abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 november 2006 @ 01:07:04 #101
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_43347447
Mogen zij dan ook de kosten verhalen aan natuur en monumentenbeheer?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 8 november 2006 @ 01:19:05 #102
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43347670
Die krakers mogen zich diep schamen. Zo'n fort verhuren voor feesten , de gigantische bende die het er is, en een beetje met verfbommen lopen gooien
  woensdag 8 november 2006 @ 01:24:28 #103
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43347771
Overigens slopen ze de boel dus nu ook gewoon door deuren dicht te lassen, allerlei barricades aan te leggen etc etc. Belachelijk toch.
  woensdag 8 november 2006 @ 02:12:26 #104
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_43348404
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:19 schreef PLAE@ het volgende:

Die krakers mogen zich diep schamen. Zo'n fort verhuren voor feesten , de gigantische bende die het er is, en een beetje met verfbommen lopen gooien
LE-ZEN. De krakers gooien niet met verfbommen, dat zijn de sympathisanten die erbuiten staan.

En wbt die feesten: ben jij er ooit geweest dan? Hoe kun jij beoordelen of het er een bende is of niet nadien?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 8 november 2006 @ 02:26:17 #105
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43348553
quote:
Op woensdag 8 november 2006 02:12 schreef Andromache het volgende:

[..]

LE-ZEN. De krakers gooien niet met verfbommen, dat zijn de sympathisanten die erbuiten staan.
Is er een wezenlijk verschil? Nee. Komop zeg ga iemand anders voor de gek houden
quote:
En wbt die feesten: ben jij er ooit geweest dan? Hoe kun jij beoordelen of het er een bende is of niet nadien?
Nee nooit daar nee. Je ziet toch zo al op de beelden dat het een bende is + dat de boel nu gesloopt wordt.

Ze zouden voorzichtig om moeten gaan met dit soort cultureel erfgoed. En dat gebeurt niet.

Je kan dit gebeuren proberen te verdedigen wat je wil. Maar het druist gewoon in tegen hun eigen zogenaamde ideologische ideeen die het meerendeel daar zal hebben

Ze slopen cultureel ergoed (deuren dichtlassen, barricades opwerpen binnen en weet ik veel wat niet meer ( Of durft er iemand nog te beweren dat je een net fort zal aantraffen? ).

Daar is toch geen goed woord tegenin te brengen.

[ Bericht 12% gewijzigd door PLAE@ op 08-11-2006 02:31:18 ]
  woensdag 8 november 2006 @ 02:48:50 #106
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_43348734
Als die krakers er niet in hadden gezeten, was de lokale hangjeugd er allang ingetrokken, al bierblikjes en peuken en andere rotzooi achterlatend. Geen gemeente die dat opruimt, hoor. Is dat dan opeens wel gerechtvaardigd? Zodra er het bordje krakers aan vasthangt, wordt er opeens moord en brand geschreeuwd, want ja, krakers zijn maar een eng stelletje. Ik ben ervan overtuigd dat er meer bende zou zijn geweest als er geen krakers in hadden gezeten! Nee, het zal mij benieuwen hoe lang het fort nu leeg gaat staan. De beoogde projectontwikkelaar zal zijn handen vast weer van het project aftrekken, te duur, weet ik veel wat, en zijn we weer terug op hetzelfde punt.

En ja, er lijken ook buurtbewoners bij de sympathisanten te staan. Ik weet niet wie dan de verfbommetjes zou gooien, maar het zijn in ieder geval niet de fortbewoners die dat doen. Dat is hetgeen jij suggereert.

Feit blijft dat zowel jij als ik de echte situatie ter plekke niet kennen. Vooralsnog ga ik er dan vanuit dat je de mensen gewoon moet laten zitten totdat er daadwerkelijk concrete plannen zijn. Ik bedoel maar, enkele buurtbewoners willen zelfs graag dat de krakers er blijven! Dan kan er toch niet veel slechts aan de hand zijn.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 8 november 2006 @ 08:25:33 #107
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_43349659
quote:
Op woensdag 8 november 2006 02:48 schreef Andromache het volgende:
Als die krakers er niet in hadden gezeten, was de lokale hangjeugd er allang ingetrokken, al bierblikjes en peuken en andere rotzooi achterlatend. Geen gemeente die dat opruimt, hoor. Is dat dan opeens wel gerechtvaardigd? Zodra er het bordje krakers aan vasthangt, wordt er opeens moord en brand geschreeuwd, want ja, krakers zijn maar een eng stelletje. Ik ben ervan overtuigd dat er meer bende zou zijn geweest als er geen krakers in hadden gezeten! Nee, het zal mij benieuwen hoe lang het fort nu leeg gaat staan. De beoogde projectontwikkelaar zal zijn handen vast weer van het project aftrekken, te duur, weet ik veel wat, en zijn we weer terug op hetzelfde punt.

En ja, er lijken ook buurtbewoners bij de sympathisanten te staan. Ik weet niet wie dan de verfbommetjes zou gooien, maar het zijn in ieder geval niet de fortbewoners die dat doen. Dat is hetgeen jij suggereert.

Feit blijft dat zowel jij als ik de echte situatie ter plekke niet kennen. Vooralsnog ga ik er dan vanuit dat je de mensen gewoon moet laten zitten totdat er daadwerkelijk concrete plannen zijn. Ik bedoel maar, enkele buurtbewoners willen zelfs graag dat de krakers er blijven! Dan kan er toch niet veel slechts aan de hand zijn.
De eigenaar gaat het pand laten bezetten door antikrakers als de krakers eruit zijn. Dat geeft wel aan dat het nog tijden gaat duren voordat men wat aan dat pand gaat doen... hoe triest...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_43350695
Ik ben er gisteren nog geweest om er een nieuwsfilmpje van te maken. Gelukkig had ik een perskaart bij me, zodat ik er vlak bij kon komen.

Voor de belangstellende heb ik het filmpje op YouTube gezet.
  FOK!fotograaf woensdag 8 november 2006 @ 09:54:49 #109
18921 freud
Who's John Galt?
pi_43351012
Ik lach me altijd dood om die krakers, en dan vooral de 'woordvoerders' ervan. Die rooie bij deze actie zag er ook niet naar uit dat hij verder dan de lagere zandbak academie is gekomen. Je mag er niet wonen, punt. Als je dan gevraagd wordt om weg te gaan, dan moet je weggaan. Niet zeiken, maar blij zijn dat je er een tijd hebt mogen wonen GRATIS.

Get a life, get a job...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_43353304
edit: never mind.
pi_43353762
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:37 schreef MartijnA3 het volgende:
edit: never mind.
Durf je niet voor je eigen mening uit te komen
  woensdag 8 november 2006 @ 12:58:41 #112
117776 OFfSprngr
pi_43355649
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_43356796
het enige leuke is dat het hier een Fort betreft
Grappige situatie

Maar wat denkt men van een ouderwetse belegering....
De TOFU raakt op een gegeven moment toch echt op

Dan plaats je bovenwinds een tentje dat vegetarische hamburgers gaat staan koken ...
Dankomen ze vanzelf naar buiten
en pak je ze op.
Call me black
  FOK!fotograaf woensdag 8 november 2006 @ 13:38:54 #114
18921 freud
Who's John Galt?
pi_43356927
Lijkt mij ook. Gewoon toegang afsluiten en podcast van JP in een loop afspelen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_43358293
Krakers uit Fort Pannerden gehaald

Uitgegeven: 8 november 2006 13:57
Laatst gewijzigd: 8 november 2006 14:09

LINGEWAARD - De mobiele eenheid is er tegen twee uur woensdagmiddag in geslaagd krakers te bereiken die zich hadden verschanst in het gekraakte Fort Pannerden in Doornenburg.

Politiemensen brengen de actievoerders een voor een naar buiten. De krakers worden direct aangehouden en afgevoerd.
pi_43358447
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:54 schreef ymme het volgende:

[..]

Durf je niet voor je eigen mening uit te komen
Jawel hoor, maar ik postte iets wat niet waar was, kwam ik achteraf achter, dus heb ik het weer weggehaald.

Mag dat?
pi_43358659
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:27 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Jawel hoor, maar ik postte iets wat niet waar was, kwam ik achteraf achter, dus heb ik het weer weggehaald.

Mag dat?
Natuurlijk mag dat
  woensdag 8 november 2006 @ 15:22:35 #118
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43360227
quote:
Op woensdag 8 november 2006 02:48 schreef Andromache het volgende:
Als die krakers er niet in hadden gezeten, was de lokale hangjeugd er allang ingetrokken, al bierblikjes en peuken en andere rotzooi achterlatend.
Kwestie van schoonmaken en klaar.

Een fort verbouwen tot woon en receptieruimte wil dus zeggen dat men gaat boren, breken en andere onherstelbare verniellingen aanricht. Edit: volgens teletekst heeft het geteisem ook nog met een lasapparaat de deuren veziekt om zo een dagje langer te kunnen blijven.

Kraken zuigt en ik snap niet waarom men niet gewoon een stapel traangas-granaten en wilde honden op het geteisem loslaat.. Verder denken nogal wat mensen dat het een leuke sport is zich te verzetten tegen de politie. Blijkbaar moet er eens wat zwaarder gestraft worden..

[ Bericht 7% gewijzigd door Napalm op 08-11-2006 16:22:05 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  woensdag 8 november 2006 @ 16:16:17 #119
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_43362137
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:22 schreef Napalm het volgende:

[..]

Kwestie van schoonmaken en klaar.

Een fort verbouwen tot woon en receptieruimte wil dus zeggen dat men gaat boren, breken en andere onherstelbare verniellingen aanricht. Edit: volgens teeltekst heeft het geteisem ook nog met een lasapparaat de deuren verizket om zo een dagje langer te kunnen blijven.

Kraken zuigt en ik snap niet waarom men niet gewoon een stapel traangas-granaten en wilde honden op het geteisem loslaat.. Verder denken nogal wat mensen dat het een leuke sport is zich te verzetten tegen de politie. Blijkbaar moet er eens wat zwaarder gestraft worden..
Politie? Die zijn zo corrupt als de pest.. man, ze durven een paar vervelende allachtonen niet aan te pakken, maar ze gaan wel controleren op fietsen op de stoep op een plek waar de rest van de weg is afgesloten... laffe honden, dat zijn de mensen bij de politie!!!

(en vaak nog mensen die het vroeger leuk vonden om stoer te doen enzo).
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_43362209
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:16 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Politie? Die zijn zo corrupt als de pest.. man, ze durven een paar vervelende allachtonen niet aan te pakken, maar ze gaan wel controleren op fietsen op de stoep op een plek waar de rest van de weg is afgesloten... laffe honden, dat zijn de mensen bij de politie!!!

Spreekt een afgewezen agent....

Jij zit nu zeker in de beveiliging?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_43363833
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:16 schreef maniack28 het volgende:

[..]

http://www.nrc.nl/buitenland/article535210.ece
Corruptie in Nederland

krakers zijn gewoon net zo erg als die allochtonen, niet werken en toch geld willen ontvangen en gratis onderdak.. Ja stem maar Pvda help de krakers de winter door..
klik hier
  woensdag 8 november 2006 @ 18:14:22 #122
117776 OFfSprngr
pi_43366124
De krakers van Pannerden hadden allemaal werk en stoken het geld in het restaureren van het fort, met andere woorden, goedkoper dan een restauratie van de gemeente en goedkoper dan van 9 tot 5 ambtenaar beheerder(s).
.
.
  woensdag 8 november 2006 @ 18:19:18 #123
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43366308
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:14 schreef OFfSprngr het volgende:
De krakers van Pannerden hadden allemaal werk en stoken het geld in het restaureren van het fort,
  woensdag 8 november 2006 @ 19:35:51 #124
117776 OFfSprngr
pi_43369291
Dat is zo of je dat grappig vind of niet of het past gewoon niet in je beperkte verstand om te accepteren dat je niet een hele groep kunt afrekenen op veroordelen die jouw behoud omdat je zelf niet open staat voor iets anders dan je eigen mening of zoals in de meeste gevallen niet eens een eigen mening bezit en die vlakkeloos overneemt van anderen omdat dat makkelijk is, nu nog een werkelijk argument van jouw kant niet gebasseerd op een stereotype denkbeeld.
.
.
  woensdag 8 november 2006 @ 19:37:40 #125
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_43369350
quote:
Op woensdag 8 november 2006 19:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat is zo of je dat grappig vind of niet of het past gewoon niet in je beperkte verstand om te accepteren dat je niet een hele groep kunt afrekenen op veroordelen die jouw behoud omdat je zelf niet open staat voor iets anders dan je eigen mening of zoals in de meeste gevallen niet eens een eigen mening bezit en die vlakkeloos overneemt van anderen omdat dat makkelijk is, nu nog een werkelijk argument van jouw kant niet gebasseerd op een stereotype denkbeeld.
Hou je bek eens, vieze kuthippie. En koop ergens leestekens

Met bloed, zweet en tranen, jeweets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')