quote:is an American writer, director, executive producer, and creator of the well-known television series Buffy the Vampire Slayer, Angel, and Firefly.
Kan wel maar niet het antwoord dat ik zoekquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:49 schreef Etcetera het volgende:
hij eet het
(wat dóé ik hier.... ik heb een tentamen morgen)
Nee maar je zit wel heel dichtbijquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:50 schreef SaskiaR het volgende:
De regisseur heet Broccoli.
En berkery maakt het antwoord compleet, sorry homdeckquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:51 schreef Berkery het volgende:
...en de vader van Albert Brocolli is de uitvinder van brocolli, ofzoiets.
Ja net als de uitvinder van de appel en van de goudvisquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:57 schreef peaceman het volgende:
Uitvinder van de Brocolli?? Is dit door de mens 'uitgevonden'?
Toch nog handig zo'n 666 nutteloze feiten boekjequote:Op dinsdag 7 november 2006 12:00 schreef wyccie het volgende:
Dat was een leuke vraag, Yuri. Eindelijk weer een echte triviantvraag
verrek die heb ik ook nog ergens liggenquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toch nog handig zo'n 666 nutteloze feiten boekje![]()
Telen, enten, genetisch martelen. Zo ongeveer.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:01 schreef peaceman het volgende:
Misschien een domme vraag hoor.. maar hoe vind je Brocolli uit?
Dat soort boekjes heb ik ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Toch nog handig zo'n 666 nutteloze feiten boekje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |