quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nét iets te ver naar links genomen!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar waarom heb je laarzen met hoge hakken?quote:
Welke modderquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar waarom heb je laarzen met hoge hakken?
da's toch heul niet handig, hoge hakken als je door de modder gaat banjeren?
vorige pagina en oshiro zet ze vanaaf ook onlinequote:Op zaterdag 11 november 2006 19:20 schreef seekfaM het volgende:
iemand foto's?
Kijk maar 's naar de namen van de pics; er missen er een paarquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Kijk maar 's naar de namen van de pics; er missen er een paar![]()
ik had nou niet bepaald lieslaarzen aan mopquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja waarom trek je anders laarzen aan?
En, had u ze alquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:11 schreef oshiro het volgende:
Mijne ga ik niet allemaal posten hier, ik geef wel een linkje naar het album als ze klaar zijn met uploaden
Niet meer... net MI:II gestart met een glas melk erbijquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij bent werken...stop met FOK!KEN![]()
![]()
Ik ben een nerd ik weet wat MI:II isquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Niet meer... net MI:II gestart met een glas melk erbij![]()
Vieze lurkerquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Jawel BraveBart A_A meld zich![]()
Uuuh jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee hoor heb de foto van SOL al als achtergrond op mijn scherm dus lurken hoeft niet meer
Had je weer eens auto gejatquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb gister dus op politiebureau gezeten omdat ik aangehouden ben met de reden: in bezit van gestolen voertuigWas pas half 8 thuis en had ff helemaal nergens zin in.
Hahaquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:nee kennis van me had nieuwe auto gekocht paar dagen geleden en daar gingen we even mee rijden en wassen enzo tot er ineens stop politie achter ons stond, bleek die auto als gestolen opgegeven te zijn
en ik zat achter het stuur
heeft me heel veel moeite gekost dat ik nergens iets van wist en ter goede trouw had aangenomen dat auto niet gestolen was
Heb er paar uur gezeten![]()
Jij bent ruksmurfquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee hoor heb de foto van SOL al als achtergrond op mijn scherm dus lurken hoeft niet meer
Vrouwenquote:
Was een daarvan ook die zeikmiep met haar foute opmerkingen of hebben we het over verschillende dameschquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wie is halfbloedje achterin?![]()
Nee, dat waren weer anderenquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:54 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Was een daarvan ook die zeikmiep met haar foute opmerkingen of hebben we het over verschillende damesch![]()
Spuit 11quote:
op 2 pics na mogen ze allemaal gedelete worden van mijquote:Op zondag 12 november 2006 00:04 schreef Bravebart het volgende:
Laat ik alle foto's ff samenvatten voor diegene die ze niet willen zien om een of andere kutreden:
SoL, vage foto's, mits bier 14.gif
Joahquote:Op zondag 12 november 2006 00:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
op 2 pics na mogen ze allemaal gedelete worden van mij![]()
Jij ookquote:Op zondag 12 november 2006 00:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
... nee hoor je bent een schatje
![]()
hij heeft ze toch allemaal online gezetquote:Op zondag 12 november 2006 00:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij ook
Maar er missen nog wel wat foto's van Erik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |