Dat Tijn er nog in zit behoeft inderdaad geen titel...........quote:
Ze ziet er per week slechter uit ja..quote:Op maandag 6 november 2006 23:57 schreef arneaux het volgende:
Offtopic hoor, maar waarom verkrachten ze die Bridget altijd voor een liveshow? Goeie god wat zag ze er weer slecht uit.
Hear hear...begrijp niet waarom ze uitgerekend voor bb live er steeds uit ziet of ze een week op hoog catherijne heetf liggen pittenquote:Op maandag 6 november 2006 23:57 schreef arneaux het volgende:
Offtopic hoor, maar waarom verkrachten ze die Bridget altijd voor een liveshow? Goeie god wat zag ze er weer slecht uit.
Ja, dat is een hard gelag (gelach?).quote:Op maandag 6 november 2006 23:58 schreef henk.jansen het volgende:
Stel, ik was aan het werk geweest en schakel de stream in, en zie dit (terwijl je Marcia verwacht)
[afbeelding]
neuhquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 23:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hear hear...begrijp niet waarom ze uitgerekend voor bb live er steeds uit ziet of ze een week op hoog catherijne heetf liggen pitten
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuhHeb direct op VOL gepost dat ik zo verschrikkelijk blij was
![]()
Allebeiquote:Op maandag 6 november 2006 23:59 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ja, dat is een hard gelag (gelach?).
Kijk alleen maar in haar ogenquote:Op maandag 6 november 2006 23:58 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ze ziet er per week slechter uit ja..![]()
VOL.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuhHeb direct op VOL gepost dat ik zo verschrikkelijk blij was
![]()
Ja, het is een ware deceptie dat Tijn er nog in zit.quote:
Suikeroom zou trots op je zijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, het is een ware deceptie dat Tijn er nog in zit.
Had ik totaal niet verwacht![]()
![]()
Nee nog niet eens...zal 'ns posten zodra die marcia haar gluiperige kop daar laat zienquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
En nu ben je daar eindelijk geband?
Ik ben ook nog herstellende van deze 1000-klapper......quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Ze mag haar tieten bedanken dat ze nog zo ver is gekomen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Hij had het er met Semih over je moet wel op blijven letten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:02 schreef T-lex het volgende:
Jeroen maakt zichzelf weer verdacht....![]()
Er viel ff een stilte...roept tie ineens: "ik weet helemaal niks van hier buiten"![]()
komt ook totaal geen reactie van iemand. Nu weten we het wel Jeroen jij bent de mol.![]()
(daar ging het helemaal niet over jeroen, ging er over of mensen van het thuisfront favorietjes hadden in de groep)
Wil ik meemaken, stuur mij dan van te voren even een berichtjequote:Op dinsdag 7 november 2006 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee nog niet eens...zal 'ns posten zodra die marcia haar gluiperige kop daar laat zien![]()
Ik ben ook weer snel aan de kant geschoven.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wil ik meemaken, stuur mij dan van te voren even een berichtje![]()
Noem eens wat positief over Tijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:05 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Ze mag haar tieten bedanken dat ze nog zo ver is gekomen.
Ja, daar moest ik ook erg om lachen. Valt me mee dat Etiennes kop nog op z'n romp zitquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:05 schreef arneaux het volgende:
Die Egbert zo ;"Ja, als Marcia erin zou blijven zou t echt een feestje worden daar.".
Ik had allemaal t vermoeden dat die kale gast achter Egbert dat moest voorkomen? Heb je dat niet gezien, gewoon zon kale vent en die stond gewoon een beetje met de bewoners mee te lachen en doen. Beetje vreemd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, daar moest ik ook erg om lachen. Valt me mee dat Etiennes kop nog op z'n romp zit![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zien jullie nou iets dat ik niet zie![]()
Proef ik sarcasme wat jij niet proeft?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zien jullie nou iets dat ik niet zie![]()
quote:
Je gelooft 't niet, maar ik heb m'n sig vijf of tien minuten voordat jij net inlogde, veranderd. Ik moet wel up to date blijvenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben ook weer snel aan de kant geschoven..
Kom eens onder dat hunebed vandaan, sjonge.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Noem eens wat positief over Tijn
Dat mag voigens mij niet totdat BB de nominaties bekend heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:09 schreef yellowfirst het volgende:
Even vraagje tussendoor..Mogen/durven ze niet bekend te maken wie/wie genomineerd heeft?
Ik dacht dat 't APK was. Ja, daar zou ik ook bang voor zijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik had allemaal t vermoeden dat die kale gast achter Egbert dat moest voorkomen? Heb je dat niet gezien, gewoon zon kale vent en die stond gewoon een beetje met de bewoners mee te lachen en doen. Beetje vreemd.
Dank uquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat mag voigens mij niet totdat BB de nominaties bekend heeft gemaakt.
Meen opgevangen te hebben daarnet dat het niet mag.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:09 schreef yellowfirst het volgende:
Even vraagje tussendoor..Mogen/durven ze niet bekend te maken wie/wie genomineerd heeft?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik had allemaal t vermoeden dat die kale gast achter Egbert dat moest voorkomen? Heb je dat niet gezien, gewoon zon kale vent en die stond gewoon een beetje met de bewoners mee te lachen en doen. Beetje vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |