quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:40 schreef PauperPanda het volgende:
Wie?
Das marlijn, je kent der toch wel..!quote:
WTF?!quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:45 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Das marlijn, je kent der toch wel..!![]()
Kennen jullie niet Marlijn van de kinderclub van de beekse bergen!Valt me tegen
![]()
Ja, snap ik.. Maar kennen jullie marlijn niet dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:45 schreef boem-dikkie het volgende:
jezus alsof ik de kinderclub van de beekse bergen ken![]()
Alleen van achteren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:45 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ja, snap ik.. Maar kennen jullie marlijn niet dan?![]()
Nee nee, niet die..quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Oh je bedoeld
Naam: Marlijn Hesselink
Geboren: 8-4-1984
Werk/Studie: student geneeskunde aan de RU in Nijmegen. In de weekenden een bijbaantje bij Theehuis Dennenoord in Vasse.
Vrijetijd en Hobby's: Uitgaan, hockey, fitness, lezen, koken, knutselen, zonnen en natuurlijk de vakantiespelen!
Bij de vakantiespelen sinds: Vroeger al om hutjes te bouwen. Toen een paar jaar geholpen en sinds 2000 in de commissie!
Hoe ben je in de Commissie gekomen?: Ik hielp elk jaar heeeeeel erg goed mee en toen hebben ze mij gevraagd.
Het leukste van het houtdorp vind ik: Dat het altijd een hele gave week is, met gelukkig vaak mooi weer en dat de kinderen allemaal hele mooie hutten bouwen. En ook dat iedereen om 9.00 uur voor de poort staat te dringen! En nog veel meer leuke dingen!
Het minst leuke van het houtdorp vind ik: Het opruimen na de tijd op vrijdag! En het vergaderen! Daarom ben ik er ook bijna nooit door de week! Nu voor iedereen duidelijk ?
Mijn leukste herinnering aan het houtdorp is: Het buikglijden, een van de eerste jaren dat ik in de commissie zat! Dat was nog eens lachen! En ook Luc met z’n chocolademelk! En vorig jaar de strandballen waren erg gaaf, vooral dat dagje naar zee! En Gijs die met de auto langs het prikkeldraad ging! Denkt ook dat hij kan rijden!
Mijn slechtste herinnering aan het houtdorp is: Dat ik door een wesp ben gestoken.. Meer slechte dingen zijn er gewoon niet!
Mijn favoriete commissielid, omdat: Joris, omdat hij de geldzaken zo goed regelt! En m’n leukste broer is die ik heb! En Chris omdat hij zo goed kan schilderen waardoor het terrein er altijd weer kunstig uitziet! En omdat hij m’n vakantie-spelen-vriendje is! En ook Gijs, onze goede voorzitter (moet je altijd te vriend houden hè )!
Ja dat schrijft ze toch echt zelf bij de foto die je gepost hebt hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:47 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Nee nee, niet die..
gewoon Marlijn!![]()
MARLIJNTJE TEH BEST![]()
Ja, het valt me zwaar tegen dat jullie Marlijn niet kennen.. En ze is zo geliefd bij de kinderclub in de beekse bergen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:50 schreef Zrtlrnc het volgende:
Kan het kloppen dat het je tegenvalt TS?
Ja ik dacht al enigzins zulke gevoelens op te vangen, je mag ze gerust uiten hoor!quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:50 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ja, het valt me zwaar tegen dat jullie Marlijn niet kennen.. En ze is zo geliefd bij de kinderclub in de beekse bergen!![]()
Toch niet 'deze' Marlijn?!quote:Hilvarenbeek, 17 mei 2006 - Een beer heeft zondag in de Beekse Bergen een aapje aangevallen
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:51 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Ja ik dacht al enigzins zulke gevoelens op te vangen, je mag ze gerust uiten hoor!
Niet die gevoelens.. maar de gevoelens dat het je tegenvalt!quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:52 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
![]()
Marlijntje is zo lief, ik mag altijd van der kleuren enzo!![]()
Ik wil graag een toost uitbrengen op Marlijn!![]()
Ja, wel GVD het valt me wel tegen van je dat je Marlijn niet kentquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:53 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Niet die gevoelens.. maar de gevoelens dat het je tegenvalt!![]()
Sorry dat effect heb ik wel vaker op mensen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:43 schreef FiXeR999 het volgende:
kom op mensen, dit valt me tegen van jullie, jullie kennen toch wel Marlijn!![]()
![]()
Valt tegen
Dat je tegen valt, of dat mensen zeggen dat je Marlijn niet kent?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:56 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Sorry dat effect heb ik wel vaker op mensen.
kruisje?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:01 schreef TheThirdMark het volgende:
Hier [afbeelding] heb je er alvast 2.
Fuck, wat een hondsirritante user ben jijquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:08 schreef FiXeR999 het volgende:
Nou we het toch over kruisjes hebben, ik moet zeggen, het kruis van Marlijn is ook top!
Ja, trouwens.. Marlijn heeft ook een hondje!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:39 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Fuck, wat een hondsirritante user ben jij
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:47 schreef Zrtlrnc het volgende:
Die tieten komen me bekend voor, maar die kop...Zat vast een zak overheen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |