acteur volgens mij, daarom vind ik hem ook niet leuk meerquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hij is zelf ook filiaal houder ergens toch.
Eigenlijk is het gewoon een moderne sinterklaasquote:
Hoe gaat die nieuwe dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:52 schreef scrub_nurse het volgende:
deze met die koks vind ik echt niet lachen..![]()
maar de nieuwe van apeldoorn![]()
![]()
![]()
zag hem gisteren in de biosquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:32 schreef scrub_nurse het volgende:
er gaat n vent naar n chinese man in n flatgebouw, die steekt 100 accupunctuur naalden in die man's lichaam. vervolgens breekt er brand uit en heeft de brandweer beneden zon opvangmat, die chinees springt, nu moet die man ook maar hij zit dus over zn hele lichaam vol met naalden.....
Nee, is wel een filiaalhouder...quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:40 schreef L-IS het volgende:
[..]
acteur volgens mij, daarom vind ik hem ook niet leuk meer
Die filiaalhouder heet volgens mij Harry.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:14 schreef Maeksy het volgende:
SUPER MEGA VOORDELIG!!111einzwei!!@22!
Die jonge jongen is stukken cooler dan die ouwe. Hebben die gasten eigenlijk ook namen in die reclames?
Nee, hij's acteur. Een vriendin van me is penningmeester geweest voor een acteerclub waar hij bij zit.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hij is zelf ook filiaal houder ergens toch.
ja egt he?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:35 schreef Snien het volgende:
Ik vind die reclames van Albert Heijn altijd zo leuk
Die man heeft zo'n prethoofd
Die Rachid is leuk, hij heeft ook zo'n ontdeugende kop en zorgt voor de echt leuke dingen in de winkel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:45 schreef UncleSam het volgende:
In de reclame heten ze meneer van Dalen en Rachid.
Huisje Boompje Beestjequote:Op woensdag 8 november 2006 13:57 schreef floppie86 het volgende:
[..]
acteur, hij speelde bijvoorbeeld vroeger in Huisje Boompje Beestje![]()
Ik heb laatst met een vriend oude videobanden ervan bekekenquote:Op woensdag 8 november 2006 14:50 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Huisje Boompje Beestje![]()
Dat is lang geleden... dat keek ik in groep 2 altijd
Youtube checken, of ik afleveringen kan vinden.
hahaha, wickedquote:Op woensdag 8 november 2006 15:39 schreef floppie86 het volgende:
[..]
Ik heb laatst met een vriend oude videobanden ervan bekeken
anaal ingebracht die video? of bedoelde je meegespeeld?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:42 schreef spenky het volgende:
[..]
ik heb zelfs mee gespeeld in huisje boompje beesje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |