Ga slapen, 1 seizoen is 1 dag.quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:02 schreef a-child-in-chains het volgende:
Jeeeezus! 6 seizoenen en ze zitten nog maar op de helft van 1 dag?
wat een irritante kutserie![]()
Bien. Als je in januari maar klaar bent voor seizoen 6. Gewaagd trouwens om je in een topic vol spoilers te gooienquote:
Ja voor januari wel hoorquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bien. Als je in januari maar klaar bent voor seizoen 6. Gewaagd trouwens om je in een topic vol spoilers te gooien.
Je moet eigenlijk s1-s4 ook nog gezien hebben voordat je s6 gaat kijken in januari. Je krijgt het nog druk dusquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:02 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Ja voor januari wel hoor. Ben bij aflevering 15, nog veel lekkere spanning te gaan!
Ja maar is dat dan wel leuk dat ik seizoen 5 heb gezien?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:09 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk s1-s4 ook nog gezien hebben voordat je s6 gaat kijken in januari. Je krijgt het nog druk dus
Prison break is andere koekquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:23 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Ja maar is dat dan wel leuk dat ik seizoen 5 heb gezien?
hehe prison break seizoen 1 heb ik ook zo achter elkaar gezien!
Sterker nog....quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:54 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Prison break is andere koek![]()
Tja, je weet dat bv. Palmer dood gaat, en Michelle, maar geloof me maar als ik zeg dat er nog zat spanning in zit hoor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:23 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Ja maar is dat dan wel leuk dat ik seizoen 5 heb gezien?
hehe prison break seizoen 1 heb ik ook zo achter elkaar gezien!
Kloptquote:Op zondag 12 november 2006 13:55 schreef Merkie het volgende:
Echt alles wat op Tweakers gepost wordt komt ook hier terecht hè (en andersom).
Jawel joh, moet wel...hij krikt immers het 'niggergehalte' in de serie omhoog..quote:Op zondag 12 november 2006 16:46 schreef Merkie het volgende:
Mag Curtis niet meer meedoen trouwens? Hij staat niet bij de castfoto.
Groepsfoto is nieuwquote:Op zondag 12 november 2006 15:31 schreef Merkie het volgende:
Die pics waren al in het vorige topic gepost, kijk maar naar de OP, staat al één foto in van die site.
Klik.
Foutjes heb ik niet opgemerkt... maar ben ook nog maar 3 weken fan...quote:Op zondag 12 november 2006 17:32 schreef SnuggLe het volgende:
Dik vet was seizoen 5.
Toch zaten er nog wel wat 'foutjes' in, vond het dan ook niet het sterkste seizoen.
Maar oke, nu wachten op 6 :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |