abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43362930
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:22 schreef Urquhart het volgende:
Rody Turpijn
Ook al spelend voor AFC tegenwoordig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 8 november 2006 @ 16:58:34 #52
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_43363552
Is Zier Tebbenhof al aan bod geweest ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_43363571
Leonardo, telt die ook?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_43363612
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Leonardo, telt die ook?
Nee man. Een voetballer die alleen nog maar wat kan leren bij Real Madrid of Barcelona is toch niet mislukt?
www.thuisuiteten.nl
pi_43363870
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:37 schreef sjimz het volgende:
Erwin Koen was ook het grootste talent van Groningen toen!
Koen is nog naar Alemannia Aachen gegaan, hadden hem gehaald voor de rol als pinchhitter, beetje de rol wat Erik Meijer daar verzorgde. Zit nu bij Paderborn.
pi_43364076
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nee man. Een voetballer die alleen nog maar wat kan leren bij Real Madrid of Barcelona is toch niet mislukt?
Het gaat niet om het talent, maar op wat je ermee dóet.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_43364644
Robert Gehring zit ook bij AFC. Lekker elftal met Mendel Witzenhausen en Rody Turpijn
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_43364710
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:15 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Het gaat niet om het talent, maar op wat je ermee dóet.
Je bedoelt toch de Leonardo die nu nog in de eredivisie voetbalt? Nah, het moeten wel echt opmerkelijke verhalen zijn, niet verhalen van spelers die niet het maximale uit hun carriere hebben gehaalt maar echt schrijnende shit

Woodgate telt bijvoorbeeld ook niet
  woensdag 8 november 2006 @ 17:39:20 #59
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_43364871
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jordi Hoogstrate (lees bijv MM's column)
Die jongen past natuurlijk totaal niet in dit topic (spelers die nu niks meer zijn)

Heeft natuurlijk heel veel pech gehad in zijn carriere, en is helaas nog altijd niet fit, maar van de andere kant hij is pas 23 speelt bij een bvo en is volgens mij nog altijd eigendom van psv.....
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_43364919
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:48 schreef opgebaarde het volgende:
Grote voetbaltalenten die het zwaar zouden gaan maken maar wat uiteindelijk niks is geworden, ik heb me hier altijd zwaar voor geinteresseerd en wie kent ze niet. Ik heb gezocht en volgens mij is hier nog geen topic over.

Ledesma, speelde in de jeugd van Ajax, werd 10 jaar geleden na het jeugd wk onder 18 jaar ofzo door alle clubs ter wereld begeerd, iedereen wilde hem hebben, hij was het grootste talent op dat moment. Helaas is het in dat jaar daarna helemaal fout gegaan en schijnt hij weer in Costa Rica, zijn vaderland, te voetballen.

Sergio de Windt, is een paar jaar geleden vanuit de jeugd van Ajax naar Juventus gegaan, hem zou een gouden toekomst wachten, hij speelt nu bij hoofdklasser Argon.

Kevin Franck, vertrok op zijn 17de naar Real Madrid, hij heeft daar een tijdje behoord tot de A-selectie, heeft nog een jaartje bij Mallorca gezeten en zit nu op de bank bij het tweede van Denderleeuw.

Wie kent er nog meer van dit soort verhalen?
Ledesma was nooit een toptalent
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43364963
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:08 schreef Professional het volgende:

[..]

Koen is nog naar Alemannia Aachen gegaan, hadden hem gehaald voor de rol als pinchhitter, beetje de rol wat Erik Meijer daar verzorgde. Zit nu bij Paderborn.
Die voetbalt zich wel binnen, dan mogen ze mij ook overschat noemen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 8 november 2006 @ 22:07:58 #62
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_43376138
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:50 schreef MaxPower het volgende:
Dennis Schulp
Dennis Gerritsen
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_43383404
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ledesma was nooit een toptalent
Er waren nogal wat topclubs in hem geinteresseerd, o.a. Barcelona die hem van Ajax wilde kopen en Ajax had maar 10.000.000 gulden voor hem neergelegd, dat lijkt me niet niks, al blijft altijd te discussieren over de juiste definitie van toptalent.
pi_43383471
quote:
Op donderdag 9 november 2006 01:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Er waren nogal wat topclubs in hem geinteresseerd, o.a. Barcelona die hem van Ajax wilde kopen en Ajax had maar 10.000.000 gulden voor hem neergelegd, dat lijkt me niet niks, al blijft altijd te discussieren over de juiste definitie van toptalent.
Ik zou van de TS wel willen zien in welk toernooi hij uitgeblonken heeft

Roosenberg, Elmander en Berglund waren ook toptalenten waar iedereen achteraan zat, alleen hebben Ajax, Feyenoord en Roda zich laten foppen
pi_43383558
quote:
Op donderdag 9 november 2006 01:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik zou van de TS wel willen zien in welk toernooi hij uitgeblonken heeft

Roosenberg, Elmander en Berglund waren ook toptalenten waar iedereen achteraan zat, alleen hebben Ajax, Feyenoord en Roda zich laten foppen
Daarom dat ik zeg dat er over een begrip als dat (over wat niet eigenlijk) veel valt te discussieren.....
Maar mij prima, ik zal best meer foutjes gemaakt hebben, Ajax wilde gewoon 10 miljoen guldentjes wegsluizen en Ledezma was geen talent.
pi_43383570
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:48 schreef opgebaarde het volgende:
Ledesma, speelde in de jeugd van Ajax, werd 10 jaar geleden na het jeugd wk onder 18 jaar ofzo door alle clubs ter wereld begeerd, iedereen wilde hem hebben, hij was het grootste talent op dat moment
Probeer deze zin eens te onderbouwen?
pi_43383577
quote:
Op donderdag 9 november 2006 02:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Probeer deze zin eens te onderbouwen?
export = import
pi_43384025
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:07 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Dennis Gerritsen
Gerritsen een gouden toekomst?
No way, die heeft zijn kunsten bij Fortuna laten zien, en daarna was het ook over en sluiten. Zo goed was die nu ook weer niet.

Ik was nog aan het denken aan Tom Sier. Uitstekende voetballer bij Heerenveen, maar na zijn transfer na Ajax geen reet meer geraakt.
pi_43384039
Iedereen kon op zijn klompen aanvoelen dat die vet ging floppen.

Tobiasen was wel goed voor zijn blessure
pi_43384757
quote:

[..]

Man, die is pas 17.

Jordi Hoogstrate (lees bijv MM's column)
Arnold Bruggink
Daniel de Ridder
De ophef die over hem gemaakt was puur vanuit commercieel oogpunt.
Die gaat nooit z'n hype waarmaken, ook niet als ie 25 is.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_43384781
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:39 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ook al spelend voor AFC tegenwoordig.
Ik geloof dat hij met profvoetballen gestopt is om weer te gaan studeren
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_43391584
quote:
Op donderdag 9 november 2006 08:17 schreef Panick het volgende:

[..]

De ophef die over hem gemaakt was puur vanuit commercieel oogpunt.
Die gaat nooit z'n hype waarmaken, ook niet als ie 25 is.
Dat zien we dan wel weer. Nu is hij in ieder geval nog niet niks.
pi_43391850
quote:

[..]
Daniel de Ridder
Volgens mij doet die het wel goed hoor bij Celta de Vigo. Wel geblesseerd op het moment. Beetje dom om hem nu al af te schrijven
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_43406118
quote:
Op donderdag 9 november 2006 08:20 schreef Panick het volgende:

[..]

Ik geloof dat hij met profvoetballen gestopt is om weer te gaan studeren
Ik denk meer dat hij weer is gaan studeren, nadat hij met profvoetbal moest stoppen.
www.thuisuiteten.nl
pi_43425088
http://www.fifa.com/en/comp/index/0,2442,U172007,00.html?comp=U17&year=2007

Als je hier kijkt, kan je ook selecties van voorgaande toernooien bekijken. Tot 1985. Soms kom je wat bekende namen tegen. Is best grappig om te zien, wie vroeger supertalenten waren, en het niet gered hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')