Ik denk dat het nog meer gewaardeerd wordt wanneer die dingen ook daadwerkelijk waar zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:20 schreef Corelli het volgende:
Stel dat ik dat op mijn CV kan zetten. Wordt dat dan wel gewaardeerd door multinationals.
Dit is dan ook precies wat TS bedoeld... Hij wil graag weten welke ervaring hij zou kunnen gaan opdoen, zodat een multinational hem aanneemt...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:12 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog meer gewaardeerd wordt wanneer die dingen ook daadwerkelijk waar zijn.
Dat dus.quote:
Ik accepteer niet dat ik daar niet binnen kan komen terwijl er mensen zijn (t.o.v. wie ik mij niet minder voel) die dat wel kunnen.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:34 schreef rupicola het volgende:
Wat maakt trouwens dat je zo gefixeerd bent op multinationals als ik vragen mag?
Wat is langer dan normaal? Het gros van de studenten doet langer over een studie dan normaal.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:20 schreef Corelli het volgende:
Ik wil er dus wat extra's bij doen. Wat vinden jullie van de volgende activiteiten
- Nog een extra master er aan vast plakken
- Danceplaten uitgebrengen, componeren voor films en TV documantaires
- buitenland ervaring opdoen
- middelgrote commissie doen
Ik mis in dit CV :quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:56 schreef Deetch het volgende:
stages en overige werkzaamheden vermelden en je sterke punten (geleerde zaken) daarbij vermelden. Dit is wel een goed voorbeeld:
http://www.intermediair.nl/static/cv/voorbeeldchronolog-cv.doc
Maar dat zou betekenen dat een persoon die wat actief is wel zo'n 30 noemenswaardige lezingen en seminars bij kan vermelden?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:45 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Ik mis in dit CV :
- de samenvatting (goal)
- publicaties/lezingen/colleges
- competentieoverzicht mag manifester
Uiteraard alleen publicaties/colleges van je eigen hand en van (inter)nationale importantie. Wetenschappelijke publicatie + lezing op grote internationale conferenties of internationale beleidsbijeenkomsten bv.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:52 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat een persoon die wat actief is wel zo'n 30 noemenswaardige lezingen en seminars bij kan vermelden?![]()
LOL. Get a life.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:38 schreef Corelli het volgende:
[..]
Ik accepteer niet dat ik daar niet binnen kan komen terwijl er mensen zijn (t.o.v. wie ik mij niet minder voel) die dat wel kunnen.
Misschien een beter salaris?quote:Op woensdag 8 november 2006 11:34 schreef rupicola het volgende:
Wat maakt trouwens dat je zo gefixeerd bent op multinationals als ik vragen mag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |