Ik zet hem erbij, dankje. Ik hoop voor je dat het iets goeds is. Dat forum gaat er trouwens ook bij jwjw.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:36 schreef LEiPiE het volgende:
http://www.max-ernst.nl/
Algemeen instituut voor geestelijke gezondheid, zitten op meerdere plekken in Nederland, behandelt meerdere soorten problemen en werken op de een of andere manier zonder wachtlijsten. Dinsdag huisarts, woensdag telefoontje, donderdag al eerste afspraak...
Daar ben ik nu begonnen met behandeling van wat ze (na 2 intakes) hebben vastgesteld als 'matige depressie' (dat is zo'n twijfelgeval of je wel of geen pillen nodig hebt, maar er in ieder geval genoeg mis is).
Doorverwezen door de huisarts, na maaaaaaanden twijfelen of ik naar de huisarts zou gaan.
Tot nu toe goede indruk, maar goed, resultaat is er nog niet na zo'n korte tijd natuurlijk (voel me wel iets beter).
Misschien eentje voor op de "wel bekend, maar nog niet genoeg info" lijst
Link staat er inmiddels bij. Dank!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:56 schreef Blivox het volgende:
http://www.autismeteam.nl/
Kan je jezelf meteen aanmelden zonder tussenkomst van huisarts of wat dan ook, diagnosering en verdere begeleiding mogelijk. Helaas wel een wachttijd van minstens een half jaar, maar ze weten waar ze het over hebben.
Hoe bedoel je? Wat zou er naast de bestaande categorieën nog toegevoegd moeten worden, volgens jou?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:55 schreef tinoz het volgende:
onderwelke catagorie moeten de linkjes eigenlijk allemaal vallen ?
Het is niet zo dat we constant actief op zoek gaan naar nieuwe linkjes. Het is meer een verzameling die uitgebreid wordt als iemand een linkje voor ons heeft.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:23 schreef tinoz het volgende:
uhm ik dacht aan hulp in relaties met je buren of met problemen , die de maatschappelijkwerker niet op kan lossen of doet ie dat wel ? ik weethet niet , ik zou het fijn vinden als dat er ook bij kwam te staan maar daar weet ik niets van af
zet iemand zich daar voor in op het moment ?
nee ik bedoel met problemen in een buurt als mensen problemen hebben met elkaar , volgens mij bemiddeld een maatschappelijkwerker daar niet in of wel ? is er daarvoor wel een bemiddelaar voor te vinden of moet je terug vallen op politie of advocaat ?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is niet zo dat we constant actief op zoek gaan naar nieuwe linkjes. Het is meer een verzameling die uitgebreid wordt als iemand een linkje voor ons heeft.
Trouwens: ja, daar kan een maatschappelijk werker ook bij helpen.
Dit moet ik even overleggenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:43 schreef katerwater het volgende:
Mogen er ook Belgische linkjes bij?
www.caw.be/centrum voor algemeen welzijnszorg
www.jac.be/jongeren advies centrum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |