No youre not!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Goed, doe ik 10 eurie, maar dan verwacht ik ook een orade van een kantje of 3.....![]()
![]()
Toch niet in de SC hè?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Goed, doe ik 10 eurie, maar dan verwacht ik ook een orade van een kantje of 3.....![]()
![]()
ik vertel niks, ik schop iedereen hier naar de helquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:16 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nah...oké, vertel. Waarom ben je zo chagrijnig en zo? Wil je er over praten? Even uithuilen? Kom maar!![]()
Verandering van spijs doet eten....quote:
Ik wacht op je, dat weet je hequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:21 schreef Patricia.B het volgende:
Evelien gaat bijna beginnen![]()
Echt leuk is het hier toch niet![]()
Dag Eendje![]()
Wat voor examen? Wij helpen je wel..... Gaat het toevallig over de dinsdagrevolutie ? Kun je gewoon de FB als antwoorden gaan neerpennen....quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik vertel niks, ik schop iedereen hier naar de hel
Ben gewoon sjaggo omdat ik morgen examen heb
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht op je, dat weet je he![]()
Tot in betere tijden![]()
![]()
A ride to hell!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik vertel niks, ik schop iedereen hier naar de hel
Ben gewoon sjaggo omdat ik morgen examen heb
Dat hangt ervan af of jij hier wegblijft of niet!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:23 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Hoop dat het morgen leuker is hier
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
edit
[ Bericht 3% gewijzigd door teamlead op 07-11-2006 21:05 (Grens gevonden, gefeliciteerd) ]
Dus ik krijg niet eens de kans om me voor te stellenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:23 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Hoop dat het morgen leuker is hier
![]()
en jou schop ik helemaal naar de tyfus, het gaat over economie en ik weet het allemaal niequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat voor examen? Wij helpen je wel..... Gaat het toevallig over de dinsdagrevolutie ? Kun je gewoon de FB als antwoorden gaan neerpennen....![]()
*Smooth*quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht op je, dat weet je he![]()
Tot in betere tijden![]()
![]()
Je zou het alleen maar moeilijker maken voor Bommie, die balanceert nu momenteel op een gespannen draadje, volgens mij.....quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:24 schreef puntoortje het volgende:
waar is bommie nou .... wou vragen of zijn tt hier boven mag
Dat moet die kutkneus dan lekker zelf weten! Ik heb geen grens geraakt maar in zijn optiek wel. So be it!quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
IN mijn optiek is het verwijderen van teksten in de slowchat die niet eens half zo beledigend zijn als het veelgebruikte "kneus" van TL zo onegveer als mod toegeven dat je totaal niet weet wat je moet doen als mod. In dit licht is TL een volledig incapabele slechtlezende mod geen geduld, geen inhoud en geen tolerantie jegens users.
Samenvattend zou ik dus TL zijn favoriete woord kunnen gebruiken en aangezien hij daar volledig toestemming voor heeft gegeven en dit voorbeeld steeds heeft gegeven kan ik dus met een gerust hart zeggen dat TL een zielige kneus is en een ongelooflijk slechte mod!
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en jou schop ik helemaal naar de tyfus, het gaat over economie en ik weet het allemaal nie
Ik voel een edit opkomenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat moet die kutkneus dan lekker zelf weten! Ik heb geen grens geraakt maar in zijn optiek wel. So be it!
Ik heb godverdomme in bb5 en 6 continu partij getrokken voor die gast en nu gaat die doodleuk de enige nog postbare plek voor mij verzieken met zijn nieuwe kutregeltjes!
Hij edit zich maar lekker een varkenspoot! Al wor hij voortaan door de hele fok-community gebashed , ik brand mijn handen niet meer aan zijn verdediging...quote:
Overigens is dit dus wel de reden waarom ik bij voorkeur geen inhoudelijke discussie meer aanzwengel in de FBquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:27 schreef demins het volgende:
Eindelijk bijgelezen! Ik heb niet de indruk gekregen dat ik mijn mening over TL hoef te herzien! Toch maar weer even bellen met mijn collega's van de GGZ in Heerlen. Een gedwongen opname zal niet lang meer uit kunnen blijven. Alleen pillen tegen een ziek en verdorven karakter, die hebben ze nog niet.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |