Ben gek op statistiekenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:18 schreef Quyxz_ het volgende:
check de views daarvoor hè
Of gewoon aftellen:quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:19 schreef murp het volgende:
als ik deze nou vol bagger, dan komt er snel een slotje op...
Onzinquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:19 schreef murp het volgende:
als ik deze nou vol bagger, dan komt er snel een slotje op...
quote:forum.fok.nl/topic/937658
Idd!quote:
gewoon, omdat ik het wou wtenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Idd!
Maar toch wel boeiend dat mensen hier klikken terwijl ik in de TT al adviseer om het niet te doen.
Wat is de drive bij jullie om hier nu toch te gaan kijken?
oh... en nu?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:20 schreef Quyxz_ het volgende:
het zeggen dat iets uit een ander jaar is, is niet meer van 2006
al geweest......quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:20 schreef Je-ko.nl het volgende:
Weer iemand die aandacht zoekt?
www.zoekeenleven.nl
ThanQquote:
Die reclame rechts onder.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:20 schreef Je-ko.nl het volgende:
Weer iemand die aandacht zoekt?
www.zoekeenleven.nl
nee, sommige mensen die posten, en daarop reageren zijn ook views..quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:26 schreef MaGNeT het volgende:
Het topic bestaat inmiddels toch al zo'n 10 minuten met zo'n 87 pageviews.
Dat is toch nog bijna 9 idioten per minuut die eigenwijs zijn.
Hmm, daar gaat m'n onderzoekquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:27 schreef murp het volgende:
[..]
nee, sommige mensen die posten, en daarop reageren zijn ook views..
nou, niet helemaal waar...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
van die 87 zijn zo'n 60 van murp hoor, reken je niet rijk
Zal ik z'n F5 toets afpakken?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
van die 87 zijn zo'n 60 van murp hoor, reken je niet rijk
agreequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:29 schreef murp het volgende:
topic had toch geen potencieel....
nu pas?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
agree
dus maar volbaggeren
wat was jij aan het doen dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Whehe, net als wat ik aan het doen was.
Heb ook gelijk policies ingesteld. Je kan nu alleen nog maar Firefox gebruiken in safe mode en Fok! als vast ingestelde startpagina. Oh, die had je al als startpagina...quote:
ja die had ik al.... mijn actieve topics...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb ook gelijk policies ingesteld. Je kan nu alleen nog maar Firefox gebruiken in safe mode en Fok! als vast ingestelde startpagina. Oh, die had je al als startpagina...
F5p F5p F5p?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Whehe, net als wat ik aan het doen was.
alsof ik hier constant zit te f5'enquote:
geen idee...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
alsof ik hier constant zit te f5'en
een koolmees is geen mus......quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:33 schreef murp het volgende:
dus....
nope...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:33 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
een koolmees is geen mus......
jeuu ik ook hier?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:34 schreef jors het volgende:
goed topick
Sinds de bug op de FP doet m'n F5 het niet meerquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
alsof ik hier constant zit te f5'en
o? ik gebruik nooit f5... ik ben een echte muisbewerker..quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Sinds de bug op de FP doet m'n F5 het niet meer
En m'n muis heeft een surfblesurequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:37 schreef murp het volgende:
[..]
o? ik gebruik nooit f5... ik ben een echte muisbewerker..
grappig...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En m'n muis heeft een surfblesure
Zonder de 'tab' toets had ik geen leven meer
te laatquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:41 schreef boem-dikkie het volgende:
waar moet ik niet klikken dan ?
is dat niet de line van dat tabak monster in Star wars ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ana Haneek Omak We Abook.
Gezondheid!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:41 schreef boem-dikkie het volgende:
waar moet ik niet klikken dan ?
welkomquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:42 schreef rudedeltadude het volgende:
ik klikte ook
wie?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
geen ideequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
is dat niet de line van dat tabak monster in Star wars ?
Ik weet niet, ik zocht op google naar vuige zinnen in andere talen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
is dat niet de line van dat tabak monster in Star wars ?
je vergeet de wwwquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Murp de levende vraagbaak.
Vraag het murp
murp.nl
doe er nog 1!!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:46 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zocht op google naar vuige zinnen in andere talen.
Moest aan mijn powerlevel denken, jeweet.
Mweheh, ik ga dat domein kopen en er een zwitserse homosite van maken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Murp de levende vraagbaak.
Vraag het murp
murp.nl
sorryquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
goffedomme zeg ben ik eventjes weg doen jullie zomaar 12 pagina's erbij
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Mweheh, ik ga dat domein kopen en er een zwitserse homosite van maken.
:|quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:47 schreef boem-dikkie het volgende:
ik heb een radar op, en je bent sterk tyler raditz!
kaaaaaaaaaaaaaaaaaaa meeeeeeeeeeeeeeeeeeeee haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa meeeeeeeeeeeeeeee haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
moewhhahaha dood
koop maar...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Die 1 en die 2 zijn van pagina 1 en van pagina 2. Je moet dat dus los van elkaar zien.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
goffedomme zeg ben ik eventjes weg doen jullie zomaar 12 pagina's erbij
boefje....quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:48 schreef PauperPanda het volgende:
Ik klikte lekker toch
na na nana na
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die 1 en die 2 zijn van pagina 1 en van pagina 2. Je moet dat dus los van elkaar zien.
Toch niet wéér met je eigen foto's he? Die vorige site werd ook al zo slecht bezocht.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
ik heb 2 posts per paginaquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die 1 en die 2 zijn van pagina 1 en van pagina 2. Je moet dat dus los van elkaar zien.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Toch niet wéér met je eigen foto's he? Die vorige site werd ook al zo slecht bezocht.
en ik?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik heb 2 posts per pagina
nou elk topic waar hij in komt spamt hij vol ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:53 schreef boem-dikkie het volgende:
wat de fok bedoeld maikuuul hier trouwens mee;
User met meest voorspelbare gewoontes: murp
geen idee, vraag het hem....quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:53 schreef boem-dikkie het volgende:
wat de fok bedoeld maikuuul hier trouwens mee;
User met meest voorspelbare gewoontes: murp
nietus...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
nou elk topic waar hij in komt spamt hij vol ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:54 schreef tuktak het volgende:
zo ik heb even netjes tot 400 views gedrukt hoor![]()
het is welquote:
joepiequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
we zijn trouwens best wel ver tegen de helft aan
nieuwe topic reeks![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:54 schreef tuktak het volgende:
zo ik heb even netjes tot 400 views gedrukt hoor![]()
alsof ik express iemand dood maakquote:
ja?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
alsof ik express iemand dood maak![]()
zo'n zwartequote:
heul niet eik !quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
jeej verwarming slaat weer aan
jensen zelf en jan...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wie is e rdan?
wie?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ah roel en die troelakansloos
kansloos talent jaquote:
geen idee, ik kijk niet , maar die pippo's van x-factor die neukend in een caravan het land dorogaan zouden toch komen ?quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
geen idee, ik kijk niet , maar die pippo's van x-factor die neukend in een caravan het land dorogaan zouden toch komen ?
Ja, ze staan nu op het podium en maken geluid.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
geen idee, ik kijk niet , maar die pippo's van x-factor die neukend in een caravan het land dorogaan zouden toch komen ?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, ze staan nu op het podium en maken geluid.
Volgens mij doet iemand ze pijn ofzo.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, ze staan nu op het podium en maken geluid.
Volgens mij doet iemand ze pijn ofzo.
ik ga niet klikken!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:00 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Roef en Marian #4: nu met eigen forum!
die gekken dus. ik ga niet kijken
Weet je het zeker? Uiteindelijk heb je ook hier geklikt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:00 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Roef en Marian #4: nu met eigen forum!
die gekken dus. ik ga niet kijken
neuh... ik weet waar het daar over gaat...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Uiteindelijk heb je ook hier geklikt.
Ah, heel goed! Stand-by stand vreet energie!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
jah weet ik zeker, tv staat net te ver om hem zo aan te drukken
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:03 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Henk Jan is gewoon een pedofiel, deze zijn te oud.
Je zwarte toetsenbord doet het wel héél goed!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Jup, maar meer omdat de afstandsbediening nóg verder weg ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |