abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44978859
Rena is ongetwijfeld heel zupahsexy, smaken verschillen maar ik vind britney's benen hier echt niet mooi.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_44993294
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
Rena is ongetwijfeld heel zupahsexy, smaken verschillen maar ik vind britney's benen hier echt niet mooi.
Laat je eigen benen eens zien dan?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 4 januari 2007 @ 00:37:27 #253
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_44993839
Ja, hoi, zullen we het persoonlijke gevoegelijk achterwege laten?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:59:21 #254
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45018036
Mooi woord, "gevoegelijk"

Trainwreck.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Moderator / Miss SHO donderdag 4 januari 2007 @ 23:45:59 #255
22592 crew  Ole
pi_45024745
fotoooooo!!!
quote:
TURNING THE CORNER?
After turning in early New Year's Eve, Britney looks wide-awake and ready for a night out in Hollywood on Wednesday. The pop star dined at Dolce before heading over to Euro-lounge Les Deux with pals. Despite the pop star's recent partying, her manager assures that she'll "be back and absolutely at the top of the entertainment industry very soon."
www.people.com
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 januari 2007 @ 22:43:48 #256
22592 crew  Ole
pi_45057375
er is weer nieuws!
quote:
Breaking News
Britney Spears, Kevin Federline Agree on Custody – For Now
FRIDAY JANUARY 05, 2007 03:00 PM EST

By Ken Lee

Spears and Federline

Photo by: Mariotto-Cooper / X17; Dave Bjerke / NBCU

Britney Spears and Kevin Federline have agreed upon a custody arrangement for their two sons – at least for the month of January, according to legal documents obtained by PEOPLE.

Spears, 25, will have custody of Sean Preston, 1, and Jayden James, 4 months, most of the time, but Federline, 28, will be allowed to see the boys three times a week for four hours between Jan. 12 and 31 at Spears's residence.

Both parties agreed that the only people allowed at the visitation will be Spears, Federline, a nanny, Spears's personal assistant and household staff.

Meanwhile, Spears is permitted to take the children to Miami from Jan. 5 to 11. She has agreed to keep Federline apprised of her location while in the city.

The arrangement only applies for the month of January, as TMZ.com reported Friday.

Spears filed for divorce on Nov. 7, seeking sole custody of the children; in documents filed the next day, Federline also asked for sole custody.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:44:58 #257
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45092158
Hi y'all,

I know it's been a while, but listen -- I've been real busy with things. And I know a lot of y'all think I've been acting real trashy since Kevin and I split up, but listen, it was a ROUGH TWO YEARS THERE. Sometimes a girl just need to take her vagina out for some air, and that's all I was doing, so maybe you shouldn't judge me so much because if you'd been married to Kevin Federline for however long we were married, you would go on a binge later too. Anyway, I had this whole thing planned out where I explained WHY I stopped wearing panties for a little while and WHY I was pole-dancing with Paris Hilton and stuff, but then I found this, and I need to take care of it, first:

LISTEN PARIS: YOU STAY AWAY FROM MY MAN. I mean it. YOU STAY AWAY. OR I WILL TOTALLY CUT YOU. Everyone thinks I'm so dumb, but these are things I know:

a) Justin is single again

2) You and I are friends all of a sudden

3) you totally love to hook up with your friends's ex-boyfriends. Like you took Stabby Nachos, if that is in fact his real name, from the little tiny Olsen. And then you did the same thing to like four other girls and their boyfriends that I can't remember anymore.

d) ERGO: You are TOTALLY going to try to hook up with JUSTIN NOW. DON'T DENY IT. I KNOW YOU ARE. I KNOW IT. AND THAT IS BULLSHIT. IF ANYONE IS GETTING BACK TOGETHER -- OR TOGETHER...OR WHATEVER -- WITH JUSTIN, IT IS ME. ME! ME ME ME ME ME.

So I mean it. Stay away. Get away. Get far away. Because that skinny little Olsen girl is too little to screw with you, but I am NOT. I have still got some baby weight and I will use all of it to RIP OUT YOUR SKANK EXTENSIONS. You MIGHT be able to talk me into pole-dancing naked in your rec room or whatever, but I am NOT going to let you get away with THIS. I have been PLANTING THE SEEDS OF REUNION (I heard that on a commercial for Days once) for like FOUR YEARS and you are not going to UNDO IT ALL. You might have a deal with the DEVIL -- oh, I said it. I think you're THE BRIDE OF SATAN and I really mean that like FOR REAL, not metaphorifically , I think you ACTUALLY WENT INTO HELL and took Satan's hand and pledged to serve him for ALL ETERNITY and wore a veil and everything -- but I sang "Oops, I Did It Again," and I'm just as rich as you are and if I have to fight THE DEVIL to get Justin back, I WILL.

FROM:

Britney

PS: I really mean it.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 6 januari 2007 @ 22:49:32 #258
22592 crew  Ole
pi_45092326
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:53:30 #259
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_45179618
quote:
Britney: Undercover Lover!

Filed Under: Britney Spears > Exclusives! > Love Line

It's a good thing Britney Spears has paid professionals raising her kids for her!

While she probably sleeps all day, the hard-pAArtying mother of two rages at night. And Monday evening was no exception.

Sources reveal exclusively to PerezHilton.com that the pop star was spotted at the W Hotel in Westwood, drinking heavily at the Whiskey Blue lounge.

"She entered in a short black and white dress with long black wig," recounts one spywitness. Britney sure is fond of her disguises!

Later on in the evening, Spears changed behind a screen at the bar into a men's white shirt and tiny black booty shorts.

"Britney was making out with a dark hair, bearded man outside in a cabana, but i could not recognize him," says our mole.

Then, after an amarous public makeout session, sources tell us that Spears and her mystery man went into the lobby and got a room for the night!!

And, like a true gentleman, the fella was the one that gave his credit card to the reception desk.

Now, the real question remains...

Who is Britney's new man?

Let his 15 seconds of fame begin!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:58:43 #260
71048 Tokay
makes your day!
pi_45179800
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:44 schreef Vivi het volgende:
Hi y'all,

(blablabla...)

FROM:

Britney

PS: I really mean it.
Hilarisch. En ook zo geloofwaardig.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:23:08 #261
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_45192200
hoe dan ook, alles doet britney geen goed.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_45192266
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:23 schreef snakelady het volgende:
hoe dan ook, alles doet britney geen goed.

[afbeelding]
hij blijft leuk

Mijn god zeg, hoe brak kun je er uit zien... dan denk ik echt: veel mooier dan een (onder-)gemiddeld knap meisje is ze niet zeg. Op straat zie je mooiere brakke meisjes en ik durf toch wel te zeggen dat ik er op mijn brakst nog niet zo erg uit zie
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_45193800
De nieuwe stud van Brit:

Beetje K-Fag-Alert maar het kan er mee door! Zal wel een scharrel zijn...

Ben wel onderhand benieuwd naar Jayden James... misschien heeft het kind wel wat waardoor het zo lang buiten de pers wordt gehouden. Met Sean ging het veel sneller. Of misschien is JJ wel gewoon heel lelijk Ben er onderhand wel benieuwd naar.
pi_45292505
quote:
'Federline eist 40 miljoen van Spears'

Uitgegeven: 12 januari 2007 16:04
Laatst gewijzigd: 12 januari 2007 16:10

AMSTERDAM - Kevin Federline wil 40 miljoen euro van zijn bijna ex-vrouw Britney Spears, zo melden verschillende media vrijdag. Als de popzangeres ingaat op deze eis zal Federline de strijd om de voogdij opgeven.

In november diende de 25-jarige Spears de scheidingspapieren in bij de rechtbank. De zangeres en Federline hebben samen twee zoontjes, Sean Preston en Jayden James. Spears liet in de scheidingspapieren optekenen dat ze de voogdij over de kinderen wil.

Federline gaat daar niet mee akkoord. "Kevin geeft de strijd alleen op als Britney met geld over de brug komt", zo zeggen bronnen rondom de rapper.

Geschrokken

Naar verluidt zou Spears erg geschrokken zijn van het voorstel van Federline. "Ze is bang dat Kevin haar financieel uitkleedt", zo zeggen vrienden van Spears. "Ze moet er niet aan denken dat ze haar kinderen verliest."

Eerder deze week werd bekend dat de twee een tijdelijk akkoord hebben bereikt om het hoederecht over hun kroost te delen. Dit akkoord is echter maar een maand geldig. Federline mag de kinderen momenteel drie middagen per week bezoeken in het huis van de zangeres.
40 miljoen euro!
Dat is best veel!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 18:40:43 #265
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45292562
Jeez die K-Fed heeft het toch maar goed gespeeld als hij dat bedrag krijgt.
Bekende popster neuken, lekker in dure auto's scheuren, een CD'tje gemaakt...Na een paar jaar is hij van d'r af, maar nu met 40 miljoen dollar op de bankrekening. Minor detail, hij ziet zijn kids niet meer. Maarja, kinderen interesseren hem toch geen hol, aangezien hij zijn eerdere gezin ook zonder omkijken in de steek liet.
pi_45297708
K-Fag is nu ook aan het daten en hij gaat er zelf op vooruit Mwha het valt toch wel mee

Ik zal kijken voor een foto

The Internet is hot with rumors that WWE Diva Rebecca is dating Kevin Federline.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 januari 2007 @ 21:39:16 #267
22592 crew  Ole
pi_45298079
quote:
Platenbazen tegen Britney: "Stop met drinken of vertrek"
Britney Spears wordt volgende week voor crisisoverleg verwacht op het kantoor van haar platenfirma. Volgens de Britse krant News of the World zullen de bazen van Jive Records haar voor een ultimatum stellen: stoppen met drinken of het contract opzeggen.

(klik op de afbeelding voor een grotere versie)
Britney Spears is bezig aan een nieuw album dat deze zomer zou moeten uitkomen, maar dat lijkt niet echt vlot te verlopen. De platenfirma heeft het ook bijzonder moeilijk met het negatieve imago dat ze de voorbije maanden heeft verworden door haar onophoudelijke fuiven.

Hoewel Jive Records de voorbije weken publiekelijk in de bres is gesprongen voor Spears, maken ze zich achter gesloten deuren ernstig zorgen over haar drankmisbruik. Spears is dan ook een van de grootste (lees: meest lucratieve) artiesten bij Jive. Dat haar fansite is opgedoekt en fans massaal afhaken, pleit al evenmin in haar voordeel.

Vorige week ging Spears nog relaxen in de vijfsterren Santuary Health Spa in Arizona, maar enkele dagen later hing ze al weer in nachtclub Les Deux in Los Angeles, waar ze bleef tot halfdrie 's nachts. Op nieuwjaarnacht stortte ze in tijdens een feest in Las Vegas.

Britney Spears heeft al weer mannelijk gezelschap gevonden. Afgelopen weekend ging ze zeilen met ene Isaac Cohen. Hij is een nog niet zo populaire acteur en model.

Isaac nam Britney mee op een boottripje met een jacht langs de kust van Malibu. De volgende dag zagen ze elkaar in het W Hotel in Los Angeles, waar ze de nacht zouden hebben doorgebracht.

Brit en haar nieuwe verovering werden gefotografeerd op de boot.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:15:19 #268
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_45317464
Britney Spears & K-Fed thanksgiving memories.

http://www.youtube.com/watch?v=mCBbUSOe3LY

This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  maandag 15 januari 2007 @ 16:00:11 #269
13042 KreKkeR
Waddap homie
  maandag 15 januari 2007 @ 16:50:02 #270
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_45376762
Gezien de naam van die URL moet ik er maar niet op klikken.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Miss SHO maandag 15 januari 2007 @ 16:50:51 #271
22592 crew  Ole
pi_45376796
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:50 schreef static het volgende:
Gezien de naam van die URL moet ik er maar niet op klikken.
Nee.. maar ze staan inmiddels al in een ander topic
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:32:59 #272
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45592939

En wat serieuzere ( ) Prutney-nieuwtjes:

This is so sweet...

Britney Spears likes to include the children along on her whorish activities!

The mother of the year (with her fug friends) and her special son, Tater Tot, hit up West Hollywood's Trashy Lingery shop on Sunday.

Yesterday, Spears changed her tune and told the assembled paparazzi that she and her new buttboy, Isaac Cohen, are still dating and that that she was picking up a special Valentine's Day outfit to excite her man.

Maybe she got Tater Tot a cute a little thong too?

Despite her telling the paparazzi that they had broken up, Britney Spears and her new man, model/actor/loser Isaac Cohen, pose for the photogs as they hit up Cabana Club in Los Angeles this past weekend for yet another night of hard pAArtying.

pi_45593376
wat kansloos die texten die erbij staan
Zo niet.. dan toch!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:51:08 #274
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45593409
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:50 schreef NrSiX het volgende:
wat kansloos die texten die erbij staan
Perez Hilton he

Best funny, imo
pi_45701872
Hier issie dan... Jayden James!

Ok, niet duidelijk maar wel een echte baby.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')