Bij welke rally was dat? van Hengelo?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:13 schreef tummeke het volgende:
[..]
![]()
Dan zal zelfs 1 van ons, welke navigeerde bij 1 van de Coltjes het nog beter gedaan hebben.. Ondanks de 2 uur slaap en vele biertjes die we die nacht gehad hebben
Mountainbiken, andere tak van fietsenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bart Brentjens deed aan fietsen
Ik doe nog steeds aan fietsenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bart Brentjens deed aan fietsen
Ik kan je nog 2 hints geven...Er is nog een redelijke bekende Tsjech en er won een Fransman van het weekendquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik voel nu niks naar binnen schieten
Ik schiet wel onder de wol nu
Wat de namen al zeggen eigenlijk ongeveer....mountainbiken is wat over ruiger terrein en veldrijden is over het veld, met af en toe een heuveltje en een trapjequote:Op dinsdag 7 november 2006 01:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En wat is dan het verscihl tussen mountainbiken en veldrijden?
Inderdaad een beetje selectieve vraag zie ik aangezien ik er als enige wat oplepelquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:18 schreef wyccie het volgende:
De volgende keer ga ik ook maar om een meidenvraag vragen.
Ik ben ook slapen. Welterusten
noem maar, ik kop ze niet meer binnen iigquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik kan je nog 2 hints geven...Er is nog een redelijke bekende Tsjech en er won een Fransman van het weekend
dankjewel schatquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:19 schreef Gooitzen het volgende:
Slaap ze dames
dan weet je niet wat het verschil is volgens mijquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:22 schreef lienelien het volgende:
veldrijden is mountainbiken voor mietjes![]()
je vroeg om 6, ik gaf er 5quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:25 schreef erkel het volgende:
Ik geef het punt maar aan Sheep, want volgens mij jaag ik nu iedereen op bed en weet de rest het ook niet![]()
Supersheep +2
Andere namen waren nog: Sven Vanthourenhout, Francis Mourey en Petr Dlask
Niet als je het heel erg snel doet in hele dure auto'squote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
autorijden is fietsen voor mietjes![]()
ik weet het jammer genoeg welquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dan weet je niet wat het verschil is volgens mij
autorijden is fietsen voor mietjes![]()
preciesquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:22 schreef lienelien het volgende:
veldrijden is mountainbiken voor mietjes![]()
Je wilt gewoon geen vraag stellenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef Supersheep het volgende:
je vroeg om 6, ik gaf er 5
punten zijn niet voor mij en ik ga slapen![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gefeliciteerd met deel 400, mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |