Jawel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toch niet voor Dancing on Ice he![]()
![]()
en de stad is ook niet alleschquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dat van die treinen kan Delft toch niks aan doenDat komt uit andere steden dus ligt het daar aan lijkt mij
Naja ok, kunnen de meningen over verschillenquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
en de stad is ook niet allesch![]()
Wist ikquote:
Boeiendquote:
Dus jij bent er zo eentje die claimt aan een TU te studeren maar dan wordt uitgelachen om welke richtingquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:45 schreef Skv het volgende:
Ik studeer zelf aan de UTwente (gelukkig nog wel een sociale studie..), daar loopt écht helemaal niks rond.
Noem eens een naam danquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:11 schreef Mersion het volgende:
Ja vedran moet je een keer in tanthof komen kijken!!!
Jongen, maak jij eerst maar de basisschool af voor je je druk gaat maken over vrouwen.quote:Op woensdag 8 november 2006 05:11 schreef gangstaboii het volgende:
probleem met is dat jullie allemaal lelijk zijn, dus wat maakt het uit waar jullie studeren. Jullie kunnen net zo goed op internet opzoek naar mooie vrouwen.
Het blijft kijken en nooit aanraken.
Tanthof, daar wonen veel vrienden van me. Of krijg ik nu een zee van uitlach reacties over me heen?quote:Op woensdag 8 november 2006 03:20 schreef chiren het volgende:
OMG ik woon zelf ook in Delft, maar je moet eens voor de gein langs Industrieel Ontwerpen lopen, of er gaan lunchen, DE TERING daar verzamelen alle chicks zich![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens zijn er daarbuiten inderdaad alleen maar varkens en/of VMBO hoeren, en VOORAL in tanthof (voor degene die hier een opmerking over maakte iets terug)![]()
IO FTW![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |