abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 december 2006 @ 19:33:49 #226
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44665347

Was je haar!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 december 2006 @ 20:15:31 #227
22592 crew  Ole
pi_44666467
Ga slapen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 23 december 2006 @ 17:28:07 #228
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_44685520
quote:
Nieuwe vriendje Britney stapelverliefd.

Muziekproducent Jonathan Rotem, het nieuwste vriendje van Britney Spears, heeft verteld stapelverliefd te zijn op de zangeres. Dat meldt hollywood magazine In Touch Weekly.

"Ik geef echt om Britney. Ze is uniek en heeft een geweldige persoonlijkheid', aldus de muziekproducent. De rustige Rotem zou een goede invloed hebben op het turbulente leven van de zangeres. "Ik ben clean en leef gezond, ik drink niet eens koffie".

Volgens vrienden van het prille koppel zijn ze onafscheidelijk. Ze zouden dagelijks met elkaar telefoneren en hebben regelmatig romantische dinertjes in het huis van Rotem.

Britney's nieuwe liefde keurt de leefstijl van de zangeres echter niet goed. Hij wil dat ze stopt met feesten en zichzelf eens serieus neemt.

Spears is onlangs gescheiden van Kevin Federline, met wie ze twee kinderen heeft.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_44793974
quote:
WorldofBritney.com - the most popular Spears fansite - is shutting down! And they are citing B's recent behavior as a deciding factor!

In a press release announcing the closing of the website, the site's webmaster said:

"As Britney keeps losing her identity and credibility within fans and industry people, so is WoB. We're moving on to greater, bigger things. I would therefore like to announce the permanent shut down of World of Britney.com beginning January 31st, 2007.

No worries though, Britney will still be covered and our relationship with her people, Larry etc....will remain intact.

I think that WoB has had its run.......its feet are not holding firm anymore, not because of my ability to run it, but because I believe Britney is unfortunately done (for me at least). No matter what anyone thinks or how they may disagree, it's very hard to maintain the respect needed to keep things going, so in turn, I'm trying to be a step ahead of it."
pi_44794140
Oftewel hij wil geen site onderhouden over een ranzige greppelslet. Dat was een snelle carriere
  donderdag 28 december 2006 @ 15:00:01 #231
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44794183
Kortom: z'n site is de afgelopen maand door alle heisa overbelast geraakt en hij wil de rekeningen niet meer betalen. Altijd zo met grote fansites
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_44853589
quote:
'Britney wil tsunami-weesje adopteren'

Uitgegeven: 29 december 2006 17:46
Laatst gewijzigd: 29 december 2006 17:58

AMSTERDAM - Britney Spears wil een tsunami-weesje adopteren, zo melden verschillende media vrijdag. De zangeres zou haar hart hebben verloren aan het vierjarige jongetje Wang uit Bali. Wang is bij de tsunami in 2004 zijn hele familie verloren.

Volgens een bron is de 25-jarige Spears advies aan het inwinnen over de adoptieprocedure. Ook heeft de popdiva raad gevraagd aan Madonna, die onlangs een jongetje uit Malawi adopteerde. "Britney is er heel serieus mee bezig", aldus de bron.

Britney maakte in november bekend te gaan scheiden van haar man Kevin Federline. Samen hebben ze twee kinderen, Sean Preston en Jayden James.

"Britney heeft een turbulent jaar achter de rug. Ze wil een nieuwe start maken en een kindje adopteren", zo stelt de bron. De zangeres werkt momenteel hard aan een comeback.
Betwijfel of het waar is, maar goed.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_44903886
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kortom: z'n site is de afgelopen maand door alle heisa overbelast geraakt en hij wil de rekeningen niet meer betalen. Altijd zo met grote fansites
heb je fout gedacht, dit is de britney fansite die al vanaf het begin is.
pi_44903912
Ze zal nog wel heeeeel lang single blijven.. Blegh wat is ze lelijk en vies.. Haar laatste niets verhullende pix waren om te kotsen
pi_44913749
quote:
Op zondag 31 december 2006 22:44 schreef draaijer het volgende:
Ze zal nog wel heeeeel lang single blijven.. Blegh wat is ze lelijk en vies.. Haar laatste niets verhullende pix waren om te kotsen
Draaijer heeft nog nooit een vulva van dichtbij gezien?
I had a signature once. It was awful.
pi_44915212
Hij heeft zoen maffe kop
pi_44919203
quote:
Op maandag 1 januari 2007 14:40 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Draaijer heeft nog nooit een vulva van dichtbij gezien?
Niet zo'n lelijke nee.. PUKE
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:11:26 #238
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44937277
Somehow we don't think this is what Britney Spears' camp envisioned when they booked her to host a (well-paid) soiree at Pure in Caesar's Palace, Las Vegas, to ring in 2007.

What was supposed to be a celebration turned in to the latest soap opera that is Britney Spears' life.

Shortly after midnight, Britney was whisked out of the club after she fainted.

Vegas nightlife institution Robin Leach reports that Spears and her entourage of 27 were having dinner at the Social House Asian themed restaurant in Treasure Island before her appearance at Pure.

She nibbled on Kobe beef burgers, lobster curry salad and chicken fried rice before heading down to Pure.

We wouldn't be surprised if the good ol' reliable "food poisoning" excuse is tossed around to explain her fainting in the club around 12:45 A.M.

Here's the nitty gritty of what went down.

Spears had been seated on a VIP tented-cabana bed overlooking the dance floor at 12:50AM talking with one of her male dancers. She intimated she wanted to leave and as she stood up, "she went into a dead faint and just fell right to the floor."
Her group pulled her up and lay her on the bed at the same time as her personal security asked for the club to provide at least 10 other security managers to "get her out as quickly as possible." They surrounded the stricken pop star in an attempt to screen her from all observers and the new years revelers on the crowded dance floor.

One woman in the Spears' entourage yelled, "Make sure nobody gets any photos. No photos anywhere."

When the 12-strong security phalanx was in place, two of her dancers wrapped Britney in what appeared to be a blanket-hooded poncho. Literally carrying her in both arms, they managed to propel her through the crowds and out of the club.

It appeared as if "she was being dragged as she wasn't walking under her own speed" said one eyewitness. "It looked as if they wanted to get her up to her hotel room as soon as possible."

At 2AM this morning, an ambulance was summoned to the hotel but it was totally unclear if it was brought to Caesars for Britney.

For the brief time that Britney was inside Pure, she seemed in great spirits.

She danced for the crowd to her song I'm A Slave For You and did not one but two countdowns - one outside and one inside.

Inside the club she yelled "What happens in Vegas always stays in Vegas" and after the countdown she wished everybody a Happy New Year.

Unfortunately for Brit, January 1st - and probably this whole week - will be anything BUT happy for Britney.

Bron: www.perezhilton.com
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:42:53 #239
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_44938042
Jeez.. Ze lijkt wel 55 jaar op die foto
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:18:29 #240
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44940259
Ik had ergens anders gelezen dat ze oververmoeid was. Niet zo gek na al een scheiding en al dat gefeest daarna.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:04:23 #241
124789 superhero87
Playin my game
pi_44947080
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:42 schreef Spees_Eend het volgende:
Jeez.. Ze lijkt wel 55 jaar op die foto
Beetje ongelukkige foto, deze is beter

dinsdag 2 januari 2007 @ 18:08:14 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_44947180
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:04 schreef superhero87 het volgende:

Beetje ongelukkige foto, deze is beter

[afbeelding]
Want van grotere afstand genomen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_44949718
Wat een lelijke varksenspootjes zeg
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_44950413
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
Wat een lelijke varksenspootjes zeg
Serieus Als je dit al varkenspoten vind...
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_44950533
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:50 schreef rena het volgende:

[..]

Serieus Als je dit al varkenspoten vind...
't zijn nogal korte beentjes met flinke kuiten... is mijn mening
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:11:01 #246
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_44951225
Denk dat de gekozen hoek bij de fotografie hier ook aan bijdraagt.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:55:01 #247
124789 superhero87
Playin my game
pi_44959868
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:54 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

ik vind het juist super uitzien... maar das mijn mening
pi_44964511
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]

Dan zul je mijn benen wel helemaal afschuwelijk vinden
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_44964760
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 07:49 schreef rena het volgende:

[..]

Dan zul je mijn benen wel helemaal afschuwelijk vinden
Als Britney Spears nu al varkenspootjes heeft, dan hebben alleen anorexia-modellen geen varkenspootjes. Sorry, maar de benen van Brit zijn schitterend, ze heeft een geweldig postuur en er is niks mis mee, dus met jouw benen ook niet Rena!
I had a signature once. It was awful.
pi_44964937
Rena is sexeh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')