Zaken wb gezin en moraal komen inderdaad overeen, in heel veel andere standpunten wijken ze nogal af. Alleen als je persé christelijk wilt stemmen, kom je bij deze afweging, denk ik. Alhoewel het CDA eigenlijk niet zo gek veel meer met het christendom te maken heeft. Alleen ergens in de grondvesten.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het onderwerp. Zaken als het gezin en sociaal christelijk beleid was het CDA wel sterk in maar onderhand heeft de CU daar de koppositie overgenomen. Als je dat belangrijk vindt is een stem op CU niet zo logisch. Die partijen liggen niet zo ver uit elkaar.
Heeft zijn naam in ieder geval meequote:Op woensdag 22 november 2006 01:55 schreef Ludacriss het volgende:
SP.... Waarschijnlijk op van Bommel.
Bos ook.quote:Op woensdag 22 november 2006 02:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heeft zijn naam in ieder geval mee![]()
Ik hoop het zo he! Maar Balkie vind ik ook maar niks...quote:Op woensdag 22 november 2006 02:15 schreef Lkw het volgende:
[..]
Bos ook.
Die wordt - hopelijk - het bos ingestuurd![]()
Je spelling bewijst je intelligentie om op Wilders te stemmenquote:
... ik heb zojuist toch maar Balkenende gestemd. Maar zelfs NU twijfel ik nogquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:52 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Klopt! Dat maakte me juist zo aan het twijfelen. En ik vermoed dat een strategische stem op CDA niet meer nodig is.. die krijgen genoeg zetels..
Terecht dat je nu nog twijfelt, je stemt bij twijfel toch niet op Balkiequote:Op woensdag 22 november 2006 10:33 schreef Ephemera het volgende:
[..]
... ik heb zojuist toch maar Balkenende gestemd. Maar zelfs NU twijfel ik nogWaarom mag je niet gewoon 2x stemmen..
![]()
Haha ik ga me er zo ook aan wagen! Voor mij is de keuze makkelijk. Kieskompas en stemwijzer gaven PVDA en SP aan. Mijn moeder staat op de lijst van de SP dus dan kies ik voor haarquote:Op woensdag 22 november 2006 11:15 schreef Momitsu het volgende:
PvdA gestemd. Mag ik bij deze iedereen die nog moet gaan stemmen, veel wijsheid toewensen achter de stemcomputer
Ik twijfelde tussen Balkie en meneer Rouvoet. Was je daar wél mee akkoord gegaan?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Terecht dat je nu nog twijfelt, je stemt bij twijfel toch niet op Balkie![]()
Waaaaaaaaaaat, Rouvoet is geweldig!! heb je gisteravond dat debat niet gezien!!?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:31 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen Balkie en meneer Rouvoet. Was je daar wél mee akkoord gegaan?![]()
joh.. was daar ff wat eerder mee gekomen. Nu heb ik op de verkeerde gestemd!quote:Op woensdag 22 november 2006 12:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaat, Rouvoet is geweldig!! heb je gisteravond dat debat niet gezien!!?
Rouvoet was ik mee akkoord gegaan.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |