abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:33:42 #201
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_45598232
quote:
[b]Op zondag 12 november 2006 20:41 schreef Stpan

En waarom is Dominggus Lim Duan eigenlijk nooit doorgebroken?
Ik weet dat zijn broer in Zwolle een schrikbewind heeft gevoerd. Berucht en beroemd om zijn bedreigingen en knokpartijen.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:00:12 #202
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_45599228
Khalid Didi, ons talent Speelt nu bij Alliance uit Roosendaal En bij Malabata natuurlijk...

Had een mooie toekomst voor zich, maar er was altijd wel wat. Ruzies, blessures. Toch is het geen verkeerde gozer...
pi_45666509
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:33 schreef LENUS het volgende:

[..]

Ik weet dat zijn broer in Zwolle een schrikbewind heeft gevoerd. Berucht en beroemd om zijn bedreigingen en knokpartijen.
Lim-Duan hield zich meer bezig met videospelletjes dan met voetbal. Wat kocht die kerel in de Intertoys in Zwolle een hoop spellen...... En een hoop foute vrienden afgaande op hun uiterlijk. Hij voetbalt nu bij Eindhoven, hopelijk vind hij weer de weg omhoog. En anders kan hij altijd nog naar Be Quick 28.
pi_66711753
Net in een discussie over Biseswar dacht ik opeens aan Calincov. Die heeft het ook erg verknald voor zichzelf zeg. Groot talent bij Anderlecht, daarna naar Heerenveen en even later nog een stapje lager bij Heracles. Daar deed hij het nog best aardig als hij voetbalde, watervlug en een goed linkerbeen. Volgens mij zit hij nu al een hele tijd zonder club nadat hij bij Heracles om disciplinaire redenen is weggestuurd, toch zonde, had verwacht dat hij toch wel ergens aan de bak zou komen.
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:42 schreef PositiV het volgende:
Gonzalo Garcia Garcia met veel bombarie gehaalt naar Real madrid,weinig gespeelt ruzie en nu via een omweg naar Heerenveen maar daar speelt hij ook niet
Toch enigzins de weg omhoog gevonden. Geen Real, maar wel basisspeler bij een goede subtopper.
pi_66714665
Francis Jeffers? kostte ooit 8 miljoen pond wat destijds zo'n kleine 13 miljoen euro was. Ook helemaal niks meer van gehoord na Arsenal.

Portillo en Tote, beide kregen geen kans bij Real en dwaalde langzaam af

Juanfran, tijdens het jeugd WK in Nederland was hij volgens Piet de Visser de opvolger voor Figo, is niet helemaal geflopt speelt bij Osasuna maar geen catogrie Figo

Oberman, ook een speler tijdens het jeugd WK in Nederland die goed speelde, na dat toernooi naar River Plate daarna ook niks meer van gehoord

Tardelli, speelde bij PSV en toen?

Nicolas Millan, jongen van 14 die bijna scoorde op z'n debuut. Werd bestempeld als een groot talent, maar het is rondom hem ook al 2 jaar stil

Adler(spits) en Delura, zouden eigenlijk de uitblinkers vna duitsland op het jeugd wk moeten zijn in Nederland. Daarna ook niks meer van gehoord

Kerlon, veel belovende speler met de zeehondendribbel. Van de zomer naar Chievo maar speelt die weleens?

Quincy Owusu Abeyie, speelde bij Ajax toen Arsenal. Kon de nieuwe Henry worden, pijl snel. Zo af en toe hoor je nog iets van hem maar had zijn carrière min of meer verneukt door naar Rusland te gaan
  donderdag 5 maart 2009 @ 01:03:24 #206
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_66714998
Dat van Quincy zag je toen al aankomen. Pure egoist, matig karakter, rendement 0,0.
pi_66715035
Quincy was toch die gast van één of ander Afrikaans land op het WK? Heerlijk om te zien was die gast, waar is die geeindigd in Rusland?
pi_66715114
nee, hij was laatst in de nieuws geweest toen hij weg moest bij Birmingham city en aan de slag ging bij Cardiff. 2e divisie van Engeland voor iemand met zijn talent is gewoon dood zonde...
pi_66719626
quote:
Nicolas Millan, jongen van 14 die bijna scoorde op z'n debuut. Werd bestempeld als een groot talent, maar het is rondom hem ook al 2 jaar stil
Goh, die is nu ook pas 16

Quincy vertrok als 'onhandelbare jongen' uit de jeugd van Ajax en vertrok naar Arsenal. Op het jeugdWK in Nederland speelde hij anderhalve wedstrijd de sterren van de hemel. Ondanks wat minuutjes in het eerste van Arsenal, is hij daar nooit echt doorgebroken. Hij vertrok naar Spartak Moskou met hoop op meer speeltijd, maar kon het daar ook nooit echt waarmaken. Vervolgens is hij een half jaar (?) verhuurd aan Championship club Birmingham City. Daar deed hij het zeer behoorlijk als ik de verhalen moet geloven, maar omdat hij te duur was werd het contract niet verlengd. Nu is hij opnieuw aan een Championshipclub verhuurd, en wel aan Cardiff.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:10:44 #210
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66719724
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:17 schreef Blawh het volgende:
Net in een discussie over Biseswar dacht ik opeens aan Calincov. Die heeft het ook erg verknald voor zichzelf zeg. Groot talent bij Anderlecht, daarna naar Heerenveen en even later nog een stapje lager bij Heracles. Daar deed hij het nog best aardig als hij voetbalde, watervlug en een goed linkerbeen. Volgens mij zit hij nu al een hele tijd zonder club nadat hij bij Heracles om disciplinaire redenen is weggestuurd, toch zonde, had verwacht dat hij toch wel ergens aan de bak zou komen.
[..]

Toch enigzins de weg omhoog gevonden. Geen Real, maar wel basisspeler bij een goede subtopper.
Calincov ja
Goeie speler heur, maar zat elke avond in het café en miste nog wel es een trainingkje
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:51:35 #211
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_66728575
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:10 schreef Damzkieee het volgende:
Goeie speler heur, maar zat elke avond in het café en miste nog wel es een trainingkje
à la Didier Martel?? (wereldspeler, maar zonder 20 baco's per week kon die geen skippybal raken)
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_66731664
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:06 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Goh, die is nu ook pas 16

Net ff opgezocht, die Millan speelt nu bij een clubin de 3e divisie van Argentinië. Dan kon hij toch beter bij colo colo blijven
pi_66731921
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:11 schreef TTD het volgende:

[..]

Net ff opgezocht, die Millan speelt nu bij een clubin de 3e divisie van Argentinië. Dan kon hij toch beter bij colo colo blijven
Veel speeltijd, waarschijnlijk meer geld, in de buurt van een River of Boca... Hoeft niet persé slecht te zijn.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_66732075
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:11 schreef TTD het volgende:

[..]

Hij is dan ook verhuurd
pi_66735589
Heb een tijd geleden dat boek gelezen over Gino Weber geschreven door Ben Weber (zijn broer) en dat moet dus ook een megatalent zijn geweest. Als Johan Cruijff je uitkiest voor een teleac cursus hoe leer ik voetballen o.i.d. (hij kreeg de hoofdrol temidden van tal van latere internationals), Martin Jol je zag als een kruising tussen Johan Cruijff en George Best en enige tijd geleden hief Ten Hag (oud speler FC Twente) zeer uitgebreid de loftrompet over Gino Weber. Mooi boek trouwens te bestellen bij zijn broer (heb geen aandelen hierin:) ) vooral de gedichten maakten op mij zeer diepe indruk. Hoe ziek, desolaat en in de steek gelaten kun je je als mens voelen?
pi_66735984
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:58 schreef GeorgKacher het volgende:
Heb een tijd geleden dat boek gelezen over Gino Weber geschreven door Ben Weber (zijn broer) en dat moet dus ook een megatalent zijn geweest. Als Johan Cruijff je uitkiest voor een teleac cursus hoe leer ik voetballen o.i.d. (hij kreeg de hoofdrol temidden van tal van latere internationals), Martin Jol je zag als een kruising tussen Johan Cruijff en George Best en enige tijd geleden hief Ten Hag (oud speler FC Twente) zeer uitgebreid de loftrompet over Gino Weber. Mooi boek trouwens te bestellen bij zijn broer (heb geen aandelen hierin:) ) vooral de gedichten maakten op mij zeer diepe indruk. Hoe ziek, desolaat en in de steek gelaten kun je je als mens voelen?
Indrukwekkend verhaal inderdaad. Heb het boek nooit gehad, daarvoor ben ik te weinig boekenwurm. Er stond ook iedere week een stuk op www.twentesport.com. Zo heb ik toch de hoofdlijn van het verhaal meegekregen, zonder uren achtereen te hoeven lezen.
pi_70285028
Heeft iemand het team van de A1 van PSV die bekend stond als de gouden generatie?

Volgens mij met Fuchs, Dirkx, Paauwe, Zenden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:20:47 #218
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70285311
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand het team van de A1 van PSV die bekend stond als de gouden generatie?

Volgens mij met Fuchs, Dirkx, Paauwe, Zenden
Niet allemaal slecht terecht gekomen. Paauwe is kampioen geworden én heeft de UEFA-cup gewonnen bijvoorbeeld. Daarna kwam heel snel het verval, dat dan weer wel.
pi_70285423
Zenden de CL, Spaans en Nederlands kampioen en 50 interlands
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:25:41 #220
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70285459
Precies. Je hebt 'gouden generaties' die het slechter hebben gedaan.
Zoals die van Ajax met Hosé en Heije bijvoorbeeld, maar die zijn vast al genoemd in dit topic
pi_70285635
Van de Leegte ook nog. Die heeft best een leuke carriere gehad en omdat hij de vriendin van die Mof heeft afgepakt kan ie al helemaal niet meer kapot
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:34:15 #222
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70285742
Zat Van der Doelen ook in dat team, en Wielaert?
pi_70285821
Van der Doelen wel en die is nu aan rocken. Heeft ook een redelijk goede carriere

Wielaert is van 78, die zal er wel niet structureel bijgezeten hebben
pi_71991200
Deze topic is wel niet helemaal hiervoor maar ik ben wel teleurgesteld in Mattiegoal. Hij was echt geweldig in Chili en heeft in 3 jaar bij Villarreal maar 71 wedstrijden gespeeld en 7 goals gescoord. Nu speelt hij voor 3,5 miljoen bij Sporting

Misschien had hij na het WK in Nederland beter bij PSV kunnen blijven, dan had hij nu denk ik bij een betere ploeg gespeeld dan Sporting
pi_72063499
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:14 schreef Abonides het volgende:

[..]

Wat ik eigenlijk wel interessant vind, waarom is het met deze talenten niets geworden? Afgezien van Ledesma ( ik dacht je Lendesma schreef) heb ik van die andere 2 nog nooit wat gehoord.

Omdat clubs als Real en Juventus honderden van dit soort spelers halen. Sergio de Windt speelde in de A2 van Ajax. Zo´n toptalent ben je dan niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')