Dat heb ik nou ook altijdquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:57 schreef MaJo het volgende:
@ Supersheep: dit nummer ken ik wel! Herkende dat stukje tekst alleen niet
maar blijkbaar wist je de titel van het nummer ook niet eensquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:57 schreef MaJo het volgende:
@ Supersheep: dit nummer ken ik wel! Herkende dat stukje tekst alleen niet
Nee dat klopt, maar er zijn zoveel nummers die ik wel ken maar de titel niet weetquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
maar blijkbaar wist je de titel van het nummer ook niet eens
Mjah klopt, heb ik ook vooral van een hele hoop nummers die ik als klein kind vaker heb gehoord. Ook als ze nu nog voorbij komen op de radio onthoud ik maar zelden de titel als die genoemd wordtquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar er zijn zoveel nummers die ik wel ken maar de titel niet weet
Hij doet ook wel alles om aandacht te krijgen momenteel. Binnenkort ook al RTL Boulevard presenteren hoorde ik. Zal me niks verbazen als ie ook nog smerige dingen met schapen gaat doenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:04 schreef erkel het volgende:
2 uur geleden ongeveer in het nieuws gezienVond het wel strakke actie van Balkie
![]()
Balkie:'Volgende links, flauwe bocht, oh nee wel redelijk scherp...uuuh zei ik links?? ik bedoel rechts'quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:06 schreef tummeke het volgende:
Ja, en dankzij ondanks balkie reed wevers behoorlijk door op de proeven![]()
Zoals verwacht dus natuurlijk gewonnen.. Wevers rijdt die proeven met zn lampen uit nog![]()
Bart Veldkamp?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:07 schreef erkel het volgende:
Mag ik van u 6 veldrijders die dit seizoen mee strijden om de Wereldbeker...
Nijsquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:07 schreef erkel het volgende:
Mag ik van u 6 veldrijders die dit seizoen mee strijden om de Wereldbeker...
Ik bedoelde dus nijsquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:11 schreef erkel het volgende:
Wevers en Eldik??(ken die hele gast niet) zijn dus rallyrijders en geen veldrijders op de fiets![]()
![]()
en Nico Spijk is ook niet goed
Dat betekent dus nog 2quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nijs![]()
Wellens![]()
Groenendaal![]()
De Clercq(rijd niet meer)
Vervecken![]()
en nog één
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Balkie:'Volgende links, flauwe bocht, oh nee wel redelijk scherp...uuuh zei ik links?? ik bedoel rechts'![]()
Mark van Eldik won die rally in Hengelo, inquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:11 schreef erkel het volgende:
Wevers en Eldik??(ken die hele gast niet) zijn dus rallyrijders en geen veldrijders op de fiets![]()
![]()
en Nico Spijk is ook niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |