abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43975922
Voor mij ook absoluut Vandaag nog een keer weer het hele album beluistert.
pi_43976682
Vind van de The Killers eigenlijk iedere keer maar 2 of 3 nummers echt leuk en de rest irriteert me dan weer moeilijk. En Mr. Brightside blijft nog altijd een zeer gevaarlijk nummer om op te autorijden

Beste cd's van dit jaar...mmm daar moet ik nog even goed overnadenken maar zo vanuit het blote bolletje in no particular order: Continuum, Mr. A-Z van Jason Mraz en For me, It's You van Train. Mmm zat net even mn cd's door te kijken en volgens mij stond er nog wel meer leuks van dit jaar bij, maar okwee ik hou m voorlopig even daarop.
pi_43977331
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:19 schreef Jill-RMC het volgende:
It's You van Train.
Bestaan die nog? Wat is Jason Mraz voor muziek?
pi_43977879
Ja...! Mr. A-Z is geweldig. Vooral Geek in the Pink en O Lover! Oh oh.. en Song For a Friend en Life is Wonderful..
Hmmm, ok.. will shut up now.

Ik vind James Morrisons album ook wel erg aangenaam, net zoals die van Paolo Nutini, of misschien The Weepies stiekem toch ook wel. Ik heb te veel favo albums dit jaar al vrees ik...

Welk album hebben we nog meer geoverkillt op je Mp3 cd Jill?
pi_43978020
*was Will Hoge even vergeten* of is dat laatste album van hun uit 2005?

En Snow Patrol's laatste album. Augustana's album en dat van Teddy Geiger Draai ik ook echt heel vaak.

Maar Continuum heb ik toch wel 't allerergst sufgedraaid dit jaar. Vanaf 't moment dat die first official radio leak online stond tot een paar weken voor en na het concert. Ik moet nu ff een tijdje minderen denk ik
pi_43978663
Goede vraag.

Cd's die we geoverkilled hebben...duidelijk die van Matt Nathanson toen, maar dat was al vorig jaar dus die telt niet meer mee. Tolcher ook alweer van een aantal jaar geleden. Album van The Fray? Das ook al van vorig jaar toch? *te lui om op te staan om te checken*

Teveel goede cd's dit jaar.

En ja Train bestaat nog steeds. Kleine opleving hier in NL met Drops of Jupiter, maar maakte daarvoor en daarnaook nog zeer fijne cd's.
pi_43984303
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:54 schreef Gosjke het volgende:
Ja...! Mr. A-Z is geweldig. Vooral Geek in the Pink en O Lover! Oh oh.. en Song For a Friend en Life is Wonderful..
Hmmm, ok.. will shut up now.

Ik vind James Morrisons album ook wel erg aangenaam, net zoals die van Paolo Nutini, of misschien The Weepies stiekem toch ook wel. Ik heb te veel favo albums dit jaar al vrees ik...
Die van Mraz vond ik echt zo vies tegenvallen.. Had ik meer gehoord; er zijn haters en lovers van dat album en ben bang dat ik me bij die eerste groep verschaar

Doe mij maar die nieuwe van incubus
pi_43999136
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:58 schreef Gosjke het volgende:
Ik denk wel dat John een ander type en misschien meer diehard fanbase heeft dan Jack Johnson.

Alhoewel, in de HMH is zoveel ruimte dat er ook hele veel wipkippen en dagjesmensen de eventueel overgebleven kaarten kunnen kopen, en dan is de sfeer ook niet geweldig.

Ik ben toch bang dat ie aan de Melkweg niet meer gaat kunnen tippen...
Ben gisteren naar Muse geweest. Superstrak spel en megashow, maar toch een tegenvaller, namelijk:
- Nagenoeg geen contact met publiek, enige wat hij zei was thank you na elk nummer...
- Het was precies zoals het album, nooit eens een improvisatie, variatie op een nummer of een onbekend nummer

Dat 2e punt komt niet bij John voor, maar dat eerste punt vond ik wel een tegenvaller, net als wat jij zegt. Bij eerdere shows deed ie het wel meer, bv op de HT dvd en JM3 videoopnames. Als het idd in Londen niet zo was, zal het wel komen door z'n verjaadagsfeestje ....
pi_44009803
Jessica Simpson moet diep in haar buidel tasten om te voorkomen dat een sekstape van haar uitlekt, zo meldden verschillende Amerikaanse media. Op de video zou de zangeres/actrice in actie te zien zijn met haar ex-man Nick Lachey.

Een kennis van Simpson laat weten dat het blonde idool erg geschokt is. "Jessica is iemand van moraal en principes. Dat haar naam nu in verband wordt gebracht met een sekstape vind ze heel erg."

De video zou naar verluidt in handen zijn gekomen van dezelfde personen die de sekstape van Pamela Anderson lekten. De geruchten gaan dat Simpson een flinke smak geld op tafel moet leggen, wil ze voorkomen dat de video in de openbaarheid komt.

Wachten
De 25-jaar oude Simpson heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze mannen laat wachten op seks. "Je moet het ze niet te gemakkelijk maken. Het is beter om eventjes te wachten."

Simpsons ex-man Lachey heeft momenteel een relatie met MTV-presentatrice Vanessa Minnillo. Simpsons naam wordt de laatste tijd in verband gebracht met zanger John Mayer.

Weet John (en wij) gelijk wat voor vlees hij in de kuip heeft..
pi_44021609
Ach ja; mensen doen rare dingen als het op de vleselijke lusten aankomt

Ik zal de komende tijd hier niet zoveel zijn mensen; ga stage lopen bij RTL Boulevard vanaf volgende week...
pi_44021713
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:22 schreef Numbie het volgende:

Ik zal de komende tijd hier niet zoveel zijn mensen; ga stage lopen bij RTL Boulevard vanaf volgende week...
Als we elke dag John-nieuws in RTLB zien weten we dus hoe het komt
Wat ga je daar doen?
pi_44021960
Redactie stagaire op de entertainment afdeling Dus ja, als je John voorbij ziet komen of iets related to him; mijn werk zeer waarschijnlijk
pi_44031047
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:55 schreef Numbie het volgende:

[..]

Die van Mraz vond ik echt zo vies tegenvallen.. Had ik meer gehoord; er zijn haters en lovers van dat album en ben bang dat ik me bij die eerste groep verschaar

Doe mij maar die nieuwe van incubus
Dig is echt 1 van mn favoriete nummers van het jaar.
pi_44031948
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:22 schreef Numbie het volgende:

Dat doe je goed! Doe kwalbert de groeten

Ik vind 't hele John en Jessica ding nog steeds een beetje misselijkmakend btw.

En t nieuwe Incubus album is écht steengoed zeg. Pfoeh. En ik ben idd bij de categorie lovers van Jason Mraz' album. Zijn stem en verschijning in het algemeen verdeeld de meeste mensen al heel streng tussen fans en mensen die 't walgelijk vinden
pi_44040175
Het is niet zo zeer dat ik al zijn werk slecht vind; WOMRTC was één van mijn favo albums het jaar dat het uit kwam... Vind alleen Mr. A-Z zo overgeproduceerd; alle lol is er vanaf, of dermate over the top dat het nep klinkt

Oh, en zapte net langs Topkok op Talpa en ze draaiden IDTMWLY op de achtergrond
pi_44058622
John Mayer shopt bij Pottery Barn! (wat een nieuws, wat een nieuws... )

http://x17online.com/cele(...)ottery_barn.php#more
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:36:44 #287
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_44062086
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:34 schreef nemesis4 het volgende:

[..]

Hij zingt 'bong hit'. Een bong is een waterpijp, een bong hit is dan een hijs van een waterpijp. Als je nu naar de rest van het couplet kijkt:

'" You'd let me in and you would love every minute
And tell the room the things I did to you..."

wordt het allemaal duidelijk hoop ik
Haha ja, als je niet weet wat dat woord betekent kun je je er vanalles meer bij voorstellen
I'm just a girl in the world.
pi_44062723
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:24 schreef Numbie het volgende:
John Mayer shopt bij Pottery Barn! (wat een nieuws, wat een nieuws... )

http://x17online.com/cele(...)ottery_barn.php#more
wereldnieuws
I'm an assassin and I had a job to do
pi_44066676
John's twee laatste aanwinsten:

Duke en Blackie!!
pi_44067330
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 21:37 schreef Numbie het volgende:

[afbeelding]

Duke en Blackie!!
pi_44074418
quote:
FRIDAY, DECEMBER 01, 2006

NEW SINGLE.

Hi all...

Wanted to let you know something that has got me as excited as anything I've done in my career so far.

I know it's been a while since a new single from CONTINUUM has come out, and there's also been quite a bit of speculation about what tune it's going to be.

I'm beyond thrilled to tell you that "Gravity" is going to be the next single.

I've always tried my best to make peace with there being a give and take between the music and the business... And I think it's okay to say that some of the songs that became singles in the past haven't been the most musically far-reaching in my catalog... I tend to hold myself responsible for this as a composer. Truly great composers can make music that speaks from the deepest part of their being AND reach a lot of people's hearts in the process.

That's why I'm so thrilled that everyone involved in this record are behind "Gravity". (Thanks record people.) I'm looking forward to FINALLY being able to play my guitar the way I want to at the "big games"... Expect to see a different performance on TV every time I play it. And show producers, look for the musical guest to run long.

I don't know why I'm so excited about this over so many other pieces of great news. I just feel like I might actually start to get my inside story and my outside story to read the same.

POSTED BY JOHN MAYER AT 03:12 PM FROM LOS ANGELES, CA
pi_44086250
Hij brengt'm dus toch ook internationaal uit... Hmm, niet verwacht, maar wel super natuurlijk

Oh en nieuwe OP ben ik mee bezig
pi_44086702
En waarom is dit mij niet eerder opgevallen:
quote:
3fm Serious Music
Various Artists

Adviesprijs: ¤ 22,95

Tracklist:
Disc 1
1. Coldplay - Talk
2. KT Tunstall - Suddenly I See
3. Stone Sour - Through Glass
4. Orson - No Tomorrow
5. Source ft. Candi Staton - You've Got The Love
6. Infadels - Love Like Semtex
7. Lily Allen - Smile
8. Racoon - Laugh About It
9. Razorlight - In the morning
10. Van Velzen - Baby Get Higher
11. Krezip - I Apologize
12. Kaiser Chiefs - I Predict A Riot
13. Kubb - Wicked Soul
14. Gavin De Graw - Just Friends
15. Gabriel Rios - Broad Daylight

Disc 2
1. Keane - Crystal Ball
2. The Kooks - She Moves In her Own Way
3. Anouk - One Word
4. Editors - Munich
5. Pink - Stupid Girls
6. Jamie Lidell - Multiply
7. Corinne bailey Rae - Put Your Records On
8. Blof - Mens
9. Mousse T & Dandy Warhols - Horny As A Dandy
10. Pete Murray - So Beautiful
11. Snow Patrol - Chasing Cars
12. Sheer - the Girl That Lost Her Mind
13. Feeling - Sewn
14. A Balladeer - Swim With Sam
15. John Mayer - Waiting On The World To Change
Lijkt me een fijn verzamelaartje voor in de auto of zo...
pi_44097451
Zo! Goeie samengestelde cd's
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_44100446
Hij staat deze maand met een interview in de Gitarist.
Verkrijgbaar bij de grotere tijdschrifthandel.
pi_44104914
Is dat een Engels of Nederlands blad? Ik loop elke keer hoopvol de American BookCentre binnen voor Interview magazine, maar tot nog toe no luck...
pi_44106966
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:34 schreef Numbie het volgende:
Is dat een Engels of Nederlands blad? Ik loop elke keer hoopvol de American BookCentre binnen voor Interview magazine, maar tot nog toe no luck...
Gitarist is een nederlands blad..
pi_44106975
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 21:37 schreef Numbie het volgende:

[afbeelding]

Duke en Blackie!!
Is dat DE blackie?
pi_44107694
Nee, dat is niet DE Blackie, maar wel één van de 300 replica's (a weet ik hoeveel duizenden dollars) die speciaal zijn uitgebracht...
pi_44107907
En ik gooi'm ff dicht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')