't Is wel een vos...quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:22 schreef Yurithemaster het volgende:
woestijn vos dan?
Nee, maar het is een vergelijkbaar voorbeeld.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:24 schreef Yurithemaster het volgende:
afrikaanse vos dan?
een vostiquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:28 schreef PatriotOnline het volgende:
mongoolse vos
joh!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
Neuh..geen Steppevos
-edit- steppe is overigens geen land.
quote:
So close...and yet so far awayquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:28 schreef PatriotOnline het volgende:
mongoolse vos
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:38 schreef wyccie het volgende:
Moest het een land zijn dan?
Tibetaanse vos?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:47 schreef Yurithemaster het volgende:
In duitsland staat het denk ik
Door het kasteel in Magic Kingdom?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:46 schreef wyccie het volgende:
Jippie, ik heb het goed![]()
Door welk kasteel werd het kasteel van Doornroosje in Disneyland geïnspireerd?
Nee, dat ligt niet in Duitsland.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Door het kasteel in Magic Kingdom?
Psst...dat is Oostenrijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:51 schreef Yurithemaster het volgende:
In saltzburg?
....stein is goed.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:51 schreef SaskiaR het volgende:
Elisabethstein?
Precies! Heel bekend, veel afgebeeld op legpuzzels.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Het is zo'n witkasteel in de bergen tog?
Weet alleen niet hoe dat ding heetquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies! Heel bekend, veel afgebeeld op legpuzzels.
Nein.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:57 schreef Lienekien het volgende:
Warstein.
Oh oh oh oh!!!!!! Wat doe je nou?!?!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:58 schreef macondo het volgende:
Ludwigstein of zo van gekke Ludwig? Neuschwanstein?
zijn post editten en de geboden negerenquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh oh oh oh!!!!!! Wat doe je nou?!?!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:03 schreef macondo het volgende:
Nee, was schrijvend denken. Had eerste deel moeten wissen, maar was bang dat iemand me voor was
Whatever. Heb direct in een edit eronder gezet welk antwoord ik bedoel. En in een losse post. Daarna nog eens. Enfin, Yuri had inderdaad wel "-stein" goed. Ook een puntje waardquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:06 schreef wyccie het volgende:
Sorry Macondo, omdat jij twee gokken in 1 post deed (ik interpreteer dat wel zo), telt jouw antwoord niet mee.
Ik geef het punt toch maar aan Yuri, omdat hij ook wist welk kasteel ik bedoelde.
Hmm, wel kut zeg. Maar de vragensteller beslist dus.
(Macondo, volgende keer gewoon 1 antwoord geven dus, maar dta weet je zelf ook wel)
Yuri +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |