Je moet uitvinden niet al te letterlijk nemenquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:01 schreef peaceman het volgende:
Misschien een domme vraag hoor.. maar hoe vind je Brocolli uit?
Ah dus hij heeft het 'ontdekt' en benoemd? Dat bedoel je?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je moet uitvinden niet al te letterlijk nemen![]()
Ze zeggen dat brocolli al uit de romeinse tijd komt maar dat is niet zeker. en de brocolli familie zat achter de (her)introducering van brocilli dus rekende ik het goed.
Ik heb zo'n vermoeden dat Berkery's dochter aan de lunch zit..quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:15 schreef Homdeck het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat Berkery aan de lunch zit.
Dat vermoeden had ik al... laat maar! Nieuwe vraag.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:28 schreef Etcetera het volgende:
geen idee
EdwardJobHopper +1quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:32 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Road to perdition?
Ja sorry, .en een beetje hektiek alhier, anders had ik het wel even gemeld, maar was 't alweer vergetenquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:15 schreef Homdeck het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat Berkery aan de lunch zit.
Met Greenstein bedoel je Goldman Sachs, denk ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
JP Morgan is er een, Greenstein (oid) ook
Die was het, was aan het twijfelen over Green of Gold, en daarna kwam wat Duitsquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Met Greenstein bedoel je Goldman Sachs, denk ik![]()
Het wordt gezongen in het Frans.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:41 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik het wel zou weten als het plaatje niet bewerkt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |