Hoe moet ik dit opvatten, is Samoa uberhaupt fout of is het een ander soort Samoa?quote:Op woensdag 8 november 2006 13:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Samoa is inderdaad heel reëel, maar het is niet West-Samoa
Het is een Samoa, maar niet West- of gewoon Samoa. Er ligt daar nog een andere Samoa, en die zoek ikquote:Op woensdag 8 november 2006 13:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit opvatten, is Samoa uberhaupt fout of is het een ander soort Samoa?
Dat klinkt meer als een muziekinstrument in plaats van een landquote:Op woensdag 8 november 2006 13:04 schreef Berkery het volgende:
Tokelau?
Het klonk me bekend, maar is het ook een land vraag ik me af. Nou ja, als het goed is gun ik je de punten van hartequote:Op woensdag 8 november 2006 13:08 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Ik zeg Amerikaans Samoa dan.
Die heeft onder Hiddink ook nog een half jaar bij PSV gezeten, volgens mij.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:10 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Naar wie gaan de punten nu en wie stelt de volgende vraag?
Ik wist al lang dat het Am. Samoa is, maar ik was even gaan eten.
Archie Thompson (ex-Lierse SK) scoorde toen 13 of 16 goals, waardoor hij tot op de dag van vandaag nog steeds meer goals dan interlands heeft
Is eens terug naar Melbourne gegaan en weer naar Lierse gekomen. Ik weet niet waar hij nu zit, maar aangezien Lierse 2 uit 33 heeft, zou hij wel spelen, moest hij nog in Lier zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:13 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Die heeft onder Hiddink ook nog een half jaar bij PSV gezeten, volgens mij.
YouTube: PrintScreen nemen van een clip -> Macromedia Flash -> plakken in een layer -> layer erover en dan 'calqueren'. Ik pik een kleur uit en teken er eigenlijk een kopie over, maar dan met veel minder contrasten.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:22 schreef Soempie het volgende:
oja, waar doe je die afbeeldingen zo??
Ik denk dat ie weer terug is gegaan naar Australië, want hij was maar verhuurd aan PSV. Hij vertrok bij Lierse, omdat hij en zijn gezin weer naar Australië wilden, dus daarom denk ik dat hij daar wel weer zal voetballen.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:17 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Is eens terug naar Melbourne gegaan en weer naar Lierse gekomen. Ik weet niet waar hij nu zit, maar aangezien Lierse 2 uit 33 heeft, zou hij wel spelen, moest hij nog in Lier zijn.
Dat is een zwembad? Ik dacht dat hij op de metro stond te wachtenquote:Op woensdag 8 november 2006 13:28 schreef RoofingBurner het volgende:
Het is in ieder geval bij het zwembad. Gokje op Nightswimming van REM
Ik ookquote:Op woensdag 8 november 2006 13:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is een zwembad? Ik dacht dat hij op de metro stond te wachten![]()
Ohja en ook aan dat 'verboden te duiken' bordje.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:37 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Het is een zwembad, dat zie je aan de weerspiegelde '5-0', maar het is niet van REM.
Het is een liedje over liefdesverdriet.
http://www.freewebs.com/negenproef/fok/soempie.jpgquote:Op woensdag 8 november 2006 13:26 schreef Soempie het volgende:layer, calqueren... volg je niet helemaal, maar zal ervoor zorgen dat ik macromedia flash ook op m'n computer krijg. Bedankt!
! wat lief!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:40 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
http://www.freewebs.com/negenproef/fok/soempie.jpg
Steeds weer een buitengewone prestatie als iemand mijn vragen goed beantwoordtquote:Op woensdag 8 november 2006 13:51 schreef Neleos het volgende:
The Streets - Dry Your Eyes?
Dat is een Ier.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:02 schreef PatriotOnline het volgende:
Bram Stoker? Of is dat geen Ier?![]()
+1 cafcaquote:Op woensdag 8 november 2006 14:07 schreef cafca het volgende:
Syndicat National du Chemin de Fer, Franse Spoorwegmaatschappij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |