Ow dan red je het welquote:
neuklijst? explain?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:51 schreef Filay het volgende:
Ik wil in de FOK! neuklijst.
En met welke Fokster ga jij neuken dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:53 schreef Filay het volgende:
[..]
Dat is die lijst van Welke FOK!ker heeft seks gehad met welke andere FOK!ker.
Dat weet ik nog niet. Dat moet ik nog even bekijkenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En met welke Fokster ga jij neuken dan?
Een of ander punch spul wat in de koelkast stondquote:
Ach, sinds jij er bent is het echt een stuk actiever geworden 's nachtsquote:Op woensdag 8 november 2006 00:56 schreef Bravebart het volgende:
Wtf, krijgen we gewoon een topic vol om 1 uur 's nachts straks
Dat is al lang niet meer gebeurd
Succesquote:Op woensdag 8 november 2006 00:56 schreef Filay het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Dat moet ik nog even bekijken
hmmm, oke. Doe mij maar bier op het momentquote:Op woensdag 8 november 2006 00:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een of ander punch spul wat in de koelkast stond
Natuurlijk! When the deed is done I will inform you of it immediately. Ik wilde die zin half in het Engels doen maar dat lijkt niet zo cool.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Succes
Laat ons wel even weten wie je slachtoffer is
Als je pubers wilt kom je toch uit bij Lisanne, Merel of Bo denk ikquote:Op woensdag 8 november 2006 01:00 schreef Filay het volgende:
[..]
Natuurlijk! When the deed is done I will inform you of it immediately. Ik wilde die zin half in het Engels doen maar dat lijkt niet zo cool.
Suggesties zijn trouwens welkom.
Ik wil lekkere wijvenquote:Op woensdag 8 november 2006 01:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als je pubers wilt kom je toch uit bij Lisanne, Merel of Bo denk ik
Ja en terecht; 's nachts hoort PUB gewoon door te gaanquote:Op woensdag 8 november 2006 00:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ach, sinds jij er bent is het echt een stuk actiever geworden 's nachts
Heel vaak had ik altijd de laatste post 's nachts, das nu al tijden niet meer gebeurt
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 8 november 2006 01:03 schreef Filay het volgende:
[..]
Niet als alleen de kerels komen though
PUB, Open and Active 24/7quote:Op woensdag 8 november 2006 01:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en terecht; 's nachts hoort PUB gewoon door te gaan
Mede dankzij jouwquote:Op woensdag 8 november 2006 01:07 schreef Filay het volgende:
The Slowchat that never sleeps.
You're damn rightquote:
3 mogelijkheden pp zeg ikquote:Op woensdag 8 november 2006 01:13 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
de 3 pub meisjes int midden en gaan![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 01:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
3 mogelijkheden pp zeg ik
Dus we kunnen met 9 tegelijk
-edit- Of is die te moeilijk
Als je een rondje geeft welquote:Op woensdag 8 november 2006 01:17 schreef Filay het volgende:
Mag ik wel meedoen dan? Hoewel ik vrij nieuw ben?
Mooiquote:
Slaap lekker Rickquote:
Jullie mogen de TT bedenken als ik hem pak; wat ik uiteraard doequote:Op woensdag 8 november 2006 01:30 schreef eRrrrJeee het volgende:
welke prijs kunnen we winnnen bb?
pub gangbang!quote:Op woensdag 8 november 2006 01:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jullie mogen de TT bedenken als ik hem pak; wat ik uiteraard doe
Puik plan matequote:Op woensdag 8 november 2006 01:32 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
pub gangbang!
pub bukake meet!
Waar Filay, BB en RJ heersen
Weet ik nietquote:Op woensdag 8 november 2006 01:34 schreef Filay het volgende:
Wat ga je eigenlijk precies pakken BB?
Nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |