Ja hoor waarom niet? Kan ik het helpen, dat jij ook groot fan bent....quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:16 schreef wyccie het volgende:
Eliza Dushku.
Peace, is dit wel eerlijk?
Ik ken ze ook niet. Maar ik heb geen bezwaar tegen die foto's. hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:16 schreef Soempie het volgende:
hou toch eens op met die dames. Ik ken er niet een![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:07 schreef erkel het volgende:
Wat hoort er op het vraagteken te staan?
[afbeelding]
Don_Tom +2 Was een vraag van vannacht in dubbele punten topicquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:31 schreef Don_Tom het volgende:
Vifit?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ken ze ook niet. Maar ik heb geen bezwaar tegen die foto's. hoor![]()
Maar die punten worden dus pas de volgende keer geteld.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:20 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Hoe zit het trouwens met die optimel/vifit-historie? Daar moet erkel nog naar kijken. EDIT: gekeken![]()
Net gedaanquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:20 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Hoe zit het trouwens met die optimel/vifit-historie? Daar moet erkel nog naar kijken. EDIT: gekeken![]()
Hee hee, da's heulemaal niet waar!quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:17 schreef peaceman het volgende:
Ja hoor waarom niet? Kan ik het helpen, dat jij ook groot fan bent....![]()
??quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar die punten worden dus pas de volgende keer geteld.
nee, want dan worden ze straks weer geteld...en dus dubbel. die 2 die Erkel net uitgedeeld heeft dan he?! de rest mag uiteraard wel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:26 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
??
Ik heb ze nu al toegevoegd, mocht dat niet?
Haal ze er maar weer af. De volgende die gaat tellen leest dit topic niet door en telt de punten dan weer mee. Dat wordt een zooitje.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:26 schreef EdwardJobHopper het volgende:
??
Ik heb ze nu al toegevoegd, mocht dat niet?
Da's een Engelse koningshuis meneer?quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee hee, da's heulemaal niet waar!
Wie?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |