ja, de achterkant is voor Rikquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:56 schreef VirtualPOM het volgende:
Hij heeft veel goede kanten, die Semih![]()
Hij kan zo 6 mensen opnoemen die zoiets hebben meegemaakt...weet niet in wat voor kringen hij verkeerd buiten het huis....quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:57 schreef Peter6000 het volgende:
Nu een verhaaltje waar je duidelijk van hoort, dat Semih het veel vaker verteld heeft.
Als je naar jongeren luistert kent iedereen zo iemand jammer genoeg. Het is alleen taboe en veel praten er niet overquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij kan zo 6 mensen opnoemen die zoiets hebben meegemaakt...weet niet in wat voor kringen hij verkeerd buiten het huis....![]()
![]()
ik vind het zelf ongelooflijk dat ik het nog volg ook.....in het dagelijks leven zou je gek worden van die gesprekken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:02 schreef AutumnTears het volgende:
ongelofelijk, soms lijken ze allemaal zo simpel
nee dat ze met zn vieren bij de laatste 5 zittenquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:42 schreef marky het volgende:
Ja hoor Tijn vind het fijn dat ze met zijn vieren de finale halen??
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:43 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn vat het gesprek van gisteren met Jeroen een stuk beter samen dan de users op het forum van afgelopen nacht.
Dat ze elkaars mening begrijpen, en het niet met elkaar eens zijn.
Zal ik een stukje Tijn voor je afsnijden om op je boterham te doen?quote:
jij bent bevooroordeeld.. Tijn en Jeroen hebben open en eerlijk met elkaar gesprokenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
't is alleen dat Tijn dat niet recht in het gezicht van Jeroen en Semih kan zeggen, maar tegen ANDERE bewoners wél omdat dat punten scoort. Hij toont nu even aan hoe begripvol hij is.
Yeah rightquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jij bent bevooroordeeld. Tijn en Jeroen hebben open en eerlijk met elkaar gesproken
sa: vind die tekenfilm zo leuk... pineukioquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:38 schreef marky het volgende:
En los
Kweet niet of je vaker kijkt...maar Mo heeft al 2x gewonnen...quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:18 schreef berney het volgende:
Ha, het is Catan,
Dat kunnen ze nooit snappen de zusjes,
ja met onderhandelen... tijn ff lief aankijkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kweet niet of je vaker kijkt...maar Mo heeft al 2x gewonnen...![]()
Joh, je meent het werkelijk?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kweet niet of je vaker kijkt...maar Mo heeft al 2x gewonnen...![]()
Voor iemand die het nog nooit gespeeld had, had ze het snel onder de knie.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:22 schreef gerxan het volgende:
[..]
ja met onderhandelen... tijn ff lief aankijken![]()
ssssssssssssssstquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:39 schreef berney het volgende:
Makkelijk he Day, als je zelf je berichten kunt deleten..
Een deel van de groep heeft het sinds vorige week gespeeld. (steeds met 4 personen)quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:36 schreef berney het volgende:
Omdat Tijn de boel uitlegde over welk cijfer beste is dacht ik dat ze het nog nooit gedaan hadden.
Daarom alleen al zou ik mod willen zijn.quote:
Ah zo, dank je.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:50 schreef T-lex het volgende:
[..]
Een deel van de groep heeft het sinds vorige week gespeeld. (steeds met 4 personen)
Tijn en Rik konden het al en hebben het spel gemaakt. Mo, Sa en Marcia hebben het toen geleerd.
Nu hebben ze blijkbaar het spel iets groter gemaakt zodat ze het met alle 6 kunnen spelen. Jeroen En Semih doen nu dus ook mee.![]()
als Jeroen blijfft weet je echt niet op wie hij gaat stemmen.. voor hetzelfde geld stemt ie op Moniquequote:Op dinsdag 7 november 2006 16:19 schreef Gia het volgende:
Begrijp dat Jeroen en Semih op de bank zitten?
Volgende week dus één van die twee met Tijn, dat lijkt me duidelijk. Maar wie zal er dan uitgaan?
Lijkt me leuk als Tijn er op de valreep uit moet.
Als ze slim zijn dan kiezen ze niet voor Tijn....ze zijn best geschrokken van het feit dat Marcia naar huis moest gisteren. Die zagen ze wel ff winnen van Tijn...quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:19 schreef Gia het volgende:
Begrijp dat Jeroen en Semih op de bank zitten?
Volgende week dus één van die twee met Tijn, dat lijkt me duidelijk. Maar wie zal er dan uitgaan?
Ik denk dat je daar wel van uit kunt gaan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
als Jeroen blijfft weet je echt niet op wie hij gaat stemmen.. voor hetzelfde geld stemt ie op Monique
maakt toch weinig uit tijn of mo op de bank. Allebei even irritantquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wel van uit kunt gaan.
iemand op V-O-L E10 kijk je? kan je nog wat van opstekenquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:01 schreef Day het volgende:
Heel goed gesprek tussen Sem en Jeroen.
Wat is er met Mo? Ze kijkt weer zo lekker vrolijk.
ben ik zomaar iemand?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
iemand op V-O-L E10 kijk je? kan je nog wat van opsteken
Ze dacht van alle concurentie af te zijn, maar het lijkt soms bijna of Sa bij Tijn aant vissen is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:01 schreef Day het volgende:
Wat is er met Mo? Ze kijkt weer zo lekker vrolijk.
Ik wil het absoluut niet hebbenquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:27 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen tegen Semih , komende week, maar misschien dit keer een rode telefoon eindelijk...Anders ben ik bang dat Jeroen weer gaat winnen....
En Marcia een fles drank erbij! Hoef je verder geen tekening bij te maken....quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:29 schreef arneaux het volgende:
Jeroen gaat gewoon winnen. Punt uit.
Hou zou t met Marcia en Floris zijn? Zouden ze al samen een lijn hebben gepakt?.
Welnee, de beste jongen is allang blij dat hij er weer overheen kan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:35 schreef demins het volgende:
[..]
En Marcia een fles drank erbij! Hoef je verder geen tekening bij te maken....![]()
![]()
![]()
[Kan natuurlijk ook dat Floris op een goed gesprek heeft aangedrongen...]
gadverdamme...zou verboden moeten worden...hier moeten ze kamervragen over stellen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:46 schreef Bartoli het volgende:
die 2 hebben vannacht allang seks gehad denk ik.
Dat is vannacht wel weer gebleken uit het gesprek met Jeroen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:58 schreef Kinga het volgende:
Dus, heeft Tijn al naakt door het huis gelopen vanaf het zwembad naar de badkamer? Zou hij toch doen als hij bij de laatste 6 zat...
Ik ben huisvrouw, maar zal beslist niet op Tijn stemmen omdat het een irritant zielig jankend ventje is. En HOTquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, die huisvrouwen bij v-o-l stemmen alleen op Tijn omdat ze er vochtig van worden. Als Tijn er een stuk minder 'hot' uitzag, stemden ze heus niet voor zijn innerlijk
Ik zit de hele dag al te duimen dat die rode telefoon gaat en dat mo of tijn heb opneemt en dat ze dan genomineerd staan, maar helaas ik zal me duimen wel voor niks hebben laten draaienquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:27 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen tegen Semih , komende week, maar misschien dit keer een rode telefoon eindelijk...Anders ben ik bang dat Jeroen weer gaat winnen....
Ik snap echt werkelijk waar niet niet wat vrouwen in Tijn zien, echt niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, die huisvrouwen bij v-o-l stemmen alleen op Tijn omdat ze er vochtig van worden. Als Tijn er een stuk minder 'hot' uitzag, stemden ze heus niet voor zijn innerlijk
Ik heb ook wel begrepen dat Bad-boys aantrekkelijk zijn; dat zou veel verklaren....quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap echt werkelijk waar niet niet wat vrouwen in Tijn zien, echt niet.
Tijn een badboy, laat me niet lachen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik heb ook wel begrepen dat Bad-boys aantrekkelijk zijn; dat zou veel verklaren....![]()
Tijn is meer een pussyquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tijn een badboy, laat me niet lachen.
Komt op hetzelfde neer. De bank zo breed mogelijk maken is dus meer kans om koppeltjes te brekenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:22 schreef riri het volgende:
jeroen zegt even niet eerlijk dat hij een koppel uit elkaar wil spelen
tja...krijg je de opmerking...ik wil de bank zo breed mogelijk maken
Ben je lekker aan het crossposten?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:22 schreef riri het volgende:
jeroen zegt even niet eerlijk dat hij een koppel uit elkaar wil spelen
tja...krijg je de opmerking...ik wil de bank zo breed mogelijk maken
Beetje kinderachtigquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:52 schreef T-lex het volgende:
Tijn zat een zakje van een maandverbandje te verknippen voor een tegeltje van kolonisten. Zegt tie tegen Sa..."kom we gaan een geintje uithalen. Plak dat maandverband bij Roene op z'n rug."![]()
Die staat de schaaktafel af te ruimen...
Sa er op af met een maandverbandje...."hé Roen ik help je wel even met het schaakspel opruimen" BAM ding op z'n rug!![]()
Sa, Tijn en Mo lachen zich rot...en Roene heeft niks in de gaten.![]()
dat is net zoiets als een stuk papier op de rug plakken met de tekst schop hierquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:58 schreef marky het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig
Maar kan BB nu niet een lekkere weekopdracht erin gooien.
Sa zekerquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:07 schreef T-lex het volgende:
Aaah...ze hebben het toch maar verteld...anders loopt tie er morgen nog mee.![]()
Het is niet mijn type, maar ik zie het wel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap echt werkelijk waar niet niet wat vrouwen in Tijn zien, echt niet.
Met afstand het leukste bordspel dat je tegenwoordig kan spelen. Kort daarna gevolgd door Risk natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:05 schreef arneaux het volgende:
Ik ken heel dat Colonisten van Catan niet eens. Iedereen is er altijd helemaal lyrisch over.
Ook al naar gezocht nog niet kunnen vindenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:34 schreef Lady-night het volgende:
Is er ergens een filmpje over die discussie van vannacht??
Hier nog ééntjequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:05 schreef arneaux het volgende:
Ik ken heel dat Colonisten van Catan niet eens. Iedereen is er altijd helemaal lyrisch over.
Ja, ik heb in die 5 jaar dat ik in Breda heb gewoond, een grote aversie tegen die stad opgebouwd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bedoel je de 1-3 (op dit moment van Groningen - NAC ???)
Tijn zeikt nu dat hij 32 uur heeft gedanst.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:04 schreef Kinga het volgende:
sabrina durft niet meer, en tijn begint weer te zeiken
Hij is kwaad op Jeroen, omdat Jeroen iets zei van "als iedereen vindt dat Rik de sterkste is, moet RIk het doen".quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:12 schreef avonne het volgende:
Rik schreeuwde ook
hahaha welke 2 mensen de weekopdracht moeten doen, een man en een vrouw.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff vraagje tussendoor, ik kom net binnen en hoor bepaalde stemmen.
En ik heb daar een (voor)oordeel over.
Maar waar gaat deze discussie over???
Weekopdracht moet worden gedaan door twee personen en ze moeten kiezen wie van hen het gaat doen. Ze moeten een man en een vrouw en een grote en een kleinequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff vraagje tussendoor, ik kom net binnen en hoor bepaalde stemmen.
En ik heb daar een (voor)oordeel over.
Maar waar gaat deze discussie over???
Let's get fysical, denkt hijquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:17 schreef Kaleddis het volgende:
Tijn wil natuurlijk samen met Mo. Straks duurt de WO drie dagen en zit hij weer 3 dagen zonder haar![]()
dat is een leuke...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:22 schreef avonne het volgende:
Er moet denk ik een puzzel moet worden gemaakt tegen het plafond.
Terwijl er 1 op de schouders van de ander zit
ze wil niet meer omdat Monique pissed werd toen Sabrina werd aangewezen (dacht ik)quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:29 schreef Kinga het volgende:
omg sabrina, wat een argument, omdat je gisteren voor die kluis gedoken hebt wil je nu die opdracht niet doen> wtf
Nog een keer godsammequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bedoel je de 1-3 (op dit moment van Groningen - NAC ???)
81 geboren is dus Tijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:32 schreef avonne het volgende:
wortel uit 6561 = 81
Hij had gewoon gelijk!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:38 schreef T-lex het volgende:
Tijn: "misschien moeten we wel wortels eten..."![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:45 schreef Kaleddis het volgende:
WO milsukt, er kon geen unanieme beslissing gemaakt worden![]()
Tijn foutje gemaakt! BB stuurt niet dat ga jij morgen merken!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:50 schreef sade42 het volgende:
weet iemand wat er nu op het scherm stond?
zie mijn vorige bericht ergensquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:50 schreef sade42 het volgende:
weet iemand wat er nu op het scherm stond?
Hummie de Scheinheilige...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:51 schreef T-lex het volgende:
BB: "Tijn foutje gemaakt! Big Brother stuur niet dat ga jij morgen merken! "
leuke opmerking weer....![]()
Ik vind hem vrij geniaal eigenlijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:51 schreef T-lex het volgende:
Ik vind het geweldigquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:51 schreef T-lex het volgende:
Morgen neem ik aanquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:56 schreef Kaleddis het volgende:
Is er ook bekend gemaakt wanneer de WO gaat beginnen ?
terug lezenquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:00 schreef arneaux het volgende:
Huh? Wtf? Ik lees op t forum dat er 1 grote heisa is, inclusief streamlock en nu zitten ze opeens een duf spel te spelen? Wat heb ik gemist?
niet veel, discussie over wie de weekopdracht gaat doen...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:00 schreef arneaux het volgende:
Huh? Wtf? Ik lees op t forum dat er 1 grote heisa is, inclusief streamlock en nu zitten ze opeens een duf spel te spelen? Wat heb ik gemist?
Streamlock vanwege dbk denk ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:00 schreef arneaux het volgende:
Dat opzich wel....maar dat "Tijn" dat morgen gaat merken dat trekt hij zich aan natuurlijk. Die heeft altijd van die fijne gesprekken met BB is gebleken...quote:
Dan kunnen we niet live meekijken, gewoon los laten in het huis.quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
niet veel, discussie over wie de weekopdracht gaat doen...
hehe ja dat ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:03 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ik dacht dat Semih dus al op de schouders van Sabrina zat.
Dat het van die sudoku puzzel crap is ofzo...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:04 schreef Kinga het volgende:
staat er nu weer op het scherm?
jawel, dat ook....lees gewoon 1 pagina terug...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:05 schreef arneaux het volgende:
Dus als ik t goed begrijp geen Monique over de zeik omdat Tijn met Sabrina wilde?
OMG WAT SIMPEL!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:05 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat het van die sudoku puzzel crap is ofzo...![]()
Dat was de reden dat de eerst genoemde optie Tijn&Mo finaal van de tafel werd geveegd door mevrouw!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:05 schreef arneaux het volgende:
Dus als ik t goed begrijp geen Monique over de zeik omdat Tijn met Sabrina wilde?
nuja Mo keek niet vrolijk toen tijn dat wouquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:05 schreef arneaux het volgende:
Heisa?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:00 schreef arneaux het volgende:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:09 schreef T-lex het volgende:
Zeg het al heel de dag...en volgens mij ziet Mo ook dat Sa en Tijn steeds meer naar mekaar trekken.![]()
Tijn is Moniques ventquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:11 schreef arneaux het volgende:
[..]. Tijn praat met een andere vrouw en dat mag natuurlijk niet van Monique. Dat mocht namelijk ook niet toen hij met Milicia stond te praten en dat mocht ook niet toen hij met Marlies stond te praten op het 1001 feest en dat mocht ook niet toen Marcia hem wilde in het zwembad.
Wat ik al zei, Monique is eng.
je hoopt dat Tijn morgen exit gaat?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:00 schreef Kinga het volgende:
waarom denk ik toch de hele tijd dat het zondag is?
Oh okay. En Rob is haar minnaar waarbij ze 2 kinderen heeft.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tijn is Moniques ventSnap dat dan
![]()
Beter om die foon te laten rinkelen....quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:13 schreef Kinga het volgende:
haal iets uit het washok
Misschien mogen ze de sudokus oefenen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:13 schreef Kinga het volgende:
haal iets uit het washok
So sad. So sad.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:15 schreef Kinga het volgende:
flesje wijn om te ontspannen en voor te bereiden op morgen......op een fucking sudoku.....pffff doe dan ook meteen een samurai van 4 sterren , niet zo'n billige...
Dan moet Mummie maar snel terug in d'r kist.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:15 schreef arneaux het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat Hummie he-le-maal geen zin meer heeft in BB.
...Babi panggang zou d'r ook wel ingaan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:15 schreef Kinga het volgende:
flesje wijn om te ontspannen en voor te bereiden op morgen......op een fucking sudoku.....pffff doe dan ook meteen een samurai van 4 sterren , niet zo'n billige...
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar een cap van Tijn en Rik.... Ik denk dat ze in menige sociale werkplaats nog niet worden toegelaten....
Zoveel bleek er achterafquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, ik heb de 'heisa' teruggelezen![]()
Terwijl ze toch een hoop klei heeft om mee te kneden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:15 schreef arneaux het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat Hummie he-le-maal geen zin meer heeft in BB.
Je had er vast bij moeten zijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zoveel bleek er achterafniet aan de hand te zijn.
Dat is t vreemde idd. Ze kan zóveel met deze groep, echt. Ze had veel kijkcijfers kunnen halen als ze gewoon het juiste had gedaan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Terwijl ze toch een hoop klei heeft om mee te kneden.
Was ik niet eens. Wie gewöhnlich.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je had er vast bij moeten zijn![]()
Ze is het, whatever 'het' dan ook was, gewoon op een enorme manier kwijt. Ze laat 't maar kabbelen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is t vreemde idd. Ze kan zóveel met deze groep, echt. Ze had veel kijkcijfers kunnen halen als ze gewoon het juiste had gedaan.
Ze 'probeerde' t bij en met Egbert maar die vlieger ging niet op omdat de groep wel enórm heftig reageerde.
Klei? Kleding bedoel je...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Terwijl ze toch een hoop klei heeft om mee te kneden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |