Ik vind z'n 'broek' erger.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:20 schreef knnth het volgende:
Ambrosini ook al zo'n shirt, hou een sop zeg
Welke broek?quote:
Hij gaat ermee vandoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:04 schreef Smeich het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo rende hij er ook mee weg, was echt leuk om te zienquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:50 schreef addictivebeat het volgende:
dat eerste plaatje is grappig, alsof hij het net gejat heeft
De keuze was Sneijder of Seedorf.quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:05 schreef methodmich het volgende:
Logisch, Demy de Zeeuw is minstens een klasse beter.
Kan makkelijk samen. Het is een schande dat De Zeeuw mag starten als Seedorf moet banken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De keuze was Sneijder of Seedorf.
Tja, Seedorf..quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:05 schreef methodmich het volgende:
Logisch, Demy de Zeeuw is minstens een klasse beter.
Ik helaas ook.quote:Op zondag 9 september 2007 01:25 schreef Kreupeldicht het volgende:
Seedorf heeft gewoon altijd gefaald in het Nederlands elftal, op 1 winteravond in Belgie na, waarin hij ineens de sterren van de hemel speelde. Nederland speelt nu eenmaal een aanvallend systeem waarin slordig balverlies op het middenveld gelijk gevaar oplevert en dat nonchalante houdt ie toch altijd in zn spel. Maar ik heb dat ook al vanaf 94 moeten aanzien, dat geldt niet voor iedereen geloof ik hier![]()
De keuze ging tussen Sneijder en Seedorf. Dan is het begrijpelijk dat een in vorm zijnde Sneijder, met drie doelpunten al, de voorkeur kreegquote:Op zondag 9 september 2007 08:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Briljante actie, helaas op de paal beland. Zou een geweldige goal geweest zijn. Wat zullen de Champions League coaches met verbazing gekeken hebben met een Seedorf op de bank.
van der Vaart heeft bij van Basten altijd de voorkeur om in de aanvals linie te spelen ipv op het middenveld. Denk dat de keuze tussen Sneijder Seedorf en Affelay zal komen te liggen op de 10 positie.quote:Op zondag 9 september 2007 13:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
De keuze ging tussen Sneijder en Seedorf. Dan is het begrijpelijk dat een in vorm zijnde Sneijder, met drie doelpunten al, de voorkeur kreeg. Wel een goede invalbeurt van Clarence, ik denk dat hij Van der Vaart wel is voorbij gestreeft in de pikorde.
klopt, maar iedereen was het alweer vergeten. de media met hun lobby voorop.quote:Op zondag 9 september 2007 01:25 schreef Kreupeldicht het volgende:
Seedorf heeft gewoon altijd gefaald in het Nederlands elftal, op 1 winteravond in Belgie na, waarin hij ineens de sterren van de hemel speelde. Nederland speelt nu eenmaal een aanvallend systeem waarin slordig balverlies op het middenveld gelijk gevaar oplevert en dat nonchalante houdt ie toch altijd in zn spel. Maar ik heb dat ook al vanaf 94 moeten aanzien, dat geldt niet voor iedereen geloof ik hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |