Laten we het hopen!!!! Komt er tenminste een stop op de bouw van moskeeen. Als het aan PVDA, SP en GL ligt moegen er namelijk nog rustig 100 worden bijgebouwd.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:02 schreef Badabingea het volgende:
Wilders gaat het maken!
Ja maar... stel dat Balkenende nu met 1 stem verschil gaat winnen, dan is het allemaal jouw schuld.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:10 schreef Ephemera het volgende:
[..]
joh.. was daar ff wat eerder mee gekomen. Nu heb ik op de verkeerde gestemd!![]()
Damn hee, die dingen komen echt als paddestoelen uit de grondquote:Op woensdag 22 november 2006 12:13 schreef Brammetje het volgende:
[..]
Laten we het hopen!!!! Komt er tenminste een stop op de bouw van moskeeen. Als het aan PVDA, SP en GL ligt moegen er namelijk nog rustig 100 worden bijgebouwd.
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja maar... stel dat Balkenende nu met 1 stem verschil gaat winnen, dan is het allemaal jouw schuld.![]()
OMG, wat heb je gedaan?
quote:
Ja kan de bouw ervan praktisch gezien helemaal niet verbiedenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:13 schreef Brammetje het volgende:
[..]
Laten we het hopen!!!! Komt er tenminste een stop op de bouw van moskeeen. Als het aan PVDA, SP en GL ligt moegen er namelijk nog rustig 100 worden bijgebouwd.
4 jaar spijt!quote:Op woensdag 22 november 2006 10:33 schreef Ephemera het volgende:
[..]
... ik heb zojuist toch maar Balkenende gestemd. Maar zelfs NU twijfel ik nogWaarom mag je niet gewoon 2x stemmen..
![]()
en afgelopen 4 jaar ookal.. Toen stemde ik op D66.quote:
Nou ja, waarschijnlijk valt het komende CDA-PvdA kabinet al na een jaar en mag je opnieuw stemmen.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:48 schreef Ephemera het volgende:
[..]
en afgelopen 4 jaar ookal.. Toen stemde ik op D66.Ontneem mij m'n stemrecht.. asjeblieft
![]()
Nee, geintje; ik heb alleen spijt van het stemmen op Balkenende. Niet van het stemmen op CDA. Ik had liever op een andere CDA-kandidaat gestemd. Dus het valt allemaal mee. Toch had ik liever gezien dat ik zelfverzekerd naar het stemlokaal ging![]()
Je gaat teveel op meningen van ander af. CDA is geen slechte keus ook al is Jan Peter niet de ideale leider. Tevens moet je je stem niet laten afhangen van één debat. CDA is een stabiele partij met o.a. redelijke sociale doelstellingen. Als PvdA en CDA samen groot worden dan komen ze er waarschijnlijk niet uit en dan kunnen we wellicht weer stemmen ^^.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:10 schreef Ephemera het volgende:
[..]
joh.. was daar ff wat eerder mee gekomen. Nu heb ik op de verkeerde gestemd!![]()
-edit- Ja ik heb het debat gezien.Daarom twijfelde ik dus (Balkenende sleecht.. Rouvoet geweldig inderdaad)
Ik luister inderdaad (te?) veel naar andere mensen. Maar ik vind daar niet zo veel verkeerds aan. Ben benieuwd naar andermans drijfveren om voor een partij te kiezen.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:59 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Je gaat teveel op meningen van ander af. CDA is geen slechte keus ook al is Jan Peter niet de ideale leider. Tevens moet je je stem niet laten afhangen van één debat. CDA is een stabiele partij met o.a. redelijke sociale doelstellingen. Als PvdA en CDA samen groot worden dan komen ze er waarschijnlijk niet uit en dan kunnen we wellicht weer stemmen ^^.
Idem hier.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:01 schreef Quoi het volgende:
Ik kies voor inhoud. LibDem!
Jammer dat ie er niet tussenstaat... Ik weet wel dat een (nieuwe) partij publiciteit moet 'verdienen', maar ik moet zeggen dat er toch weinig aandacht is voor deze inhoudelijke kleine partij. In plaats daarvan gaat alle media-aandacht naar de schreeuwerige kleintjes (Wilders, Pastors, etc).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |