quote:Op woensdag 8 november 2006 00:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Al bezig![]()
Dit is toch maar een![]()
![]()
topic geworden
![]()
Heel goed knul en nu snel naar bedquote:
hijs nog niet volquote:
Moet deze ook vol, of probeer je alleen Kribs een ban aan te smeren?quote:
Laat het nou gewoon even rusten, anders begint die hele shit morgen weer aan het begin van een nieuw feedbacktopic.quote:
De streams kunnen er ook nog tussen inquote:Op woensdag 8 november 2006 00:36 schreef KRIBBET het volgende:
Ik begrijp dat FB en SC nu zijn samengevoegd![]()
Nu COS er nog bij en het is feest![]()
pik relax, ik besefte me ff niet dat ik in het fb zatquote:Op woensdag 8 november 2006 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Laat het nou gewoon even rusten, anders begint die hele shit morgen weer aan het begin van een nieuw feedbacktopic.
quote:Op woensdag 8 november 2006 01:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
pik relax, ik besefte me ff niet dat ik in het fb zat![]()
De steamverslagen? Die 2 berichten kun je overal neerzettenquote:Op woensdag 8 november 2006 01:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
De streams kunnen er ook nog tussen in
Geen idee wat er precies is voorgevallen maar het gebash richting TL lijkt me zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:40 schreef versabommie het volgende:
-knip-
IK had van jou een iets wijzer of op zijn minst genuanceerder standpunt verwacht![]()
Dat zelfreguleren hier werkt prima, houden zo.quote:Op woensdag 8 november 2006 07:09 schreef Manu82 het volgende:
Uurtje of 8, zijn DGK rellerts ook even los en zit Jappie Deal or no deal te kijkenquote:Op woensdag 8 november 2006 10:34 schreef demins het volgende:
Is al bekend hoe laat het vandaag begint?![]()
Juist!! ...en dat is dus ook eigenlijk het enige maar dan ook het enige waar het echt om gaat.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:12 schreef itsme het volgende:
en toch heb ik de pest in dat de meeting topic op slot zit.
Die topic was er veel eerder.
Nu komt iemand op het idee om voor een paar modjes een meetinkie te organiseren ergens in een uithoek en wordt de eerste verwijderd.
vaag.![]()
En ik klaag niet snel (over modjes that is)
Er speelt volgens mij écht wel meer, Jappie! Een hopelijk objectieve opsomming:quote:Op woensdag 8 november 2006 13:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Juist!! ...en dat is dus ook eigenlijk het enige maar dan ook het enige waar het echt om gaat.![]()
Als TL de eer aan zichzelf houdt en zijn modschap ter beschikking stelt hebben we echt geen nieuwe mod nodig voor de korte tijd dat BB6 nog duurt.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:15 schreef PH52 het volgende:
Ik weet niet of het in FB thuishoort, maar ik zou als vervanger voor TL Snaptnix, Cuall of Lovebear willen voordragen.
Overigens ben ik van mening dat er een Poll dient te komen met mogelijke opvolgers zodat de users kunnen bepalen wie er hier de volgende mod wordt.
Allemaal Oorzaak --> Gevolg waarde hr demins.........puntje 5 ben ik het dan weer wel mee eens; maar goed...daar is inmiddels een oplossing voor.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:40 schreef demins het volgende:
[..]
Er speelt volgens mij écht wel meer, Jappie! Een hopelijk objectieve opsomming:
1. Het naar de mening van diverse users ten onrechte gesloten meet-topic.
2. Het vroegtijdig sluiten van FBtopic #5.
3. Het deleten van een post van PCeend (dacht ik) in FBtopic #6 om vervolgens diezelfde post ook te deleten in de SC.
4. Het deleten van een post van Puntoortje in FBtopic #6 om vervolgens diezelfde post in de SC ongemoeid te laten.
5. De basis van alle problemen: het ontbreekt TL blijkbaar aan het voor deze job benodigde "Fingerspitzengefuhl".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |