eens. ik word kotsmisselijk van het gebrek aan zelfkritiek van woutertje. misselijk mannetje is het.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:24 schreef SchnappiSchnap het volgende:
Grootste ergernis? Heel simpel.
Feit: CDA en VVD verliezen GEZAMENLIJK 9 zetels.
Feit: PvdA verliest IN ZIJN EENTJE 10 zetels.
Partijvoorzitter PvdA, gelijk na de uitslag: "De kiezer heeft dit kabinet heel duidelijk naar huis gestuurd!"
hoe. zielig. kun. je. zijn.
Eenschquote:Op donderdag 23 november 2006 13:27 schreef Homdeck het volgende:
[..]
eens. ik word kotsmisselijk van het gebrek aan zelfkritiek van woutertje. misselijk mannetje is het.
Dat is wel waar. Kun je beter SP stemmenquote:Op donderdag 23 november 2006 16:50 schreef Urquhart het volgende:
Omdat men die Bos niet in het Torentje wil, en terecht
FEIT: SP Wint 17 zetels. De kiezer heeft dus wel degelijk het kabinet naar huis gestuurd, alleen zijn die stemmen niet naar de PvdA gegaan. TEchnisch gezien heeft Bos volledig gelijkquote:Op donderdag 23 november 2006 13:24 schreef SchnappiSchnap het volgende:
Partijvoorzitter PvdA, gelijk na de uitslag: "De kiezer heeft dit kabinet heel duidelijk naar huis gestuurd!"
WIlders heeft helemaal geen ideeën om het PROBLEEM aan te pakken en maakt met zijn geschreeuw het PROBLEEM alleen maar groter.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wilders wil tenminste een PROBLEEM aanpakken.
OK, het is er maar 1, maar het is tenminste groot en van daadwerkelijk maatschappelijk belang
Misschien betekent dit meer dat jij niet begrijpt waar de zetels van het CDA en de VVD (en ja, ook van de PVDA) naartoe zijn gegaan.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:24 schreef SchnappiSchnap het volgende:
Tja, ik erger me er ook aan, maar wat jij zegt is ook verre van constructief natuurlijk.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:01 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik heb mij kapot geergerd aan het feit dat er een half miljoen racisten in 0031 blijken te wonen. Als ik iemand tegen kom die tot die groep behoort sla ik die helemaal in elkaar.
Wilders discrimeert op gedrag en is dus geen racist. Jij bent een hele simpele extreem linkse loserquote:Op donderdag 23 november 2006 20:01 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik heb mij kapot geergerd aan het feit dat er een half miljoen racisten in 0031 blijken te wonen. Als ik iemand tegen kom die tot die groep behoort sla ik die helemaal in elkaar.
Jij doet precies hetzelfde als waar je kansloze_dertiger van beschuldigt: te snel conclusies trekken. Je bent wat dat betreft dus geen haar beter.quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:03 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wilders discrimeert op gedrag en is dus geen racist. Jij bent een hele simpele extreem linkse loser
dreigen met geweld is wel degelijk extreem kansloos. Dat jij dat vergelijkt met het tegenspreken van zijn standpunt zegt meer over jouquote:Op vrijdag 24 november 2006 03:00 schreef gday het volgende:
[..]
Jij doet precies hetzelfde als waar je kansloze_dertiger van beschuldigt: te snel conclusies trekken. Je bent wat dat betreft dus geen haar beter.
KOM DAN!!!quote:Op donderdag 23 november 2006 20:01 schreef kansloze_dertiger het volgende:
lievers dat Wilders 26 zetels heeft dan SPquote:Op donderdag 23 november 2006 20:01 schreef kansloze_dertiger het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |