Oh, ik vond dit al héél specifiek.quote:
Jup!ROOFINGBURNER+1quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh, ik vond dit al héél specifiek.
De John Taylor van Queen is drummer, die van Duran Duran ook?![]()
beschuldigd van plagiaat?!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgende:
Wat hebben onderstaande personen met elkaar gemeen?Hans Christian Andersen Agatha Christie Roald Dahl Adriaan van Dis Albert Einstein Johann Wolfgang von Goethe John Irving
Nou, misschien ook wel, maar dat bedoel ik niet. De volgende personen kunnen ook bij het lijstje namelijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
beschuldigd van plagiaat?!
Toen was ik werken. Welke vraag?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:09 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nou, misschien ook wel, maar dat bedoel ik niet. Volgende personen kunnen ook bij het lijstje namelijk
Enneehhh.... het is een vervolgrvraag van vanmiddag.![]()
Oh, gelukkig je rookt wel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Toen was ik werken. Welke vraag?
Nee, maar van veel van deze personen zou je dit niet verwachten. Met name de schrijvers.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:15 schreef BrandX het volgende:
de door jou genoemde personen zijn allemaal vreemdgegaan en daardoor is hun huwelijk op de klippen gelopen?![]()
Oh, en![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:15 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, maar van veel van deze personen zou je dit niet verwachten. Met name de schrijvers. <= hint hint hint
Ach! het is zo voor de hand liggend, dit zal het wel zijn!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:23 schreef macondo het volgende:
Dyslectisch allemaal
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:23 schreef macondo het volgende:
Dyslectisch allemaal
Die dus toevallig net niet, maar de rest (en nog vele andere) volgens de Wiki wel. macondo +1quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:15 schreef Soempie het volgende:
vooral dickens ja
Thanks voor het openen van 403!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:32 schreef BrandX het volgende:
The piano?
btw, ik heb topic 403 al klaar staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |