qwox | dinsdag 7 november 2006 @ 15:22 |
Ik heb op een aantal sites gekeken voor studentenchauffeur. Ik voldoe aan alle eisen en dacht dat dit wel een leukere bijbaan zou zijn dan mijn huidige. Nu las ik echter op één van die sites een standaard bedrag bij hen van 7,60 euro per uur. Ik zelf vind dit nogal weinig aangezien je minstens twee jaar je rijbewijs moet hebben dus zeker 20 bent en vaak ouder. Dit was echter de enige site die aangaf wat je verdient. En verder via google kon ik ook niet echt wat vinden. Beginnen dat het niet weinig is heeft voor mij geen toegevoegde waarde. Ik weet dat je ook door krijgt betaald als je wacht. Ik krijg nu ook betaalt als ik stil sta op me werk (en duidelijk meer), ik ben echter nog steeds niet iets aan het doen wat ik zou doen als ik vrij was dus natuurlijk wordt dat betaald. Mijn vraag is: Heeft iemand ervaring met dit werk en wat verdien(de) je? Zou dan ook graag weten bij welk bedrijf dat was. Ook als je weet wat je kunt verdienen als je er zelf niet werkt(te) hoor ik het natuurlijk graag. Alvast bedankt | |
zoalshetis | dinsdag 7 november 2006 @ 15:26 |
advertentie zetten dat je sommige dagen beschikbaar bent als privéchauffeur? | |
qwox | dinsdag 7 november 2006 @ 15:31 |
quote:Is opzich natuurlijk een idee. Ik heb alleen het idee dat dat weleens lastig zelf te regelen is. Dit bedoel ik dan dat je bij je belastigaangifte ineens een heleboel belasting mag gaan betalen omdat je dat niet lopende het jaar doet. Verder weet ik niet hoe dat met verzekeringen zit. Omdat er vaak in redelijk dure auto's wordt gereden heb ik het liever gewoon goed geregeld via een werkgever in plaats voor me zelf beginnen. | |
zoalshetis | dinsdag 7 november 2006 @ 15:34 |
quote:en wat dacht je van zwart? | |
qwox | dinsdag 7 november 2006 @ 15:36 |
quote:Heb jij wel eens gedacht aangewoon eerlijk. Of heb jij wel eens gedacht aan werkongeval waardoor je arbeidsongeschikt wordt. Ik gaf aan dat ik liever als gewoon goed geregeld heb. Heb toen ik 13/14 was idd wel eens wat zwart gewerkt, maar dat doe ik niet meer. | |
sledge5hammer | dinsdag 7 november 2006 @ 15:38 |
quote:ja hoeft echt niet ineens extra veel belasting te betalen. Dan is het altijd nog gewoon gerechtigheid. Daar heeft qwox helemaal gelijk in. | |
zoalshetis | dinsdag 7 november 2006 @ 15:38 |
quote:je ik doe gewoon eerlijk werk, maar als student zou ik me niet zo'n zorgen maken. en welk bedrijfsongeval? je rijdt gewoon in de auto van de persoon die jouw betaalt. | |
sledge5hammer | dinsdag 7 november 2006 @ 15:42 |
quote:als student zijnde betaal je al bijna geen belasting, of je moet wel heel veel per uur verdienen. Of heel veel uren kunnen draaien zodat je boven de zoveel duizend euro komt dat je belasting over dat geld moet gaan betalen. | |
qwox | dinsdag 7 november 2006 @ 15:43 |
quote:daar ben ik ook niet bang voor, bedoelde alleen te zeggen dat het in 1 keer komt dan (kan schikken zijn als je niet weet hoeveel het wordt). Over de discussie of ik het via een andere manier (voor mezelf werken) moet doen heb ik alleen te zeggen dat ik dat niet van plan ben. Dus hoop ik nog iemand hier te vinden die weet hoeveel er verdient wordt via een chauffeurs dienst. | |
loveli | dinsdag 7 november 2006 @ 15:45 |
Om een chauffeur in te huren via zo'n bedrijf kost rond de 15 euro per uur, reken maar uit wat daarvan naar de belasting gaat en welk deel naar dat bedrijf. | |
qwox | dinsdag 7 november 2006 @ 15:46 |
quote:Dacht afgelopen jaren ook veel terug te krijgen omdat er al zoveel was ingehouden elke maand. Bleek ik het toch even helemaal mis te hebben bij de belastingaangifte, bleek bijna niks terug te krijgen. Dus verdien blijkbaar teveel per uur of werk teveel. | |
T1andonly | dinsdag 7 november 2006 @ 15:49 |
Ik ben niet bekend met het begrip studentenchauffeur? Zijn dit studenten die taxi rijden? Want voor het rijden van taxi's is sinds 'n jaar toch 'n chauffeurspas nodig die er juist voor moet zorgen dat studenten minder makkelijk hiervoor ingezet worden. | |
sledge5hammer | dinsdag 7 november 2006 @ 15:50 |
quote:hoeveel heb je in het hele jaar binnengeharkt? | |
qwox | dinsdag 7 november 2006 @ 15:53 |
quote:met studentenchauffeur wordt bedoeld dat je voor een bedrijf als student prive-chauffeur bent. Je kunt het zien als taxi, maar dat is het niet. Vaak wordt er gereden in de auto van de client. Er wordt dus ook niet volgens afstand betaald maar alleen maar om hoelang jij voor hen werkt (rijden + wachten). Bedrijven die prive-chauffeurs regelen hebben tegenwoordig graag studenten omdat ze met hun OV goedkoop zijn er heen te sturen [ Bericht 0% gewijzigd door qwox op 07-11-2006 15:56:50 (zinsbouw) ] | |
qwox | dinsdag 7 november 2006 @ 15:55 |
quote:Afgelopen jaar is niet echt bijbaanverdienste. Heb een deel fulltime gewerkt, maar verdiende toen ruim 10 duizend. Maar de jaren daarvoor zat ik rond de 6/7 duizend. [ Bericht 1% gewijzigd door qwox op 07-11-2006 15:55:32 (duidelijkheid in bedrag) ] | |
DJ-Maurits | dinsdag 7 november 2006 @ 16:05 |
Ik verdien 7,50 netto per uur als studentenchauffeur... Dit klinkt niet als een vetpot, maar bedenk wel dat wachttijden ook worden uitbetaald. Dit betekent dat ik 's ochtends om 8 uur een klant kan ophalen, hem naar z'n werk breng en dan zelf weer terugrijd en bijvoorbeeld naar college ga. De hele dag kan ik verder invullen zoals ik wil en heb een auto tot mijn beschikking. 's avonds om 18:00 haal ik hem weer op en ben rond 20:00 weer thuis. Dat betekent twaalf uur uitbetaald voor twee kleine ritjes... ![]() | |
qwox | dinsdag 7 november 2006 @ 16:17 |
quote: quote:Maar vertel eens, hoevaak komt het voor dat je dat soort dag hebt. Ga er namelijk zelf vanuit dat er heel wat minder tijd tussen twee ritten zal zitten. En je zegt dat je een auto tot je beschikking hebt, wie betaald de brandstof. Lijkt me niet dat je mag rijden wat je wilt. Vaak wordt er gereden met de auto van de klant, die zit er waarschijnelijk ook niet op te wachten dat jij zijn auto 'verslijt' door extra km's te rijden | |
Feestkabouter | dinsdag 7 november 2006 @ 16:32 |
quote:of er is (uitgaande van niet al teveel verdiensten) niet veel belasting ingehouden van je loon. dit laatste is zeker van toepassing. | |
Chr1st1aan | dinsdag 7 november 2006 @ 20:37 |
tvp | |
zoalshetis | dinsdag 7 november 2006 @ 20:39 |
wist je trouwens dat mensen die zwartgeld verdienen het meestal nodig hebben en daardoor de conomie draaiende houden en aan waardevermeerdeing doen? | |
qwox | dinsdag 7 november 2006 @ 21:09 |
quote:Dat zou best wel kunnen, maar ik heb het niet nodig dus werk niet zwart. Nog even een vraagje aan DJ-Maurits, bij welk bedrijf werkt(te) jij dan? Ik hoop nog wat mensen te horen die er iets van weten. | |
Zweefvliegje | dinsdag 7 november 2006 @ 21:56 |
Ik zou gewoon eff contact zoeken met een bedrijf wat zoiets doet. Zij kunnen antwoord geven op al je vragen want alle vragen die jij stelt zijn persoonsafhankelijk. Een vriend van mij doet dit werk ook, ik zal hem eens vragen waar hij dat doet. | |
BadEend19 | dinsdag 7 november 2006 @ 22:08 |
quote:En dat het witwassen van zwart geld op lange termijn alleen maar nadelig is voor de economie, wist je dat ook? ![]() | |
MewBie | woensdag 8 november 2006 @ 12:15 |
quote:Ligt er aan wat de klant zegt. Soms mag je gewoon rijden met die auto wat je wilt, klant betaald de brandstof aangezien als je gaat tanken je zijn tankpas gebruikt, of de tankpas van je eigen bedrijf ![]() En als je het voor moet schieten kan je het weer declareren ![]() | |
qwox | woensdag 8 november 2006 @ 15:19 |
quote:Ik heb jou raad maar opgevolgd en het bedrijf wat ik via via had gehoord gemaild met de vraag wat ik als 22 jarige zou kunnen ver dienen. quote:Ligt dus wel wat hoger dan het andere bedrag en komt dichter in de buurt van wat ik nu verdien. Bij dit bedrijf werken ze dus niet met 1 vast bedrag voor studenten. Ik ben weer tevreden, ga er nu serieus over nadenken om te solliciteren. | |
Sloper | woensdag 8 november 2006 @ 23:20 |
Ik verdien ¤8.01 per uur als student-privechauffeur. Dit is voor de leeftijd niet heel veel, maar zoals al eerder is aangegeven krijg je betaalt zodra je de deur uitstapt. Je brengt iemand naar bv. z'n werk 's ochtends. Elk beetje bedrijf heeft wel een chauffeurskamer met internet, tv, koffieautomaat etc. Ik zet meestal m'n laptop aan en ga wat dingen(betaalt) voor school fixen. Dus als je thuis komt, heb je EN 100 euro verdient, EN netjes gestudeerd zodat je thuis niks hoeft te doen. En als je een beetje best kan rijden/ouwehoeren krijg je regelmatig nog een fooitje van ¤10-20. Ik vind het een goede deal, mede omdat ik het ook wel lekker vind om ff lekker te driften met zo'n A6/8, 5/7-serie als die kerel er niet is. | |
zoalshetis | woensdag 8 november 2006 @ 23:41 |
quote:het is geen incompetente waardevermeerdering, dus nee ik snap je niet helemaal eik. | |
BadEend19 | woensdag 8 november 2006 @ 23:58 |
Oneerlijke concurrentie. | |
erikkll | donderdag 9 november 2006 @ 11:56 |
tvp | |
LoggedIn | donderdag 9 november 2006 @ 12:04 |
aaahhhhh ![]() ![]() Ik wil dit werk echt graag doen, het lijkt me zo ontzettend leuk! ![]() ![]() | |
Sloper | donderdag 9 november 2006 @ 13:06 |
Je moet een beetje mazzel hebben, maar als een kerel je tof vind en vraagt of je hem elke dag van- en naar z'n werk wil rijden; dan kan dat. Ik doe het niet omdat ik het niet wil, maar ken meerdere chauffeurs die dat doen... | |
LoggedIn | donderdag 9 november 2006 @ 13:17 |
quote:ah, op die fiets ![]() Bij welke bedrijven werken de studentchauffeurfokkers eigenlijk? Er zijn er 10tallen bedrijven in NL die dit doen, hoe moet ik nou weten welke ik moet kiezen? | |
Chr1st1aan | donderdag 9 november 2006 @ 16:01 |
Ik zie op de site dat je min. HBO moet doen en je het wegennet goed moet kennen. Krijg je niet standaard en TomTom in je auto? En kun je beter rijden als je HBO doet ipv MBO? ![]() | |
ralphk | donderdag 9 november 2006 @ 16:47 |
Ik ben zo'n 5 jaar chauffeur geweest via rent a driver in hilversum en nu zo'n 3 jaar bezig met iets soortgelijks in Belgie. Heb nu 6 chauffeurs voor mij rijden die allemaal rond de 11,- bruto per uur verdienen. Doordat de sociale lasten in Belgie voor de werkgever wat hoger liggen dan in NL hou ik er zo'. 3 tot 5 euro per uur aan over per chauffeur. De chauffeurs die voor mij rijden zijn allemaal wat ouder, vanaf 30 jaar zo'n beetje en houden er tussen de 8,5 en 9,5 euro netto aan over. Doordat het al eerder genoemde driften met A8-en bij mij niet zo op prijs gesteld wordt werk ik niet met studenten. Al geef ik toe dat ik dat vroeger ook wel eens gedaan heb. Ik ben zelf van mening dat een chauffeur van 50 van uit mijn positie gezien een beter te verkopen "product" is dan een student van 22. Nee je krijgt geen standaard Tomtom mee, vroegah deden we het zelfs nog gewoon met het Shell Stratenboek. Ook wordt er HBO niveau geeist omdat over het algemeen de klanten wel bovengemiddelde posities bekleden en zij van de chauffeur verwachten tot wel een beetje niveau te hebben. | |
Sloper | donderdag 9 november 2006 @ 17:48 |
quote:Dat driften doe je ook als die kerel er niet in zit ![]() De reden dat veel chauffeursbedrijven in NL studenten gebruiken is omdat deze een OV-kaart hebben, waarmee je gratis kan reizen. Dit drukt de kosten behoorlijk dunkt mij. Krijgen MBO-scholieren een OV kaart? | |
Sloper | donderdag 9 november 2006 @ 17:50 |
quote:Shell Stratenboek ![]() | |
LoggedIn | donderdag 9 november 2006 @ 17:52 |
quote:ik heb gewoon tomtom op mn pda.. ![]() ![]() | |
LoggedIn | donderdag 9 november 2006 @ 17:56 |
quote:Je hoeft niet uit je hoofd te weten waar de kleinewateraapjesweg ligt in Mariaheide, maar ik neem aan dat je wel zonder kaart de rijksweg naar Utrecht moet kunnen vinden ![]() | |
Sloper | donderdag 9 november 2006 @ 18:02 |
quote:Moh, ik vind zo'n TomTom niet echt profi overkomen. Dus alleen als de route heel erg ingewikkeld is zet ik de navigatie aan (indien aanwezig). Die gasten vinden het ook echt niet erg om de laatste 2 straatjes ff voor te zeggen... | |
LoggedIn | donderdag 9 november 2006 @ 18:14 |
quote:Dat hoor ik ook ja, dat ze het vaak wel zeggen. Maar TomTom komt toch juist professioneel over? Zonder dat zij er maar iets voor hoeven te doen komen ze op de plek van bestemming, en voor jou als chauffeur is TomTom ook fijner dan zon man op de achterbank die net te laat zegt dat je naar links moet. | |
zoalshetis | donderdag 9 november 2006 @ 18:53 |
wat ook goed werkt, weet ik van een vriend, is een ludieke en evenzo chique reclame als privéchauffeur bij traiteurs op de beethovenstraat en kledingwinkels bij de pc hooft bijvoorbeeld. moet je gewoon echt als een goede studentchauffeur aankomen met je beste kleding en haar en dan maak je een mooi verhaal. kan je heel erg veel verdienen. | |
Sloper | zondag 12 november 2006 @ 23:29 |
Dinsdag lange rit richting Düsseldorf in Cayenne Turbo S en leeg terug naar NL ![]() | |
LoggedIn | maandag 13 november 2006 @ 06:26 |
* LoggedIn heeft toch maar een sollicitatieformulier ingestuurd ![]() es kijken of ik op gesprek mag komen ![]() | |
pieterBMW | vrijdag 29 mei 2009 @ 22:11 |
Ik werk nu sinds kort voor Cratos chauffeursdiensten. Ik werkte eerst voor Easyway maar had daar geen leuke opdrachten. Hier rijd ik een aantal vaste klanten en heb zelfs wat opdrachten met porsches gedaan!! Moest wel eerst 2 testen doorstaan, maar was voor mij een makkie :-) Ik verdien (ben20) 8.50 vind t wel chill, kan gewoon door leren tijdens t werk! Ze hebben een nieuwe site, wel dik check ff www.cratos.nl Groeten Pieter ![]() | |
LoggedIn | zaterdag 30 mei 2009 @ 00:34 |
quote:Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag) Spam? | |
pieterBMW | dinsdag 2 juni 2009 @ 17:23 |
LoggedIn Waarom denk je dat? Ik ben gewoon tevreden over mn baan! | |
invine | dinsdag 2 juni 2009 @ 19:15 |
Ik werk nu al 1,5 jaar bij EasyWay BV. verdien nu als 21 jarige 7 euro per uur en het is echt makkelijk geld verdienen. Je kan wel vinden dat het weinig geld is per uur maar als je al snel 10-12 uur op een dag maakt zonder er veel voor te doen, vind ik dat het best goed betaald. Maar ik geloof dat het nu fleetmobility of iets dergelijks heet. 7 euro is voor hiker (vervoer van auto's) en privé chaffeur verdien je 10 cent per uur meer :p | |
Maharbal | dinsdag 2 juni 2009 @ 19:19 |
quote:Yes. Ik krijg iets van ¤8,06 als hiker. Geen vetpot, maar ook niet heel erg weinig aangezien je zo wat uren op een dag maakt (helemaal in mijn geval. Ben één van de weinige hikers hier in het noorden). | |
zoalshetis | woensdag 3 juni 2009 @ 17:57 |
en als je autorijden leuk vindt, dan is het de ideale bijbaan. zet jezelf gewoon te koop op marktplaats. stel je eigen tijden vast en gaan met die banaan. of vraag een keer aan een taxichauffeur of ie zijn auto wil delen. | |
Drive-r | woensdag 3 juni 2009 @ 18:07 |
Ik kreeg altijd ¤10 per uur, waarbij mijn reistijd (1 uur) ook vergoed werd. Best een goeie deal dus. Was eigenlijk altijd voor ambassades en vrij simpele ritjes. Wel af en toe met politie escorte door A'dam, wat dan wel weer een aparte manier van de stad zien is. Enfin, dit was 5 jaar geleden. Bedragen onder de ¤10 per uur lijken met tamelijk ruk, maar wie ben ik. | |
Drive-r | woensdag 3 juni 2009 @ 18:11 |
PS: Over de TomTom discussie. Ik reis veel met chauffeurs tegenwoordig voor werk door heel Europa. Zeker de betere chauffeurs gebruiken geen TomTom, maar weten gewoon waar ze heen gaan. Mijn ervaring is dat de chauffeurs met TomTom op den duur gewend raken aan dat apparaat en dus niet echt meer nadenken over de route. Goede chauffeurs denken na over drukte op de weg, comfort, etc. Chauffeurs met TomTom volgen blindelings dat apparaat, ook al kiest die routes die gevoeliger zijn voor files, meer stoplichten hebben, etc... | |
PP. | woensdag 3 juni 2009 @ 18:12 |
quote:Jij hebt 6 30+ers gevonden met een afgeronde HBO opleiding die voor 9 euro per uur werken? Doe je knap. | |
invine | donderdag 4 juni 2009 @ 00:00 |
quote:Als ik chaffeur gebruik ik geen tomtom, maar ik chaffeur dan ook niet vaak. Als ik een auto moet transporteren dan gewoon tomtom ![]() | |
just.in.case | donderdag 4 juni 2009 @ 07:32 |
Persoonlijk zie ik het probleem niet zo om als studentchauffeur navigatie te gebruiken. Als het aanwezig is en je hebt verder de route goed voorbereid, waarom niet? Het dient ter ondersteuning, wat met name handig is in een onbekende stad. Als klant weet je dat je een student inhuurt en geen directiechauffeur, om maar iets te noemen. Maar goed, ik ben weg voor een ritje, met navigate. ![]() [ Bericht 17% gewijzigd door just.in.case op 04-06-2009 07:39:53 ] | |
Sok41 | donderdag 4 juni 2009 @ 10:58 |
Wat is er mis met navigatie. Als je in bovengenoemde bakken rijdt zit er zoiezo standaard al 1 in. Heb bijverdiend als taxi-chauffeur voor een kleine 1,5 jaar en zonder navigatie had ik het niet gered. | |
invine | vrijdag 5 juni 2009 @ 22:33 |
quote:Je moet wel weten waar je heen gaat natuurlijk. Mocht er ergens een omleiding zijn of iets dergelijks dan is het wel fijn om te weten hoe je dan wel kan rijden. Maar dat is vooral veel rijden en op veel plekken komen dan leer je dat vanzelf. | |
Rene | zaterdag 6 juni 2009 @ 11:58 |
quote:Ja, er zijn ook geen vacatures in het noorden ![]() | |
Maharbal | zaterdag 6 juni 2009 @ 13:56 |
quote:Ik weet nog dat ze vorig jaar om mensen uit het noorden stonden te springen. Nu dus niet meer? | |
Rene | zaterdag 6 juni 2009 @ 14:43 |
quote:Heb me bij studentenwerk opgegeven... kennelijk niet. | |
Maharbal | zaterdag 6 juni 2009 @ 16:19 |
quote:Je kunt beter vaak gewoon bij die bedrijven zelf solliciteren. Easyway heeft bijv. een eigen formulier op de site, waarmee je meteen kunt checken of ze mensen nodig hebben in de regio. | |
invine | zaterdag 6 juni 2009 @ 20:14 |
quote:Ja bij studentenwerk krijg je dat soort werk sowieso amper tot nooit. Gewoon inschrijven bij easyway of soortgelijk bedrijf. | |
Drifter__ | zaterdag 6 juni 2009 @ 20:17 |
Vraagje voor de mensen die zeggen zonder navi te werken. Snelweg pakken en richting bestemming gaan is easy natuurlijk, maar hoe zit het dan als je ergens midden in het centrum moet zijn ofzo? Hoe doe je dat zonder navi.... ![]() | |
Sanderrrr | zaterdag 6 juni 2009 @ 20:19 |
TVP dit lijkt me wel wat ![]() | |
Maharbal | zaterdag 6 juni 2009 @ 20:28 |
quote:Jawel. | |
Sanderrrr | zaterdag 6 juni 2009 @ 20:50 |
Da's wel goed. Alleen zie ik nu op de site van Easyway dat je minimaal 20 jaar moet zijn, en dat ben ik pas in oktober. En dat je een HBO/Uni opleiding moet volgen, en dat doe ik pas in september 2010 ![]() | |
Maharbal | zaterdag 6 juni 2009 @ 20:55 |
quote:Minimaal twintig jaar is voor de functie van privé-chauffeur. Hikers (datgene dat jij beschreef) moeten 19 zijn ( minimaal 1 jaar je rijbewijs voor hiker...en dus twee jaar voor privé-chauffeur). En je hebt dus wel een (week) OV-jaarkaart nodig. | |
richbitch | zaterdag 6 juni 2009 @ 21:40 |
tvp | |
Sanderrrr | zaterdag 6 juni 2009 @ 21:43 |
quote:Klopt ik zat op de foute pagina te kijken ![]() ![]() | |
invine | zaterdag 6 juni 2009 @ 22:56 |
quote:Is ook verandert, kreeg laatst een mailtje dat ze mensen zochten maar wel met minimaal 6 maanden rijbewijs en 20 jaar. Dat is dus voor hikers. | |
PIB | zondag 7 juni 2009 @ 00:39 |
quote:Je moet een half jaar je rijbewijs hebben, is de enige verplichting. Ben zelf 19 en vrijdag aangenomen bij Easyway als hiker ![]() | |
Maharbal | zondag 7 juni 2009 @ 10:05 |
Ah, hebben ze de eisen al aangepast. Kennelijk zoeken ze dan nog steeds erg naar mensen (in sommige gebieden). Gefeliciteerd en succes. Het is (imo) zo'n beetje het leukste (normaal haalbare, dus kom niet aanzetten met dingen zoals pornoster ![]() ![]() | |
Rucebo | zondag 7 juni 2009 @ 16:42 |
Lijkt me ook wel leuk om te doen eventueel... Veel bedrijven heb weinig/geen vestigingen in het zuiden (Limburg dan) zo te zien... | |
PIB | maandag 8 juni 2009 @ 16:59 |
quote:Ik raadt je aan je in te schrijven bij Easyway, werk je vanuit thuis. Je hoeft maar een keer naar het kantoor in Breda te komen, voor je sollicitatiegesprek. Opdrachten krijg je via mail & telefoon, ideaal dus! ![]() | |
Rucebo | maandag 8 juni 2009 @ 17:01 |
quote:Vanmorgen gedaan, wel voor omgeving Maastricht ![]() Krijg je wel vaste opdrachten? Dus bijv. sowieso elke donderdag een opdracht? Of is het echt puur hoe het uitkomt? En als je onverhoopt een keer niet kan ofzo? Ik snap opzich wel dat ze niet altijd vaste opdrachten hebben, maar een beetje continuiteit is wel fijn ![]() | |
Matr | maandag 8 juni 2009 @ 19:03 |
tvp | |
Rene | maandag 8 juni 2009 @ 19:05 |
Overigens: je moet ook allemaal trainingen volgen zag ik"? | |
invine | maandag 8 juni 2009 @ 19:35 |
quote:Je moet opgeven welke dag je kan werken en de dag voordat je kan werken word je gebeld, meestal word je wel gebeld maar kan ook zijn dat je een keer niet word gebeld. Ze geven dan ook geen garantie om werk te hebben op de dag dat jij het aangeeft. Maar kan zijn dat als je niet een dag van te voren gebeld bent de dag zelf nog gebeld word voor een spoed. (vaak duurdere/leukere auto's). | |
Maharbal | dinsdag 9 juni 2009 @ 17:56 |
Overigens heb je geen trainingen oid bij Easyway. Je hebt één keer een soort intake-ritje waarin je aantoont dat je kunt autorijden zonder elk paaltje mee te pakken. Je kunt wel (als hiker iig) een slipcursus winnen e.d. als je een x aantal ritten hebt gedaan. | |
PIB | dinsdag 9 juni 2009 @ 21:01 |
quote:50 ![]() | |
Rene | dinsdag 9 juni 2009 @ 21:12 |
Jammer dat ze niet in de weekenden werken. ik ben de hele zaterdag/zondag beschikbaar. Ik wil zelfs wel mijn weekOV naar weekendOV omzetten ![]() | |
Maharbal | dinsdag 9 juni 2009 @ 21:30 |
quote:Yep. Ze werken alleen bij uitzondering in het weekend (afgelopen zaterdag had ik toevallig een ritje). | |
PIB | woensdag 10 juni 2009 @ 23:07 |
Pff, ik heb me voor t eerst ingeschreven nu, voor vrijdag. Hoop dat ze bellen, ben benieuwd! ![]() | |
Rucebo | donderdag 11 juni 2009 @ 15:13 |
Maandag al op sollicitatie ![]() | |
Mathijz | maandag 15 juni 2009 @ 19:00 |
En hoe ging het? | |
Rucebo | maandag 15 juni 2009 @ 19:05 |
quote:Best kut ![]() Dus maar iets anders zoeken ![]() | |
Maharbal | maandag 15 juni 2009 @ 20:09 |
quote:Wat heb je dan fout gedaan? Ben je tegen een boom aan gereden ofzo? ![]() Volgens mij kun je daar niet veel fout doen. | |
Rucebo | maandag 15 juni 2009 @ 20:32 |
quote:Hij vond dat ik niet ver genoeg vooruit keek. Viel wel mee vond ik zelf. Geen enkele keer hard moeten remmen ofzo, en verder ook totaal geen problemen.... | |
enpe | maandag 15 juni 2009 @ 22:37 |
Zijn er nog meerdere bedrijven als easyway? En dan voor de hiker functie (niet als privé chauffeur). | |
Maharbal | dinsdag 16 juni 2009 @ 07:54 |
quote:Misschien dat ze nu wat selectiever zijn omdat ze minder mensen nodig hebben. Ik weet nog toen ik zo'n ritje moest dan kwam er een kerel aan met z'n tomtom, welke hij niet mocht gebruiken. Het gevolg was dat hij zijn hele rit niet wist en die "instructeur" in feite hem de route moest vertellen, en nog werd hij aangenomen ![]() | |
invine | dinsdag 16 juni 2009 @ 14:44 |
quote:Ik heb ook een 2e keer terug moeten komen, vond het niet erg eigenlijk. Want ik maakte een fout de eerste keer. 2e keer geen vlekkeloos (had de 2e keer ook een andere gast naast me zitten) | |
Dagobert | dinsdag 16 juni 2009 @ 14:58 |
Stiekeme cross-post ![]() Onderzoek Transumo: Professionele bestuuders gezocht! | |
nivvle | dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:58 |
Ziet er goed uit die website van Easyway! Ik heb zelf een tijdje voor James Mobility gewerkt (heette daarvoor iets anders). Alleen hiking gedaan zo nu en dan naast mijn studie. Later ging ik werken als taxichauffeur, wat ik zo'n 2 jaar heb gedaan tot ik afgestudeerd was. Ik heb dus al de nodige ervaring. Toen ik fulltime ging werken ben ik gestopt, maar nu ik mijn OV weer mag gaan ophalen omdat ik weer terug ga de schoolbanken in zit ik toch weer na te denken om bij een dergelijk bedrijf te gaan werken. Leuk werk, felxibel en goed te combineren met een studie en misschien ook goed voor de contacten binnen het bedrijfsleven. Iemand in een vergelijkbare situatie als ik die wat kan roepen over de contacten die je opdoet met privéchauffeuren bij (bijvoorbeeld) easyway? ![]() | |
invine | dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:05 |
quote:Geen idee qua contacten, maar vaak chaffeur je na een tijdje iemand vast. |