Voor echt bouwtips hoefde je idd niet te kijken. 't Was bijna leedvermaak soms, zoals met andere emo-tv.quote:
Het waren duidelijk twee vrouwenquote:Op woensdag 26 september 2007 12:07 schreef Orval het volgende:
beetje gejat van een engels programma.
en gister....3 maanden bezig met twee man en dan ¤11.000 als overwaarde
Ik vond het ook nogal tegenvaller, helemaal als je kijkt naar de koopprijs van het huis.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:07 schreef Orval het volgende:
en gister....3 maanden bezig met twee man en dan ¤11.000 als overwaarde..........(als het ze al lukt om het voor het taxatiebedrag te verkopen)...........2 man, 3 maanden is een half jaar werk.....komt neer op een jaarsalaris van ¤22.000 voor lange weken, veel stress en een bak onzekerheid..........vind ik geen leuke overwaarde, is een lachertje.
Over smaak valt te twisten......quote:en over het huis zelf.......volgehangen met flatscreens en dan een houtpatroonzeiltje in de slaapkamer....triest
klopt helemaal.......alleen......als ik een huis zou kopen heb ik liever een mooie vloer en een lelijke tv als ik kom kijken dan een mooie tv en een lelijke vloer......de tv gaat namelijk mee met de vorrige "bewoners" en de vloer blijft achter. Ik vind het een verkeerde keuze om dan veel geld uit te geven aan de tv.........ik zou het als toekomstige koper liever anderom zien.quote:Over smaak valt te twisten......
Ik bedoelde meer dat die twee vrouwen het misschien WEL mooi vindenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:50 schreef Orval het volgende:
[..]
klopt helemaal.......alleen......als ik een huis zou kopen heb ik liever een mooie vloer en een lelijke tv als ik kom kijken dan een mooie tv en een lelijke vloer......de tv gaat namelijk mee met de vorrige "bewoners" en de vloer blijft achter. Ik vind het een verkeerde keuze om dan veel geld uit te geven aan de tv.........ik zou het als toekomstige koper liever anderom zien.
maar mischien dat potentiele huizenkopers daar niet doorheen prikken......dat het huis wordt verkocht op het leuke gordijntje in de keuken ofzo.......![]()
quote:Ik bedoelde meer dat die twee vrouwen het misschien WEL mooi vinden
Ja maar je moet goed begrijpen dat dit soort programma's expres een negatieve invalshoek (tegenvallers) hebben. Dat is namelijk leuk om naar te kijken. Deze tegenvallers zijn meestal helemaal niet zo'n erge tegenvallers, maar door de manier van presenteren en de voice over etc, lijkt het allemaal dramatisch. Aan het einde komt alles goed.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:59 schreef michiel5 het volgende:
Verder wel leuk om af en toe te zien, vooral als ze onverwachte grote tegenvallers tegenkomen. Heerlijk ook hoe de voice-over altijd alles beter weet
Ja maar door die uitbouw was de garage waardeloos geworden want er kan geen auto meer over het pad. Verder was de garage niet zoveel soeps: gewoon zo'n metalen prefab box.quote:Best raar trouwens dat ze op zo'n huis (350k+ euro en een hoekhuis in de randstad) zo weinig overwaarde krijgen, terwijl er toch een uitbouw op de begane grond is gemaakt en op de zolder twee dakkapellen waren geplaatst.... zoveel waren ze toch niet over hun budget heen?
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:52 schreef Orval het volgende:
[..]
tja......gister een latertje....zit er niet zo scherp bij vandaag
Inderdaad. Een rotte vloerbalk bv komt heel regelmatig voor maar in het programma komt het haast over als iets wat onoverkomelijk is.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:11 schreef josvr het volgende:
[..]
Ja maar je moet goed begrijpen dat dit soort programma's expres een negatieve invalshoek (tegenvallers) hebben. Dat is namelijk leuk om naar te kijken. Deze tegenvallers zijn meestal helemaal niet zo'n erge tegenvallers, maar door de manier van presenteren en de voice over etc, lijkt het allemaal dramatisch. Aan het einde komt alles goed.
Klopt, maar daar maken ze geen geheim van. Toen de onderwerpen op waren deden ze er gewoon afleveringen uit de UK doorheen.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:07 schreef Orval het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |