abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43397789
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:51 schreef Napalm het volgende:

[..]

Bron?

Een eigen ophaalbrug aanleggen. Wat denk je zelf..

Die ophaalbrug stelde niet zo heel veel voor hoor. Bron:rondleiding en kennis van de staat van het fort VOORDAT de krakers er in kwamen.
[..]

Bron?

Voor de krakers er in trokken werd het fort niet onderhouden.
[..]

Omdat ze geen zin hebben om het restant van de verfbommen op hun huis en auto te krijgen?

Nee omdat ze zien dat de krakers het fort opknappen en onderhouden en er een gratis musem in huisvesten.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_43398147
Sommige mensen hebben hier een mening, zonder de feiten zelf onder ogen gezien te hebben.
Beetje naief vind ik dat.
pi_43398351
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:06 schreef ymme het volgende:
SommigeDe meeste mensen hebben hier een mening, zonder de feiten zelf onder ogen gezien te hebben.
Beetje naief vind ik dat.
Als er al geen belletje gaat rinkelen als ze op het journaal zien dat de buurtbewooners het niet eens zijn met de ontruiming hebben ze gewoon een plaat voor hun kop.
  donderdag 9 november 2006 @ 16:20:34 #187
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43398654
Sommige mensen hebben een roze bril op..
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bron?

Een eigen ophaalbrug aanleggen. Wat denk je zelf..

Die ophaalbrug stelde niet zo heel veel voor hoor. Bron:rondleiding en kennis van de staat van het fort VOORDAT de krakers er in kwamen.
Geen verifieerbare bron dus.

Dat dacht ik al..
quote:

Bron?

Voor de krakers er in trokken werd het fort niet onderhouden.
Jaja, het staat jarenlang leeg en niets aan het handje maar zonder de krakers was het in een paar jaar volkomen weggevaagd geweest.
Beetje zotte redenatie zo..
quote:
Nee omdat ze zien dat de krakers het fort opknappen en onderhouden en er een gratis musem in huisvesten.
Een gratis museum nogal liefst? Waarschijnlijk bedoel je dat ze nu eens per maand in een gedeelte van het fort mogen rondkijken. Toe maar. Als die krakers er niet zijn kan je 24/7 in het hele fort rondneuzen..

Teletekst pagina 110 van omroep gelderland zegt dat het tuig er zo`n teringzooi van heeft gemaakt dat het weken gaat kosten om alles op te ruimen en dat er al veel eerder ingegrepen had moeten worden..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_43398905
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:20 schreef Napalm het volgende:
Sommige mensen hebben een roze bril op..
[..]

Geen verifieerbare bron dus.

Dat dacht ik al..

En wat weet jij ervan dan? Jij hebt het vast nog nooit gezien....
[..]

Jaja, het staat jarenlang leeg en niets aan het handje maar zonder de krakers was het in een paar jaar volkomen weggevaagd geweest.
Beetje zotte redenatie zo..

Ik zeg niet dat het weggevaagd zo zijn, maar alleen in slechter staat.
[..]

Een gratis museum nogal liefst? Waarschijnlijk bedoel je dat ze nu eens per maand in een gedeelte van het fort mogen rondkijken. Toe maar. Als die krakers er niet zijn kan je 24/7 in het hele fort rondneuzen..

Maar dan heb je geen tentoonstelling....

Teletekst pagina 110 van omroep gelderland zegt dat het tuig er zo`n teringzooi van heeft gemaakt dat het weken gaat kosten om alles op te ruimen en dat er al veel eerder ingegrepen had moeten worden..

Ze hebben een bende gemaakt omdat ze hun harde werk niet zonder slag of stoot op willen geven.
  donderdag 9 november 2006 @ 16:35:09 #189
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43399292
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En wat weet jij ervan dan? Jij hebt het vast nog nooit gezien....
Tsja, zonder ferifieerbvare bron kan ik nu ook wel van alles gaan beweren..
quote:
Ik zeg niet dat het weggevaagd zo zijn, maar alleen in slechter staat.
Nee, niks slechter staat. je schrijft vervallen:
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
als de krakers er niet waren geweets was het fort nu vervallen
quote:
Maar dan heb je geen tentoonstelling....
Nu ook niet want een kraker kan natuurlijk onmogelijk toestemming geven alsof hij de eigenaar is.
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:Ze hebben een bende gemaakt omdat ze hun harde werk niet zonder slag of stoot op willen geven.
Gewoon om de boel te verzeiken dus.

Ik stel voor dat ze de kosten op de kraker verhalen. Desnoods met dwangarbeid.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  donderdag 9 november 2006 @ 17:36:53 #190
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_43401449
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:50 schreef freud het volgende:

[..]

Meen je dit serieus? Dus volgens jouw redenering mag ik in je huis inbreken, de hele boel verbouwen, alles een mooie lila kleurtje geven, en dan jou een rekening sturen?
Ik zorg ervoor dat mn huis niet zonder bestemmingsplan leeg staat.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  donderdag 9 november 2006 @ 19:19:58 #191
150991 Kritski
De Übermensch
pi_43405045
Kraken moet inderdaad verboden worden. En niet zo'n beetje ook. Krakers moeten vogelvrij worden verklaart. Dat ruimt tenminste op!

Je gaat toch geen monument kraken? Een oorlogsmonument nota bene! Stelletje nep-pacifisten!
  donderdag 9 november 2006 @ 19:32:46 #192
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43405576
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:36 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

swchein toch uit man.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_43405783
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:36 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

En als ik nu een huis koop en ik kan mijn oude huis niet binnen een jaar verkopen moet ik het maar normaal vinden dat het vol hangt met junks en ander ongewassen tuig? Ik ga dan toch echt even zelf met een flink stuk hout door het huis rennen denk ik...... Knappe kraker die in mijn huis gaat Al is het maar dat ze nooit kunnen bewijzen dat het een jaar leeg staat, toevallig heeft mijn neef er twee maanden geleden nog gelogeerd.....
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_43408174
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:35 schreef Napalm het volgende:

[..]

Tsja, zonder ferifieerbvare bron kan ik nu ook wel van alles gaan beweren..

Je ziet toch waar ik woon, bovendien als je het daadwerkelijk op tv een beetje gevolgd heb had je kunnen zien dat de krakers diverse onderhoudswerkzaamheden hebben gedaan.
[..]

Nee, niks slechter staat. je schrijft vervallen:
Vervallen is in zeer slechte staat, dat is niet vergaan zoals jij beweert
[..]

[..]

Nu ook niet want een kraker kan natuurlijk onmogelijk toestemming geven alsof hij de eigenaar is.
Er IS een tentoonstelling vajn allerhande geschonken artikelen.
[..]

Gewoon om de boel te verzeiken dus.

Ik stel voor dat ze de kosten op de kraker verhalen. Desnoods met dwangarbeid.

Het fort stond leeg, en er werd niks aan gedaan de krakers trokken erin, knapte het op, brachten voorzieningen aan en richtten een museum in. Toen de gemeente dat zag dachten ze:"He maar dat zij krakers, BOE!!! weg ermee nu willen wij er een museum in" Natuurlijk is het hun bezit, maar ze hebben er jaren niet naar omgekeken en nu willen ze zonder vergoeding voor al het werk wat de krakers gedaan hebben het fort verbouwen. Wie zegt dat als er geen krakers ingetrokken waren ze nu ook wat met het fort zouden willen doen?
  donderdag 9 november 2006 @ 22:49:01 #195
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_43413621
Mensen vergeten waar de kraakwet voor ingevoerd is. Als hij weer afgeschaft wordt zonder verder maatregelen te nemen tegen leegstand en speculatie, dan gaat het gewoon niet goed. Kraken is een noodzakelijk kwaad.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_43414169
Ik vind dat je dan ook krakers het ziekenhuis in moet mogen rammen.

Wel zo eerlijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 10 november 2006 @ 00:18:58 #197
117776 OFfSprngr
pi_43416431
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind dat je dan ook krakers het ziekenhuis in moet mogen rammen.

Wel zo eerlijk
Ik vind ook dat ik kortzichtige mensen als jij het ziekenhuis mag rammen, scheelt ons weer een hoop loos gezeik.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  vrijdag 10 november 2006 @ 00:38:43 #198
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43416851
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:53 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik probeer daar alleen maar mee te zeggen, dat als die pallets opgegruimt zijn, alles weer picobelle in orde is.

Als de krakers er niet hadden gezeten, was het al ingestort geweest, elk jaar staat het een paar maanden onder water. Dus het eist verzorging om overeind te blijven. Maar zoals de eigenaar' er zelf niets aan doet, zal het, zoals het er nu uitziet, lange na niet hebben uit gezien!

een Fort van meer dan 100 jaar zou ineens instorten . Maar een paar krakers waren er op het nippertje en door hun jaarlijkse grondige deskundige onderhoud is dat voorkomen
  vrijdag 10 november 2006 @ 00:43:00 #199
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43416923
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:49 schreef DionysuZ het volgende:
Mensen vergeten waar de kraakwet voor ingevoerd is. Als hij weer afgeschaft wordt zonder verder maatregelen te nemen tegen leegstand en speculatie, dan gaat het gewoon niet goed. Kraken is een noodzakelijk kwaad.
onzin. Kraken is achterlijk, gebeurt standaard door dezelfde paupers die 'vrij' willen zijn maar dan vooral wel op andermans kosten. De kosten die hier bij komen kijken door herstelwerkzaamheden, politie, procedures etc etc kunnen beter in woningnood geinvesteerd worden dan in de mensen die kraken om het kraken. Want dat gebeurt gewoon.

Overigens kraken is legaal helaas pindakaas. Maar op het moment dat je moet vertrekken moet je dan ook gewoon braaf vertrekken en de boel zo achterlaten als dat je het aantrof. En daar gaat het de mist in. Ineens is al het fatsoen verdwenen, wordt er een bende van gemaakt, feesten gegeven op het laatste moment, barricades opgeworpen etc.

Ik zou ze er al lang daarvoor uit laten werken door een knokploegje. Dat is de beste oplossing zolang de idiote krakerswet nog niet is afgeschaft.
pi_43416999
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 00:43 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

onzin. Kraken is achterlijk, gebeurt standaard door dezelfde paupers die 'vrij' willen zijn maar dan vooral wel op andermans kosten.
Jezus wat een onzin
pi_43417132
Opzich is dit probleem simpel op te lossen, ik zou het volgende willen zien:

-Kraken verboden.
-Tijdelijke huurcontracten mogelijk maken, waardoor de huiseigenaar zeker weet dat hij de huurder er na een jaar weer uitkrijgt.

Het eerste kan niet zonder het laatste om te voorkomen dat mensen er echt mee gaan speculeren, en door het laatste mogelijk te maken is de woonruimte toch beschikbaar voor anderen.

Het grootste probleem in ons land is de doorgeslagen huurbescherming, als die wat minder zou zijn zou iedereen die een huis een jaartje leeg heeft hem verhuren voor die periode.
  vrijdag 10 november 2006 @ 01:00:34 #202
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43417233
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 00:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Jezus wat een onzin
oja vertel.
  vrijdag 10 november 2006 @ 01:04:49 #203
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_43417312
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 01:00 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

oja vertel.
dat is hetzelfde als zeggen dat alle marokkanen crimineel zijn
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:57:47 #204
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_43422101
quote:
Op donderdag 9 november 2006 19:37 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

En als ik nu een huis koop en ik kan mijn oude huis niet binnen een jaar verkopen moet ik het maar normaal vinden dat het vol hangt met junks en ander ongewassen tuig? Ik ga dan toch echt even zelf met een flink stuk hout door het huis rennen denk ik...... Knappe kraker die in mijn huis gaat Al is het maar dat ze nooit kunnen bewijzen dat het een jaar leeg staat, toevallig heeft mijn neef er twee maanden geleden nog gelogeerd.....
Moet je zorgen dat er meubels instaan (tafel, stoel, bed), anders heb je geen bescherming, dan is het idd onbewoond. Bovendien heeft het huis een bestemmingsplan in zo'n geval. Het Fort had geen bestemmingsplan, dat stond al jaren leeg en er werd niks aan gedaan, dus mag het gekraakt worden. Als ze zo graag er iets van willen maken, doe dat dan meteen ipv het 10 jaar leeg te laten staan Dat is kansloos...

En btw.. ze gaan nu ook nog lang niet beginnen met verbouwen, daar gaan nog jaren overheen... nee, ze gaan er antikrakers inzetten Hoe kansloos... doe er dan NU wat mee en niet over 10 jaar
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:02:07 #205
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_43422202
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 00:43 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

onzin. Kraken is achterlijk, gebeurt standaard door dezelfde paupers die 'vrij' willen zijn maar dan vooral wel op andermans kosten. De kosten die hier bij komen kijken door herstelwerkzaamheden, politie, procedures etc etc kunnen beter in woningnood geinvesteerd worden dan in de mensen die kraken om het kraken. Want dat gebeurt gewoon.

Overigens kraken is legaal helaas pindakaas. Maar op het moment dat je moet vertrekken moet je dan ook gewoon braaf vertrekken en de boel zo achterlaten als dat je het aantrof. En daar gaat het de mist in. Ineens is al het fatsoen verdwenen, wordt er een bende van gemaakt, feesten gegeven op het laatste moment, barricades opgeworpen etc.

Ik zou ze er al lang daarvoor uit laten werken door een knokploegje. Dat is de beste oplossing zolang de idiote krakerswet nog niet is afgeschaft.
Zelfs al is het zoals jij beweert (waar ik het niet mee eens ben, maar meningen verschillen) dan nog is het de schuld van de regering dat het hier fout loopt. Als er jaarlijks meer woningzoekenden bijkomen dan woningen en prijzen blijven maar stijgen, mensen met geld zitten in een huis dat te goedkoop voor ze is, afgestudeerden blijven in hun kamer zitten, bejaarden die ziek zijn moeten 5 maanden op de wachtlijst om in het verpleeg/verzorgingstehuis te komen ... sorry, maar dit kan niet... dit is uit den boze.. en ze moeten er wat aan gaan doen. Alleen ze doen geen flikker, behalve huizen van 3-3.5 ton erbij bouwen, waarvan vervolgens een kwart niet wordt verkocht. En altijd die kutexcuses weer met waar moeten we dan bouwen. Belgie is voor fucking 20% bebouwt, Nederland voor 11%.... Zie jij in Belgie alleen maar huizen? Ik niet.... dus laten we dan godverdomme eens gaan bouwen, ipv te whinen over die krakers. Als er voldoende huizen zijn kan je het hele kraken afschaffen, want dan.. en alleen dan is het niet meer gerechtvaardigd!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:12:23 #206
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_43422466
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:02 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Zelfs al is het zoals jij beweert (waar ik het niet mee eens ben, maar meningen verschillen) dan nog is het de schuld van de regering dat het hier fout loopt. Als er jaarlijks meer woningzoekenden bijkomen dan woningen en prijzen blijven maar stijgen, mensen met geld zitten in een huis dat te goedkoop voor ze is, afgestudeerden blijven in hun kamer zitten, bejaarden die ziek zijn moeten 5 maanden op de wachtlijst om in het verpleeg/verzorgingstehuis te komen ... sorry, maar dit kan niet... dit is uit den boze.. en ze moeten er wat aan gaan doen. Alleen ze doen geen flikker, behalve huizen van 3-3.5 ton erbij bouwen, waarvan vervolgens een kwart niet wordt verkocht. En altijd die kutexcuses weer met waar moeten we dan bouwen. Belgie is voor fucking 20% bebouwt, Nederland voor 11%.... Zie jij in Belgie alleen maar huizen? Ik niet.... dus laten we dan godverdomme eens gaan bouwen, ipv te whinen over die krakers. Als er voldoende huizen zijn kan je het hele kraken afschaffen, want dan.. en alleen dan is het niet meer gerechtvaardigd!
Ja, het is allemaal de schuld van die stomme,nare regering. En niet de schuld van die werkloze stinkhippies
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:14:54 #207
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_43422531
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:12 schreef Robocock het volgende:

[..]

Ja, het is allemaal de schuld van die stomme,nare regering. En niet de schuld van die werkloze stinkhippies
Jongen, ik heb het helemaal niet over die kuthippies, ik zeg alleen dat ik daarover een andere mening heb. De kuthippies zijn (deels) het gevolg van het huidige woonbeleid. Ze zijn dus een GEVOLG. Om een GEVOLG aan te pakken zal je eerst bij de OORZAAK moeten kijken en de OORZAAK is het huidige woonbeleid. Kortom, meer huizen, marktconforme prijzen, geen ditjes en datjes en gekke regelingen. Als alles werkt kan je daarna het GEVOLG (het kraken van leegstaande panden) afschaffen, want er zijn genoeg woningen voor iedereen, ook voor mensen die kraken, dus staan er geen ruimtes meer leeg waar anders mensen in hadden kunnen wonen
pi_43422543
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:20:08 #209
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_43422666
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[afbeelding]

Flower Power
pi_43903053
Persbericht herkraak Fort Pannerden
Krakers hernemen Fort Pannerden
Veel steun buurtbewoners, protest tegen optreden politie en gemeente.

Zeker 80 krakers vanuit het hele land hebben vanavond om 21.00 uur Fort pannerden wederom ingenomen. Dit tot groot enthousiasme van buurtbewoners.
De herkraak is een protest tegen de manier waarop de gemeente lingewaard omgaat met de belangen van haar burgers en de gebroken beloftes om zorgvuldig om te gaan met de persoonlijke bezittingen van de krakers. In het Fort is inmiddels de ophaalbrug opgehaald en de toegangsweg wordt gebarricadeerd. Buurtbewoners zijn bezig de bezettingsploeg te voorzien van kaarsen en koffie. Kraker Titus “ we zijn vooral boos op de volstrekt belachelijke manier waarop de gemeente ons heeft behandeld. Blijkbaar tellen de belangen van bestuurders zwaarder als die van het Fort en buurtbewoners”

In het Fort troffen de krakers een grote chaos aan. Ondanks beloftes vanuit politie en gemeente zijn persoonlijke bezittingen die nog aanwezig waren in het fort vernield en overhoop gehaald. Foto’s daarvan verschijnen vannacht nog op het internet.
De krakers zijn echter vooral boos op de gemeente die de zakelijke belangen van enkele bestuurders zwaarder weegt dan de belangen van het monumentale fort, de buurtbewoners en de bewoners van het Fort. Het pand werd ontruimd omdat er niet gewoond zou mogen worden, waarop de gemeente doodleuk aankondigde er antikrakers in te gaan laten wonen. De bewakers die het Fort tot vanavond bewaakten lijken ook geen oog te hebben voor de veiligheid in de buurt. Elke sociale controle in het omliggende gebied ontbrak. Buurtbewoners zijn dan ook erg blij dat de krakers weer terug zijn en hopen dat de gemeente ditmaal een fatsoenlijk gesprek aanknoopt met de krakers en elk machtsvertoon achterwege laat.

Op dit moment zijn er 10 agenten aanwezig aan het begin van de toegangsweg van het fort. Hen wordt de toegang geblokkeerd door een deel van de krakers. De politie meldt dat er hoe dan ook weer ontruimd gaat worden. Woordvoerder Titus: “We zijn weer binnen en daar kunnen jullie niks aan doen, haal het leger er maar weer bij als jullie ons eruit willen hebben"
pi_43903180
Traangas, en heel veel, water erbij en kijken hoe lang ze willen blijven zitten. Dit is sowieso illegaal, niets kraken, er is een bestemming voor, en er mag dus niet gekraakt worden, ze zitten dus illegaal in een pand dat van een rechtspersoon is, keihard eruit knuppelen, en laten opdraaien voor de kosten, desnoods door dwangarbeid als ze niets hebben.
pi_43903268
Dit is trouwens erg goed nieuws voor alle OZ-handelaren, de beeldvorming van krakers zal hierdoor veranderen van vreedzame beheerders naar wetteloze agresievelingen, en dat zal ervoor zorgen dat er snel een anti-kraakwet doorkomt.

Bedankt mensen
  zondag 26 november 2006 @ 14:06:10 #213
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_43903531
Whehehhe, ze hebben wel ballen, die krakers.
Ik ga naar huis.
pi_43903575
Daar gaan we weer

De buurt schijnt er weer volledig achter te staan.
pi_43903665
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:12 schreef Robocock het volgende:

[..]

Kerel, zonder idealisten werkten figuren als jij nog 7 dagen per week in een kolenmijn want van je intelligentie moet je het zo te zien niet hebben.
pi_43904170
quote:
Op zondag 26 november 2006 14:09 schreef gelly het volgende:

[..]

Kerel, zonder idealisten werkten figuren als jij nog 7 dagen per week in een kolenmijn want van je intelligentie moet je het zo te zien niet hebben.
En wat gaan ze hiermee bereiken? Ze worden er weer uitgehaald, en hebben dan de publieke opinie tegen zich. Dit zal de anti-kraakwet een flinke zet in de goede richting geven

Als die krakers een beetje na zouden denken zouden ze het niet gedaan hebben, maar het zijn natuurlijk ook niet de meest briljante mensen die gaan kraken, anders zouden ze wel eerlijk kunnen werken en met dat geld ergens een huis regelen
pi_43904229
Ze hebben de publieke opinie niet zo tegen hoor.
  zondag 26 november 2006 @ 14:24:52 #218
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43904250
quote:
Op zondag 26 november 2006 14:09 schreef gelly het volgende:

[..]

toepasselijke avatar.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_43904304
quote:
Op zondag 26 november 2006 14:22 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Als die krakers een beetje na zouden denken zouden ze het niet gedaan hebben, maar het zijn natuurlijk ook niet de meest briljante mensen die gaan kraken, anders zouden ze wel eerlijk kunnen werken en met dat geld ergens een huis regelen
Sommige mensen vinden hun idealen belangrijker dan een huis en baan. Zorgt voor een beetje diversiteit in deze maatschappij. Als die enkel uit bekrompen burgermannetjes zou bestaan wil je hier ook niet wonen.
pi_43905000
quote:
Op zondag 26 november 2006 14:26 schreef gelly het volgende:

[..]

Sommige mensen vinden hun idealen belangrijker dan een huis en baan. Zorgt voor een beetje diversiteit in deze maatschappij. Als die enkel uit bekrompen burgermannetjes zou bestaan wil je hier ook niet wonen.
Hmm, ze moesten eruit van de rechter, en daar luisterden ze al niet naar, als ze dan eruit zijn gehaald door de politie en weer teruggaan zijn het gewoon criminelen, dat heeft niets met idealen of bekrompenheid te maken.

Ze mogen er niet zijn, en zijn er toch, dus keihard optreden. En ze snijden hiermee in hun eigen krakersvingers, ze geven duidelijk aan dat ze geen rekening houden met onze rechtsstaat maar liever hun eigen gang gaan, genoeg reden voor mij om de anti-kraakwet te steunen.

Als je je beroept op de wet als een OZ-bezitter je niet in zijn huis wil hebben moet je ook luisteren naar de wet als je eruit moet. Je kunt niet aan de ene kant een huis bezetten terwijl het van een ander is terwijl hij niets mag doen, en dan vervolgens niet weggaan als diezelfde wet je dat zegt. Ik heb wel begrip voor OZ handelaren die een knokploeg op zo'n huis afsturen om hem leeg te maken, er valt toch niet normaal mee te praten.
  zondag 26 november 2006 @ 15:26:37 #221
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43906077
Die verdomde paupers
  zondag 26 november 2006 @ 16:45:48 #222
117776 OFfSprngr
pi_43908287
Bwahaha, weer in genomen, pauper gemeenten kan niet eens een gebouw bewaken.
.
.
  zondag 26 november 2006 @ 17:06:07 #223
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_43908916
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:45 schreef OFfSprngr het volgende:
Bwahaha, weer in genomen, pauper gemeenten kan niet eens een gebouw bewaken.
Uiteindelijk kan de regering niets bewaken als men die regering niet respecteert. Zie Irak.
Op het moment dat de regering mbv grof geweld en zonder goed overleg en moraal zijn wil oplegt gaan de kosten van regeren omhoog. Als ze die mensen door weg willen hebben zullen ze dat moeten doen door allereerst zelf hun afspraken te respecteren. Dat houding de omwonenden zegt genoeg.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
  zondag 26 november 2006 @ 17:12:32 #224
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_43909097
Uiteindelijk moet de regering het pand gewoon niet leeg laten staan... Uiteindelijk hadden ze nu al begonnen moeten zijn met het verbouwen.. het is immers leeg... maar nee, daar gaan jaaaaaaaaaaaaaaaren overheen. Allemaal beleid en blaatjes hier en daar

Nu bouwen en niet leeg laten staan!

Actie is gewoon volkomen terecht!
  zondag 26 november 2006 @ 17:20:43 #225
117776 OFfSprngr
pi_43909323
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:12 schreef maniack28 het volgende:
Uiteindelijk moet de regering het pand gewoon niet leeg laten staan... Uiteindelijk hadden ze nu al begonnen moeten zijn met het verbouwen.. het is immers leeg... maar nee, daar gaan jaaaaaaaaaaaaaaaren overheen. Allemaal beleid en blaatjes hier en daar

Nu bouwen en niet leeg laten staan!

Actie is gewoon volkomen terecht!
Helaas begrijpen een hoop mensen dat niet en gaan gelijk moord en brand schreeuwen alsof het iets helpt, dan denk ik bij mezelf; "hopelijk word hun huis gesloopt en worden die mensen eens uit hun huis geslagen door de ME".
.
.
  zondag 26 november 2006 @ 17:59:05 #226
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_43910357
In sommige gevallen is het verantwoord de wetten te breken en dit is er een van.

Als een of andere gek aan de macht is en het land terroriseert mag je toch ook een revolutie beginnen
pi_43910451
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:20 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Helaas begrijpen een hoop mensen dat niet en gaan gelijk moord en brand schreeuwen alsof het iets helpt, dan denk ik bij mezelf; "hopelijk word hun huis gesloopt en worden die mensen eens uit hun huis geslagen door de ME".
Sufferd jullie verspillen overheids geld wat ook aan de (nog) zwakkere gegeven had kunnen worden
  zondag 26 november 2006 @ 19:09:37 #228
117776 OFfSprngr
pi_43912361
Als ze er hadden kunnen blijven zitten was er geen geld verspild.
.
.
  zondag 26 november 2006 @ 19:11:17 #229
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43912404
"hun huis"

wat is dat toch voor grap? Het is niet van hun, en het is niet hun huis.

Ze moeten gewoon optyfen.
  zondag 26 november 2006 @ 19:16:31 #230
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_43912548
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:02 schreef draaijer het volgende:

[..]

Sufferd jullie verspillen overheids geld wat ook aan de (nog) zwakkere gegeven had kunnen worden
Die sufferds van de overheid verspillen geld door (woon)ruimtes leeg te laten staan en zo kunstmatig de marktprijs hoog te houden...
pi_43912715
quote:
Op zondag 26 november 2006 19:16 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Die sufferds van de overheid verspillen geld door (woon)ruimtes leeg te laten staan en zo kunstmatig de marktprijs hoog te houden...

wat een kansloos antwoord
door die enkele huizen (rijkseigendom) die leeg staan de marktprijs op te drijven of op niveau te houden
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  zondag 26 november 2006 @ 19:30:55 #232
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43913008
Huis? het is een fort hoor?
pi_43913413
quote:
Op zondag 26 november 2006 19:30 schreef PLAE@ het volgende:

Huis? het is een fort hoor?
het ging over de poster boven mij die zegt dat de huisprijs hierdoor kunstmatig hooggehouden wordt
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_43915238
Ik vind het oerdom van de gemeente: nadat het fort was ontruimd, hadden ze meteen moeten beginnen met de verbouwing en ervoor moeten zorgen dat het heel duidelijk was dat er een nieuwe bestemming voor het pand was, en dat Natuurmonumenten er serieus werk van ging maken.

Maar nee, het blijft leeg staan - dat is een slecht signaal. Het pand staat leeg en het wordt beveiligd. Hoe lang blijft het nu weer leeg staan? Waarom is er geen duidelijk bestemmingsplan?

De gemeente heeft de vorige ontruiming totaal verkeerd aangepakt, ze had de krakers moeten laten zien serieus werk van een nieuwe invulling te maken. Nu krijgen ze de boemerang terug.

Dat de buurt de krakers steunt, is natuurlijk enorm veelzeggend.
pi_43915331
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:19 schreef SCH het volgende:
Ik vind het oerdom van de gemeente: nadat het fort was ontruimd, hadden ze meteen moeten beginnen met de verbouwing en ervoor moeten zorgen dat het heel duidelijk was dat er een nieuwe bestemming voor het pand was, en dat Natuurmonumenten er serieus werk van ging maken.

Maar nee, het blijft leeg staan - dat is een slecht signaal. Het pand staat leeg en het wordt beveiligd. Hoe lang blijft het nu weer leeg staan? Waarom is er geen duidelijk bestemmingsplan?

De gemeente heeft de vorige ontruiming totaal verkeerd aangepakt, ze had de krakers moeten laten zien serieus werk van een nieuwe invulling te maken. Nu krijgen ze de boemerang terug.

Dat de buurt de krakers steunt, is natuurlijk enorm veelzeggend.
Wat een crap. Denk je dat de krakers niet wisten waarom ze er een paar weken geleden uit zijn gehaald?Alsof dat nu anders zou zijn!! Zou wel lachen zijn als je morgen naar je werk zou willen en er ligt iemand in jou auto te meuren en dat die persoon voor het slapen even je dashboard heeft overgespoten in een voor hem fijne kleur!
pi_43915424
Het gaat hier niet over mijn auto
pi_43918747
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:32 schreef SCH het volgende:
Het gaat hier niet over mijn auto
Nee maar om het ford van de gemeente.
  maandag 27 november 2006 @ 03:07:23 #238
117776 OFfSprngr
pi_43920070
"ford"? sorry, jij bent af, je doet niet meer mee aan deze discussie.
.
.
  maandag 27 november 2006 @ 07:29:34 #239
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_43920463
quote:
Op maandag 27 november 2006 03:07 schreef OFfSprngr het volgende:
"ford"? sorry, jij bent af, je doet niet meer mee aan deze discussie.
  Moderator maandag 27 november 2006 @ 08:20:04 #240
8781 crew  Frutsel
pi_43920729
Nou ME... kom maar naar beneden en sla je slag (opnieuw)....
Misschien nog iets hardhandiger deze keer? (owneej, tis Nederland)
pi_43921008
quote:
Op maandag 27 november 2006 00:33 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Nee maar om het ford van de gemeente.
Precies, ook van ons dus
pi_43922765
quote:
Op maandag 27 november 2006 08:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Precies, ook van ons dus
En dus moeten er geen krakers in, zeker omdat er een anti-kraak wacht inzat die ze hebben weggejaagd.
  maandag 27 november 2006 @ 11:26:04 #243
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_43923950
quote:
Op maandag 27 november 2006 10:34 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

En dus moeten er geen krakers in, zeker omdat er een anti-kraak wacht inzat die ze hebben weggejaagd.
En waarom zit die antikraakwacht erin? Omdat ze er niks mee gaan doen...
pi_43924789
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:26 schreef maniack28 het volgende:

[..]

En waarom zit die antikraakwacht erin? Omdat ze er niks mee gaan doen...
Omdat ze wilden voorkomen dat er weer krakers inkwamen voordat het museum klaar zou zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')