Er is er maar één van. Werd in Oostenrijk gevonden, is er ook naar vernoemd. En met vruchtbaarheid heeft het iets te makenquote:Op woensdag 8 november 2006 01:07 schreef lienelien het volgende:
staat symbool voor de vrouwlijke vruchtbaarheid. Dus de godin van de vruchtbaarheid iod? Kwam men veel tegen in oude Egyptische graven
Trustenquote:Op woensdag 8 november 2006 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken slaap lekker iedereen
Huh, echt. ja? Ik was altijd in de veronderstelling dat dat ding in Egypte is gevonden, en namaaksels daarvan enzoquote:Op woensdag 8 november 2006 01:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is er maar één van. Werd in Oostenrijk gevonden, is er ook naar vernoemd. En met vruchtbaarheid heeft het iets te maken
Even? 't Is een eindje lopen.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:11 schreef lienelien het volgende:
Ik ga wel even naar Oostenrijk.
Ja!quote:Op woensdag 8 november 2006 01:12 schreef peaceman het volgende:
Venus van ????
Oh, maar dan is het goedquote:
Oh, dat had Lienekien laatst ook. Zij had geen korrels. Het moest in een buisje, maar dat lukte niet. Toen zei ze dat de dokter even op de poes had gedrukt en dat er vanzelf urine naar buiten kwam.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:17 schreef peaceman het volgende:
Ik zit eigenliijk te wachten tot 1 van mijn katten gaat piesen op de speciale korrels die ik van de dierenarts kreegDit is nodig ivm met urineonderzoek omdat ie niet helemaal in orde is, maar hij wil niet echt....
En ik wil naar bed...![]()
Oh, net als zo'n oude koffiethermospersquote:Op woensdag 8 november 2006 01:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat had Lienekien laatst ook. Zij had geen korrels. Het moest in een buisje, maar dat lukte niet. Toen zei ze dat de dokter even op de poes had gedrukt en dat er vanzelf urine naar buiten kwam.
quote:Op woensdag 8 november 2006 01:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toen zei ze dat de dokter even op de poes had gedrukt en dat er vanzelf urine naar buiten kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |