In welke film waren de meeste antallen mensen te zien die geen last hadden van zwaarte kracht.quote:
Ah okquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In welke film waren de meeste antallen mensen te zien die geen last hadden van zwaarte kracht.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:55 schreef tummeke het volgende:
Moonraker? Aangezien het james bond week is?
Dat heb ik nou ook altijdquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:57 schreef MaJo het volgende:
@ Supersheep: dit nummer ken ik wel! Herkende dat stukje tekst alleen niet
maar blijkbaar wist je de titel van het nummer ook niet eensquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:57 schreef MaJo het volgende:
@ Supersheep: dit nummer ken ik wel! Herkende dat stukje tekst alleen niet
Nee dat klopt, maar er zijn zoveel nummers die ik wel ken maar de titel niet weetquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
maar blijkbaar wist je de titel van het nummer ook niet eens
Mjah klopt, heb ik ook vooral van een hele hoop nummers die ik als klein kind vaker heb gehoord. Ook als ze nu nog voorbij komen op de radio onthoud ik maar zelden de titel als die genoemd wordtquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar er zijn zoveel nummers die ik wel ken maar de titel niet weet
Hij doet ook wel alles om aandacht te krijgen momenteel. Binnenkort ook al RTL Boulevard presenteren hoorde ik. Zal me niks verbazen als ie ook nog smerige dingen met schapen gaat doenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:04 schreef erkel het volgende:
2 uur geleden ongeveer in het nieuws gezienVond het wel strakke actie van Balkie
![]()
Balkie:'Volgende links, flauwe bocht, oh nee wel redelijk scherp...uuuh zei ik links?? ik bedoel rechts'quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:06 schreef tummeke het volgende:
Ja, en dankzij ondanks balkie reed wevers behoorlijk door op de proeven![]()
Zoals verwacht dus natuurlijk gewonnen.. Wevers rijdt die proeven met zn lampen uit nog![]()
Bart Veldkamp?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:07 schreef erkel het volgende:
Mag ik van u 6 veldrijders die dit seizoen mee strijden om de Wereldbeker...
Nijsquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:07 schreef erkel het volgende:
Mag ik van u 6 veldrijders die dit seizoen mee strijden om de Wereldbeker...
Ik bedoelde dus nijsquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:11 schreef erkel het volgende:
Wevers en Eldik??(ken die hele gast niet) zijn dus rallyrijders en geen veldrijders op de fiets![]()
![]()
en Nico Spijk is ook niet goed
Dat betekent dus nog 2quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nijs![]()
Wellens![]()
Groenendaal![]()
De Clercq(rijd niet meer)
Vervecken![]()
en nog één
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Balkie:'Volgende links, flauwe bocht, oh nee wel redelijk scherp...uuuh zei ik links?? ik bedoel rechts'![]()
Mark van Eldik won die rally in Hengelo, inquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:11 schreef erkel het volgende:
Wevers en Eldik??(ken die hele gast niet) zijn dus rallyrijders en geen veldrijders op de fiets![]()
![]()
en Nico Spijk is ook niet goed
Bij welke rally was dat? van Hengelo?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:13 schreef tummeke het volgende:
[..]
![]()
Dan zal zelfs 1 van ons, welke navigeerde bij 1 van de Coltjes het nog beter gedaan hebben.. Ondanks de 2 uur slaap en vele biertjes die we die nacht gehad hebben
Mountainbiken, andere tak van fietsenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bart Brentjens deed aan fietsen
Ik doe nog steeds aan fietsenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bart Brentjens deed aan fietsen
Ik kan je nog 2 hints geven...Er is nog een redelijke bekende Tsjech en er won een Fransman van het weekendquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik voel nu niks naar binnen schieten
Ik schiet wel onder de wol nu
Wat de namen al zeggen eigenlijk ongeveer....mountainbiken is wat over ruiger terrein en veldrijden is over het veld, met af en toe een heuveltje en een trapjequote:Op dinsdag 7 november 2006 01:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En wat is dan het verscihl tussen mountainbiken en veldrijden?
Inderdaad een beetje selectieve vraag zie ik aangezien ik er als enige wat oplepelquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:18 schreef wyccie het volgende:
De volgende keer ga ik ook maar om een meidenvraag vragen.
Ik ben ook slapen. Welterusten
noem maar, ik kop ze niet meer binnen iigquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik kan je nog 2 hints geven...Er is nog een redelijke bekende Tsjech en er won een Fransman van het weekend
dankjewel schatquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:19 schreef Gooitzen het volgende:
Slaap ze dames
dan weet je niet wat het verschil is volgens mijquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:22 schreef lienelien het volgende:
veldrijden is mountainbiken voor mietjes![]()
je vroeg om 6, ik gaf er 5quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:25 schreef erkel het volgende:
Ik geef het punt maar aan Sheep, want volgens mij jaag ik nu iedereen op bed en weet de rest het ook niet![]()
Supersheep +2
Andere namen waren nog: Sven Vanthourenhout, Francis Mourey en Petr Dlask
Niet als je het heel erg snel doet in hele dure auto'squote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
autorijden is fietsen voor mietjes![]()
ik weet het jammer genoeg welquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dan weet je niet wat het verschil is volgens mij
autorijden is fietsen voor mietjes![]()
preciesquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:22 schreef lienelien het volgende:
veldrijden is mountainbiken voor mietjes![]()
Je wilt gewoon geen vraag stellenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef Supersheep het volgende:
je vroeg om 6, ik gaf er 5
punten zijn niet voor mij en ik ga slapen![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gefeliciteerd met deel 400, mensen.
Das lang geleden. Ik fietste gisteren nog door de zwanestraat, en moest even aan je denken. Hoe is het met je?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gefeliciteerd met deel 400, mensen.
Ik zit nog te dubben tussen Wilde en die pipo van Ulysses. Maar goed, jou idee, geen idee (en die twee beelden zijn hier wel eens eerder als vraag langsgekomen, meen ik).quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:48 schreef tummeke het volgende:
Gooitzen: ook die staat er.. maar die is niet zo opmerkelijk als ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |