Ben je mooi klaar meequote:RAOK nr 134:
Buy a tub of coleslaw for a Portuguese man called Rui!
I bought a tub of coleslaw for a Portuguese man called Rui. He was trying to sell me dodgy travelcards for the London Underground at the time. We started chatting, he was lovely, and I handed over the coleslaw. It was a small and somehow pointless gesture, but it was all I had, and he seemed to really appreciate it. Sometimes the smallest and most pointless gestures can mean the most, I guess.
John Foster, Surbiton
Vacuüm laten trekken? Kan dat met koolsla?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:36 schreef jogy het volgende:
Ben je mooi klaar mee.
De planning is dat ik een paar Rui's op ga zoeken op het internet inclusief huisadres en dan dus een doosje met een koolsla ga versturen met een begeleidende tekst in het Portugees ( daar heb ik dus hulp bij nodig) en maar hopen dat ik niet een versgedraaide drol in een doosje terug krijg als bedankje voor de rottende koolsla.
Zou het niet weten maar ik kan ook een koolsla-salade sturen van Johma ofzo, dat is wat langer houdbaarquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vacuüm laten trekken? Kan dat met koolsla?
Vrije interpretatie, heel goed jogy.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:46 schreef jogy het volgende:
Zou het niet weten maar ik kan ook een koolsla-salade sturen van Johma ofzo, dat is wat langer houdbaar.
Ja, het moet natuurlijk wel een random act of kindness blijven hèquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vrije interpretatie, heel goed jogy.
Zouden ze dat lekker vinden?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Zou het niet weten maar ik kan ook een koolsla-salade sturen van Johma ofzo, dat is wat langer houdbaar.
Als je zijn adres hebt...quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:15 schreef MaJo het volgende:
Ik ken een portugees die Rui heetAlleen is hij stom...
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:42 schreef jogy het volgende:
Ik moet nog even wachten tot ik mijn camera weer heb, UIO. En waarschijnlijk kan ik er pas echt mee bezig gaan als ik weer thuis ben ( dag of 8 ) maar dan duik ik er vol in.
Fuck, je hebt gelijk, portugees bedoel ikquote:Op woensdag 22 november 2006 11:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Mexicaans? Wat voor wilde plannen heb je, jogy?
quote:Op woensdag 22 november 2006 11:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Fuck, je hebt gelijk, portugees bedoel ik![]()
.
Bedankt voor de wake-up call, againquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |