In urk lopen mooie vrouwen rondquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:02 schreef CasB het volgende:
Delft
Daar lopen echt wel mooie vrouwen rond, je moet je ogen wel open doen
Welke trajectcontrole?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:01 schreef Lausteen het volgende:
delft is ook gewoon kut![]()
alleen die trajectcontrole om er te komen al![]()
A20 & A13? (80quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:11 schreef Metalex het volgende:
[..]
Welke trajectcontrole?
@TS: Regel een kamer in Leiden. Misschien dat je dan nog eens vaker naar college gaat.
Dan ga je toch lekker in Leiden wonen!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:46 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik pakte vanmiddag maar eens de trein naar Leiden om weer eens college te gaan volgen. Zo gezegd zo gedaan, dus ik zit daar in de collegezaal. Zover mijn inleidende verhaaltje nu komt mijn klacht:
Wat zaten daar lekkere vrouwen in de zaal, in Delft kan je niet een zo'n vrouw vinden en in Leiden lopen er GVD honderden.
Vrouwen in Leiden zijn fakin lekker en in Delft zijn ze fakin lelijk en ik woon in Delft![]()
![]()
![]()
Verandering van spijs doet eten...quote:Hoewel ik laatst nog een paar uur in het centrum van Groningen moest werken en daar al helemaal mn ogen uitkeek!
Ja ene Marjolein van Egdom, dammquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:11 schreef Mersion het volgende:
Ja vedran moet je een keer in tanthof komen kijken!!!
Nerd. Ga meedoen met Beauty en de Nerdquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:46 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik pakte vanmiddag maar eens de trein naar Leiden om weer eens college te gaan volgen. Zo gezegd zo gedaan, dus ik zit daar in de collegezaal. Zover mijn inleidende verhaaltje nu komt mijn klacht:
Wat zaten daar lekkere vrouwen in de zaal, in Delft kan je niet een zo'n vrouw vinden en in Leiden lopen er GVD honderden.
Vrouwen in Leiden zijn fakin lekker en in Delft zijn ze fakin lelijk en ik woon in Delft![]()
![]()
![]()
Hehehehe, 2 jaar geleden was dat op dezelfde avond als toen half Delft in Leiden zat, zeer komisch.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:08 schreef Bolter het volgende:
Leiden lopen wel mooie dames rondBinnenkort een feestje waarvoor er even een paar busladingen naar Delft worden gehaald
Vanmiddag in mijn collegezaal oeiquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:52 schreef Agiath het volgende:
Wat een kuttopic vedran, misschien niet in die gare buurt van jou maar hier wel hoor
Haha je bent ingenieur, waarschijnlijk heb je dan in Delft gestudeeerd en alleen maar lelijke wijven tegengekomen op je faculteit.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:22 schreef lipje het volgende:
Nerd. Ga meedoen met Beauty en de NerdEn dan niet als beauty
![]()
Ja, ik hoorde hetquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:08 schreef Bolter het volgende:
Leiden lopen wel mooie dames rondBinnenkort een feestje waarvoor er even een paar busladingen naar Delft worden gehaald
Doe je voor studie ?quote:
Ow okquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:01 schreef Originele_Naam het volgende:
Rechten
Ik probeer het welquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:04 schreef Originele_Naam het volgende:
Doe jij nog wat?
Ja en paupersquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:05 schreef Blivox het volgende:
Leiden zit vol met gore gothics en alto's.
Doe ik toch niet heel ergquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:13 schreef Originele_Naam het volgende:
Ga me mooie topic nou niet volspammen
Catena ftw!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:05 schreef Blivox het volgende:
Leiden zit vol met gore gothics en alto's.
Je doet zelf informatica in Leiden?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:52 schreef Bravebart het volgende:
Ik hoorde (en zag) dat er gewoon een chick rondloopt bij informatica in Leiden
Je wilt niet weten wat voor tafereel dat was toen ze langs liep
Nee tuurlijk nietquote:
Wou net zeggen..quote:
Is dat zo ergquote:
Ja!quote:
het valt ook op als er een normale vrouw tussen zit! Volg een horde mensen met wild ongewassen haar en brilletjes, en zie je in die buurt een meisje. Dan studeert ze!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja!
Je zegt net zelf als dat het enorm opvalt dat er één normale vrouw tussen zit.
Nou het valt al op als er uberhaupt een vrouw tussen zitquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja!
Je zegt net zelf als dat het enorm opvalt dat er één normale vrouw tussen zit.
Ik vond delft verschrikkelijk, vooral het ov daar. Pfoeijquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:01 schreef CrustyClown het volgende:
Idd Delft zuigt BIG TIME ! half jaar gezeten voor mijn stage. Ik was blij als ik 's ochtends bij de bus een leuke meid tegenkwam, maakte mijn hele dag goed. En de vrouwen in leiden zijn ook niet zo geweldig. Een ex woont er, dus das al gelijk minder dan
Maar...... Utrecht !!Maj maj maj, wat een vrouwen hier
![]()
In welk opzichtquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vond delft verschrikkelijk, vooral het ov daar. Pfoeij![]()
![]()
Ja dat heb je nergens anders iddquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:12 schreef lipje het volgende:
met z'n honderden opgevouwen in een bus die maar maximaal 80 man mag meenemen
Je zei "Uni"quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:45 schreef Skv het volgende:
Ligt aan het soort Uni.
trein altijd poepvol. Bussen al weg voordat ze weg moesten zijn, bussen die doorrijden ook al kunnen er nog mensen bij.quote:
iddquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:12 schreef lipje het volgende:
met z'n honderden opgevouwen in een bus die maar maximaal 80 man mag meenemen
Uuh, mijn studiesteden becommentariëren ?quote:
Niets beters te doen ofzeau?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, mijn studiesteden becommentariëren ?
Ja, dat eerste slaat natuurlijk nergens op, maar dat met die bussen klopt wel jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
trein altijd poepvol. Bussen al weg voordat ze weg moesten zijn, bussen die doorrijden ook al kunnen er nog mensen bij.![]()
He, ga eens OTquote:
lol de trein is echt altijd overvol als je aankomt. En die chauffeurs. Breek me de bek niet open lol.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat eerste slaat natuurlijk nergens op, maar dat met die bussen klopt wel ja
Hoewel je dat zeker ook in Leiden hebt weet ik uit ervaring
Ja, maar dat van die treinen kan Delft toch niks aan doenquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
lol de trein is echt altijd overvol als je aankomt. En die chauffeurs. Breek me de bek niet open lol.
Toch niet voor Dancing on Ice hequote:Op dinsdag 7 november 2006 23:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké,
maar ik het niets in te brengen.
Behalve dat ik 2e kerstdag naar Leiden ga
Jawel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toch niet voor Dancing on Ice he![]()
![]()
en de stad is ook niet alleschquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dat van die treinen kan Delft toch niks aan doenDat komt uit andere steden dus ligt het daar aan lijkt mij
Naja ok, kunnen de meningen over verschillenquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
en de stad is ook niet allesch![]()
Wist ikquote:
Boeiendquote:
Dus jij bent er zo eentje die claimt aan een TU te studeren maar dan wordt uitgelachen om welke richtingquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:45 schreef Skv het volgende:
Ik studeer zelf aan de UTwente (gelukkig nog wel een sociale studie..), daar loopt écht helemaal niks rond.
Noem eens een naam danquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:11 schreef Mersion het volgende:
Ja vedran moet je een keer in tanthof komen kijken!!!
Jongen, maak jij eerst maar de basisschool af voor je je druk gaat maken over vrouwen.quote:Op woensdag 8 november 2006 05:11 schreef gangstaboii het volgende:
probleem met is dat jullie allemaal lelijk zijn, dus wat maakt het uit waar jullie studeren. Jullie kunnen net zo goed op internet opzoek naar mooie vrouwen.
Het blijft kijken en nooit aanraken.
Tanthof, daar wonen veel vrienden van me. Of krijg ik nu een zee van uitlach reacties over me heen?quote:Op woensdag 8 november 2006 03:20 schreef chiren het volgende:
OMG ik woon zelf ook in Delft, maar je moet eens voor de gein langs Industrieel Ontwerpen lopen, of er gaan lunchen, DE TERING daar verzamelen alle chicks zich![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens zijn er daarbuiten inderdaad alleen maar varkens en/of VMBO hoeren, en VOORAL in tanthof (voor degene die hier een opmerking over maakte iets terug)![]()
IO FTW![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |