarom is ieder zo tegen Kevin trouwens? Ik volg het shownieuws totaal niet dus ken hem eigenlijk alleen maar van naamMaar wat is het waarom iedereen hem stom vindt?
volgens mij heeft hij er toch al 3 of 4.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Omdat hij op Britneys geld teert, doet alsof ie neger (en dus heel stoer) is en omdat hij drugs gebruikt terwijl ie een kindje heeft (inmiddels 2)
Volgens mij.
Ah okquote:Op woensdag 8 november 2006 15:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
omdat hij met britney rotzooide toen zijn exvrouw nog maar nét bevallen was van hun kind. Omdat Kevin zelf alleen maar gezien wordt in het uigaanscircuit. Omdat Kevin zelden met de kinderen gespot wordt. Omdat Kevin zelf geen rooie cent heeft.
Omdat dus alles erop lijkt dat hij gigantisch zit te profiteren van Britneys geld en zelf geen fl*kker uitvoert, hoewel hij dankzij britneys geld nu wel door wil breken als 'rapper'.
Ook goed.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:18 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij er toch al 3 of 4.
zo binnenkort is begin volgend jaar toch niet?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:23 schreef Mr_Booze het volgende:
Wat toevallig dat haar album binnekort uit komt.Zeker weer zo'n 'image wechsel'!
![]()
quote:Echtgenoot Spears wist niets van scheiding.
Britney Spears heeft haar man niet ingelicht over hun op handen zijnde scheiding. Kevin Federline werd verrast door het nieuws dat zijn vrouw hem gaat verlaten. Dat beweert de website TMZ.com, die dinsdag als eerste meldde dat de zangeres en de danser/muzikant uit elkaar gaan.
Federline gaat volgens TMZ als reactie op de handelwijze van de vrouw met wie hij twee jaar geleden trouwde een felle strijd voeren om de voogdij over hun twee kinderen. Hij zou hiermee een financiële regeling willen bewerkstelligen.
Spears' fortuin wordt geschat op rond de 120 miljoen dollar (93 miljoen euro). Het paar zou voor hun huwelijk in 2004 een overeenkomst hebben getekend, waardoor Federline geen aanspraak kan maken op het hele vermogen van zijn toekomstige ex.
De muzikant vertelde maandag nog aan journalisten in het Canadese Toronto over de grote steun van zijn echtgenote. „Britney is er altijd voor me, ze is waarschijnlijk mijn grootste fan. Wij zijn echt een team.”
De 24-jarige Spears zelf reageerde de afgelopen twee jaar meermaals emotioneel in de media op geruchten dat het slecht ging met haar huwelijk. Het tweetal kreeg in september 2005 zoon Sean Preston en bijna exact een jaar later zoon Jayden James.
Dan lijkt het minder geplant.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
zo binnenkort is begin volgend jaar toch niet?
Bah, moet het weer zo grof?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:41 schreef L-IS het volgende:
ze heeft er toch 2 kinderen van uitgescheten?
quote:Federline gaat volgens TMZ als reactie op de handelwijze van de vrouw met wie hij twee jaar geleden trouwde een felle strijd voeren om de voogdij over hun twee kinderen. Hij zou hiermee een financiële regeling willen bewerkstelligen.
nopequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:51 schreef Herald het volgende:
ze waren toch in gemeenschap van goederen getrouwd ofzo, dus Kevin kan de helft van haar bezit nu claimen
tis meer anderson, ZIJN album is 2 weken geleden uitgekomenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
zo binnenkort is begin volgend jaar toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |