quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik denk dat ze allemaal dyslectisch waren.
Tja, jij kan het weten. Je bent Belg, toch?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:16 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Daar zou je nog wel eens van versteld kunnen staan
Hehehe.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:15 schreef Z het volgende:
Tijdens de daad? Alhoewel dat lastig voor te stellen is met al die papen ...
Z+1quote:Paus Johannes XII werd doodgeknuppeld door de echtgenoot van de vrouw die hij op dat moment bekende. Paus Leo VIII stierf aan een hersenbloeding terwijl hij ontucht pleegde. Paus Johannes XIII werd in bed vermoord door een jaloerse man die hem op heterdaad betrapte. Paus Paulus II blies zijn laatste adem uit toen hij door een schandknaap gesodomiseerd werd.
In het LPT houdt ze dan aardig de schijn op.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:20 schreef macondo het volgende:
Waarom verbaasd het me weer helemaal niets dat uitgerekend Wyccie met zo'n vraag komt..![]()
Ik ken geen Belgische pausen... Wel een Nederlandse, Adrianus VI, en diens geboortehuis is omgebouwd tot een meisjesschool.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Tja, jij kan het weten. Je bent Belg, toch?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:20 schreef macondo het volgende:
Waarom verbaasd het me weer helemaal niets dat uitgerekend Wyccie met zo'n vraag komt..![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:12 schreef Soempie het volgende:
Ze zijn allemaal...op pijnlijke wijze gestorven![]()
Paus Johannes XII werd doodgeknuppeld door de echtgenoot van de vrouw die hij op dat moment bekende.quote:
Ik ben net te laat. Sinds gisteren wist ik dit antwoord dankzij jouquote:
Goed team zijn wequote:
Waarom? Ik had toch niks over hem gevraagd?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben net te laat. Sinds gisteren wist ik dit antwoord dankzij jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |