Natuurlijk. Bülent Ecevit.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:22 schreef pyl het volgende:
Ach, Ecevit.
Hmf. Wanneer is er weer een HV?quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:17 schreef pyl het volgende:
Fotoloog heeft het plaatje gemaakt, ja, maar ik betwijfel of die in de Here is. Meer in de jajem, de hassebassie, als je het mij vraagt.
Grappig dat je dat zegt, ik vind dit plaatje zelf ook nogal nieuw overkomen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:43 schreef Z het volgende:
Lijkt de foto ouder dan hij is?
Ik zou het niet weten Gellius, jij hebt daar meer kijk op dan ik.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:54 schreef Gellius het volgende:
Maar dat sepia-effectje is nep, als je het mij vraagt.
Ehm, dat was geen hint of zo hoor, Z! Maar een verwijzing naar die gebraden haan van pyl!quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:05 schreef Z het volgende:
Het ei?
Dat geeft helemaal niets, want er valt ook niets aan te snappen, Z.quote:
Ik las president!quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:09 schreef Z het volgende:
Was meneer presisent?
Die hebben per definitie nooit een sepiatintje, Tokee. Tsss.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:57 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten Gellius, jij hebt daar meer kijk op dan ik.
Met je daguerièreau-fascinatie.
Jeuj!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:21 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmm .... Thomas Edison?
quote:Voordat Thomas Alva Edison op 84 jarige leeftijd overleed, had hij 1093 uitvindingen gepatenteerd.
Daaronder waren een paar van de meest nuttige en handige ooit ontworpen zoals de projector, de gloeilamp en de alkalische batterij. Velen noemen hem de grootste uitvinder die ooit geleefd heeft.
Edison werd geboren op 11 februari 1847, in Milan, Ohio (USA). Iedereen noemde hem Al in plaats van Tom of Tommy . Toen hij zeven jaar was, verhuisde het gezin naar Port Huron, Michigan. Toen hij twaalf was werd hij krantenjongen. Hij verkocht kranten, broodjes, fruit en snoep aan treinreizigers. Gedurende deze periode kwam ook aan het licht dat hij gedeeltelijk doof was.
Edison was erg geïnteresseerd in telegrafie en hing vaak rond bij de telegraafkantoren van de treinmaatschappij. Toen hij de zoon van de stationschef van Mount Clemens redde, die bijna werd geraakt door een losgeraakte wagon, kreeg hij als beloning wat gratis telegrafielessen. Spoedig werd hij erg handig met de punten en strepen in Morse.
Op 16-jarige leeftijd kreeg hij zijn eerste baantje als telegrafist in Port Huron. Zijn doofheid weerhield hem er niet van om de telegraaf te bedienen en de klikken te horen. Edison beweerde dat het hem hielp om de herrie van de telegrafiekamer weg te bannen.
Gedurende 5 jaar was Edison een reizend telegrafist , en reisde door het middenwesten van het ene baantje naar het andere. Toen hij 20 jaar werd was hij één van de snelste telegrafisten in de regio.
Tegen 1868 was Edison een fulltime uitvinder. Hij vroeg patent aan op een verbeterd instrument voor de handelsbeurs en daardoor kreeg hij aardig wat geld. Hij en twee vrienden openden een bedrijf in Newark, New Jersey, om brandalarms, inbraakalarms en electronische apparaten voor het gebruik van de telegraaf te maken. Spoedig had hij 300 mensen in dienst die aan 50 uitvindingen werkten.
In Newark ontmoette Edison Mary Stillwell. Ze trouwden in 1871.
In 1876 verhuisden Edison en zijn partner hun werkplaats naar Menlo Park, New Jersey. Het volgende jaar ontwierp hij met succes de platenspeler en de koolstofzender van de telefoon.
De platenspeler was de favoriete uitvinding van Edison. Hij noemde het de pratende machine en gaf meer dan 3 miljoen dollars uit voor de ontwikkeling. Het bestond uit een cilinder bedekt met blikfolie. Een scherpe punt drukte tegen de cilinder. Aan die punt zat een dunne schijf in een ontvanger vast, waar vibraties werden omgezet van electrische tot acoustische signalen of omgekeerd en ook nog een groot mondstuk. De cilinder werd met de hand rondgedraaid als de operator in het mondstuk sprak (of hoorn). De stem liet de schijf vibreren (trillen). Terwijl dat gebeurde, maakte de scherpe punt een lijn in de folie.
Veel mensen wisten dat Edison niet goed kon horen. Hij ontving vele brieven van mensen die aan hetzelfde leden, en men vroeg hem een hoorapparaat te ontwikkelen. Edison liet twee assistenten werken aan zijn aurofoon , maar daar kwam niets uit.
Dokters stuurden Edison brieven en boden hem aan zijn doofheid te genezen. Hij weigerde altijd. Een eerdere poging had gefaald, het was er alleen maar erger door geworden.
In 1879 vond Edison met succes de gloeilamp uit.
Terwijl Edison aan zijn doel werkte dacht hij aan 3000 mogelijkheden . Gedurende een jaar testte hij gloeidraadjes in de bol, die brandden en gloeiden zonder te smelten als de electiciteit er door ging. Eindelijk bleef hij bij een katoenen draad in koolstof gerold en gebakken. (Later werd bamboe gebruikt, en uiteindelijk bleef men bij een tungsten draad).
Edison zoog de bol vacuum (luchtledig), bracht er een draadje in aan en liet er electriciteit door heen gaan. De bol brandde 40 uur en de test werd een succes verklaard.
Edison liet 100 mensen werken aan knoppen, onderdelen, bollen, isolatie en aanverwante artikelen. Een dynamo werd ontwikkeld om electriciteit op te wekken.
In 1882 werkte zijn eerste commerciële electriciteitscentrale.
In 1884 overleed de vrouw van Edison. Hij hertrouwde twee jaar later.
Een uitvindersbedrijf (een nieuw laboratorium) werd geopend in West Orange, New Jersey , in 1887. Hier ontwierp hij de filmcamera (kintigraaf) en projector (kintoscoop). Het was 1891. Dat waren de eerste practische modellen.
De kintoscoop was een klein soort doos, voor een soort gluurshow . In de doos werd de film geprojecteerd en werd door een persoon per keer bekeken door een gat in de bovenkant. Iemand anders vond een projector uit waardoor een hele zaal de film kon zien. Twintig jaar later construeerde Edison met succes een kintograaf dat een scherm had dat in verbinding stond met een phonograaf: een vroege versie van pratende plaatjes
Edison overleed op 18 oktober 1931 en werd begraven in Orange, New Jersey. In 1960 werd hij gekozen door de Universiteit van New York tot een van de Befaamde Grote Amerikanen. Zijn laboratorium en zijn nabijgelegenhuis (Glenmont) werden allebei tot Nationaal Historisch gebied verklaard. Paperassen en vroege modellen van uitvindingen zijn hier tentoongesteld en verder is alles zoveel mogelijk in de originele staat gelaten.
Nooit last van gehad op Rock Werchterquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:03 schreef pyl het volgende:
De diarreerende werking van Stella Artois is toch wel algemeen bekend, neem ik aan?
Dit meisje is een jaar of 12 volgens mij...quote:
Ze is van 17 January 1980.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit meisje is een jaar of 12 volgens mij...strafbaar enzo..
Ik weet niet wat jij van plan bent, maar twaalf jaar oud zijn is nergens ter wereld strafbaar, voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:04 schreef peaceman het volgende:
strafbaar enzo..
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij van plan bent, maar twaalf jaar oud zijn is nergens ter wereld strafbaar, voor zover ik weet.
Ongelofelijk......quote:
Hoeveel films heb jij van haar gezien?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:50 schreef pyl het volgende:
O die!
Die zijn niet op de vingers van één hand te tellen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:52 schreef wyccie het volgende:
Hoeveel films heb jij van haar gezien?
Hilton en Richie.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:30 schreef Z het volgende:
Paris en Nicole.
Jep.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:55 schreef wyccie het volgende:
Is het een Ashton brother?
Dat moet je niet aan mij vragen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:28 schreef Tokay het volgende:
Of wacht eens... heet zij niet Mariska van Kolck?
Aan wie moet ik het dán vragen? Er is hier verder niemand.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:29 schreef pyl het volgende:
Dat moet je niet aan mij vragen.
Dag pyl.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:05 schreef pyl het volgende:
Goedemorgen!
Is het die jongen van de Wehkampgids?
Hoi Diaan.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog één dagje werken en morgen naar Athene![]()
jippie
Hmmmm .... in dat geval haak ik nu al af. Zijn voorgangers kende ik immers ook niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:10 schreef Tokay het volgende:
Het is een vervolgplaatje, zeg maar.
Tjonge jonge, gooi je de handdoek nu al in de ring?quote:Op woensdag 8 november 2006 09:14 schreef pyl het volgende:
Hmmmm .... in dat geval haak ik nu al af. Zijn voorgangers kende ik immers ook niet.
Of is het de zoon van Frank & Mirella?![]()
Kijk, daar is onze showbizz-man. Van Dré tot Ashton Kutcher - Z kent ze allemaal!quote:Op woensdag 8 november 2006 09:29 schreef Z het volgende:
Is het Ashton?
quote:Op woensdag 8 november 2006 09:31 schreef pyl het volgende:
Tja, dus we moeten op zoek naar een Amerikaanse gladde jongen met een moedercomplex die te raden valt als we logisch nadenken over de visboer van Annie Schilder?
Kan er wellicht een plaatje van zijn echtgenote van af? Misschien dat er dan een lampje gaat branden.
Die ken je vast ook wel van naam.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:42 schreef pyl het volgende:
Leuke moeder.
Ik erger me zelfs aan hem.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:41 schreef Z het volgende:
Om even Mr_A's woorden te gebruiken, ik vind hem een enorme wanker.
Yep, Demi Moore.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:58 schreef pyl het volgende:
Verrek, da's Demi Moore.
Is dat "die verschrikkelijke zij", Gellius?
En waar en wanneer kun je je ergeren aan die schandknaap van haar, Z en Took?
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:37 schreef peaceman het volgende:
knip - blablabla - knip
Ja meneer, dat is ook zo. Het is ook niet makkelijk. De kat kan echter wel 2 dagen zijn urine ophouden in sommige gevallen...
(Daar komen ze nu mee![]()
![]()
)
Ze weten dat we naar Athene gaan daar.... dus hadden ze het best even wat eerder kunnen zeggen... dan hadden we eerder de katten kunnen scheiden en was het wellicht wel gelukt.... Maar nee, men deed alsof je dat zo eventjes doet....quote:Op woensdag 8 november 2006 10:54 schreef Tokay het volgende:
[..]Leuk toch voor die kat, een reisje naar Athene?!
![]()
Je zegt dit ook tegen Diaan hoor... dat je het weet....quote:Op woensdag 8 november 2006 11:20 schreef pyl het volgende:
L'enfer c'est les autres, dat gaat nogal vaak voor jou op, nietwaar peaceman?
Zonder tegenbericht ga ik ervan uit dat het het gedoe is in Brussel, 1830, op het Martelaarsplein.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:23 schreef Z het volgende:
Ik ken dit schilderij, heb het zelfs wel eens gezien meen ik, maar wat was het ook alweer ...
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:54 schreef Tokay het volgende:
[..]Leuk toch voor die kat, een reisje naar Athene?!
![]()
't Was ook maar een grauw flapje, Diaan.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:31 schreef Diaan73 het volgende:heee het is een reisje voor ons tweetjes..... geen kind, geen dieren mee. Blijft natuurlijk stom hoe ze reageren daar bij de dierenarts....
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:52 schreef wyccie het volgende:
Zou je de poes niet kunnen vastpakken en dan op de blaas drukken of iets dergelijks? Dat je de urine eruit perst dus. Voor zover zoiets mogelijk is.
(Als ik met een volle blaas ga slapen, dan lig ik liever niet op mijn buik)
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:52 schreef Lienekien het volgende:
Nou, als dat kan, wyccie, dan mag de dierenarts dat doen.
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:50 schreef Lienekien het volgende:
De dierenarts kon het!
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:03 schreef Lienekien het volgende:
Ja, het flatste gewoon over de behandeltafel (ze gaf overigens geen kik!)
Ach we zijn er gewoon aan toen denk ik. Even eruit met zn tweetjes, geen ziek kind, geen slapeloze/onderbroken nachten, geen zieke kat, geen druk werk... alleen wel weer verkouden en ik was er net vanaf. Grrrrquote:Op woensdag 8 november 2006 11:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
't Was ook maar een grauw flapje, Diaan.![]()
Afijn: sterkte met je poes, en een zorgeloos tripje naar Griekenland gewenst.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:09 schreef wyccie het volgende:
Peace en Diaan, als het een troost mag zijn:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:27 schreef pyl het volgende:
[..]
Zonder tegenbericht ga ik ervan uit dat het het gedoe is in Brussel, 1830, op het Martelaarsplein.
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:45 schreef fotoloog het volgende:
wat een toestand
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:41 schreef peaceman het volgende:
En hier nog zo'n enorme kanjer:
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:45 schreef fotoloog het volgende:
wat een toestand
Ehm.... alles goed met je, foto?quote:Op woensdag 8 november 2006 13:46 schreef fotoloog het volgende:
lik me reet
Choreograaf.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:50 schreef peaceman het volgende:
hij kijkt een beetje moeilijk.....beoefenaar van de pen?
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:14 schreef fotoloog het volgende:
Sorry,ik loop ff naar het toilet en zo,n fijne collega toetst ff wat in... sorry
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:14 schreef fotoloog het volgende:
Sorry,ik loop ff naar het toilet en zo,n fijne collega toetst ff wat in... sorry
Van wie was jouw schilderij ook alweer?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:35 schreef Gellius het volgende:
De mijne plaatsen steeds plaatjes. Héél ergerlijk.
Episode of the Belgian Revolution of 1830, Egide Charles Gustave Wappers (1834), in the Musée d'Art Ancien, Brusselsquote:Op woensdag 8 november 2006 14:42 schreef Z het volgende:
[..]
Van wie was jouw schilderij ook alweer?
Dat is helaas niet goed. Meneer is een Fransman en een stukje ouder dan Kylian.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:38 schreef pyl het volgende:
Gokje op Jiri Kylian.
Als je niet van die rare vragen stelt, Neleos.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:57 schreef Neleos het volgende:
Mag ik meedoen?
Nou, zeg het dan!quote:Op woensdag 8 november 2006 14:56 schreef pyl het volgende:
O ja, ik weet wie je bedoelt.
Ja hoor Neleos, maar het exclusieve RJPvD-lidmaatschap kost je wel eenmalig 25 euro.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:57 schreef Neleos het volgende:
Mag ik meedoen?
Dan krijg je tips over Cesaria Evora, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:12 schreef Neleos het volgende:
25 euro? Wat levert mij dat exclusieve lidmaatschap allemaal op dan?
Ja, en recepten van superlekkere kruidenboter.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:13 schreef pyl het volgende:
Dan krijg je tips over Cesaria Evora, bijvoorbeeld.
Wauw, ik maak het geld vandaag nog over.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:13 schreef pyl het volgende:
[..]
Dan krijg je tips over Cesaria Evora, bijvoorbeeld.
En hele mooie zoete goedemorgen en welterusten plaatjes van Tokay...quote:Op woensdag 8 november 2006 15:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, en recepten van superlekkere kruidenboter.![]()
Klopt, we regelen - indien gewenst - zelfs een aanvullende tandartsverzekering voor je.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:17 schreef Diaan73 het volgende:
En hele mooie zoete goedemorgen en welterusten plaatjes van Tokay...
quote:was (en is) een fenomeen in de danswereld. Hij bracht de moderne-klassieke dans naar het grote publiek. Zijn Ballet van de XXste Eeuw, opgericht in 1959 had alles om de jeugd te bekoren : moderne en sensuele bewegingen, moderne muziek, mannen op de scène (soms meer mannen dan vrouwen, een revolutie in die tijd), een minimale hiërarchie binnen de groep, een samenkomen van soms wel 25 nationaliteiten op de scène bij de uitvoering van de IXde Symfonie bijvoorbeeld.
De 'look' van de groep was al even revolutionair: vleeskleurige maillots, de jongens 'torse nue' en schouderlang haar, de meisjes gecrepeerde haren met haarbanden of korte kapseltjes.
Maar boven al was er ook de plaats waar de uitvoeringen gebracht werden: sportpaleizen en andere megazalen, waar het publiek met bussen heen gevoerd werd. Zo kwamen in het Antwerpse Sportpaleis 17.000 toeschouwers naar de IXde kijken en gingen collectief uit de bol toen het koor « alle mensen worden broeders » aanhief. Ook in Romeo en Julia schalde uit de boxen « make love not war ». En Messe pour Ie Temps Présent ligt helemaal in de lijn van de flower-power-vredesbeweging.
Ballet for life is opgedragen aan hen die te vroeg zijn gestorven. Ballet for life begint met een choreografie voor het hele dansgezelschap op het ontroerende nummer It's a beautiful day van Queen. Maar niet alleen deze eerste dans is adembenemend om te zien, elk daaropvolgend ballet heeft een emotionele lading waar liefde, hoop, humor en verdriet elkaar afwisselen.
De geladen sfeer bereikt haar hoogtepunt als een projectiescherm beelden vertoont van het nummer I want to break free uit de voorstelling 'Life at Wembley, 1986', met de inmiddels aan AIDS gestorven Jorge Donn, voormalig solodanser van's gezelschap.
De balletten vanzijn afspiegelingen van eerste ontmoetingen die hij had met muziek, leven, dood, liefde, met mensen wiens verleden en werk deel van hemzelf zijn gaan uitmaken.
Heeft hij ook het toetsenbord ondergekwijld?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:14 schreef fotoloog het volgende:
Maurice Béjart.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:46 schreef pyl het volgende:
Béjart?
Ik denk ik zal maar niet te modern doen.... en zie daar.. gelijk een juist antwoord...quote:Op woensdag 8 november 2006 16:05 schreef pyl het volgende:
Da's Ajax.
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:14 schreef Neleos het volgende:
Die ken ik. Tantalus.
en wie nog meer.....?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:59 schreef Z het volgende:
Gokje op Samson, al dat haar ...
Eeeeeeeeeeeeeeeeey Gertje!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:13 schreef pyl het volgende:
Gert?
Dan moet ge kloppen, zulle!quote:Op woensdag 8 november 2006 19:31 schreef wyccie het volgende:
De bel doet het niet.
Ben jij het zelf, foto, of weer een van zijn collega's?quote:
Jaikmoestkloppenwantdebeldoethetniet!quote:
Neuh,ben nu thuis....quote:Op woensdag 8 november 2006 19:42 schreef pyl het volgende:
[..]
Ben jij het zelf, foto, of weer een van zijn collega's?![]()
Hoe dan ook, de vraag moet ik positief beantwoorden.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 19:46 schreef peaceman het volgende:
Eliott Smith...?
Nee, nee, hij heeft verschillende grote hits gehad.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:54 schreef fotoloog het volgende:
Eendagsvlieg?
Meneer had en heeft een band die naar hem is vernoemd.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:59 schreef peaceman het volgende:
is meneer altijd Remi geweest, zoals op de foto, of had hij in zekere tijd ook companen waarmee hij musiceerde?
Nope. Amerikaan.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:01 schreef fotoloog het volgende:
Ryan 'Ó Neal in de rol van Hubrick's "Barry Lyndon"als ik mij niet vergis...
@Pyl Fransman?
Nope. Amerikaan.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:03 schreef sooty het volgende:
Duncan Brown ?
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:05 schreef wyccie het volgende:
Ze lijken sprékend!
Niet Tim Hardin.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:59 schreef pyl het volgende:
Mooi hoor, meisjes met fantasie!
quote:Op woensdag 8 november 2006 19:53 schreef wyccie het volgende:
Delila
Is het misschien Delilah, peaceman?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:55 schreef pyl het volgende:
Ik mag Delilah niet, ze was op de hand van de Filistijnen.![]()
Amerikaanse rock, beetje gladjes met aardige uitschieters.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:09 schreef peaceman het volgende:
In welk genre verkeerde meneer?
Eh ja... had er niet verder op de antwoorden gereageerd, omdat ik dacht dat het voor iedereen wel duidelijk was dat zij de dame was.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
[..]
Is het misschien Delilah, peaceman?
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:12 schreef wyccie het volgende:
Ze zijn vast neefjes van elkaar.
Dat zou inderdaad niet leuk zijn; iedereen zingt ze zo mee.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:12 schreef peaceman het volgende:
Als we een voorbeeld van een hit vragen, wordt het zeker te makkelijk?
Whoopsiedosie Yes!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:14 schreef Tokay het volgende:
Steve Miller?
Fly like an eagle da's 1quote:Op woensdag 8 november 2006 20:17 schreef peaceman het volgende:
Steve Miller met 10 nummers in de top 2000Ben benieuwd welke dan...
The Joker is 2quote:
Waarom verwachtte ik die vraag nou, peaceman?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:17 schreef peaceman het volgende:
Steve Miller met 10 nummers in de top 2000Ben benieuwd welke dan...
Blinded By the Light, da's 2! 10!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:18 schreef fotoloog het volgende:
Fly like an eagle da's 1
Da's Manfred Mann,Toch?quote:
Nee joh, da's van Manfred Mann's Earth Band.quote:
Hmmm, geen idee, ik ken dat nummer van Steve Miller...quote:Op woensdag 8 november 2006 20:22 schreef fotoloog het volgende:
Da's Manfred Mann,Toch?
Ik zing ze nu voor je, hoor je dat dan niet?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:21 schreef wyccie het volgende:
Ik ken geen enkele titel. Verdien ik nu de doodstraf?
Ah ik dacht dat het onweerde...quote:Op woensdag 8 november 2006 20:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik zing ze nu voor je, hoor je dat dan niet?
Tja,ik loop ook alweer tegen de dertig......quote:Op woensdag 8 november 2006 20:25 schreef Tokay het volgende:
Okee, da's twee tegen één, dan zal ik het mis hebben.
Maar ik neem het meteen aan, jullie zijn immers veul ouder.![]()
Jemig, wat ben jij oud!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:27 schreef fotoloog het volgende:
Tja,ik loop ook alweer tegen de dertig......
Ach ja, ouderdomsdementie... Dat krijg je, hè...quote:Op woensdag 8 november 2006 20:27 schreef fotoloog het volgende:
Tja,ik loop ook alweer tegen de dertig......
Maar ik voel me jong ! en zolang mijn rollator me niet in de steek laat...quote:
Ik ben oud genoeg om te weten dat Thierry niet uit de jaren vijftig is.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:34 schreef fotoloog het volgende:
Pyl is oud ! die weet nog van Thierry de slingeraar uit de jaren 50![]()
Blaffen tegen de baas ?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik ben oud genoeg om te weten dat Thierry niet uit de jaren vijftig is.![]()
Volgens mij heb jij Nostradamus nog bewust meegemaakt !quote:
Nope. Amerikaan.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:40 schreef wyccie het volgende:
Gainsbourg?
Nope. Amerikaan.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:40 schreef Tokay het volgende:
Frits Barend?
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:40 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij Nostradamus nog bewust meegemaakt !
Dit is als compliment bedoeld..
Nee, stukkie rustiger dan onze florakenner.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:42 schreef fotoloog het volgende:
Iggy Pop na een ontwenningskuur?
Meisjes......quote:Op woensdag 8 november 2006 20:42 schreef wyccie het volgende:
Ik zie niet in hoe dat een compliment kan zijn
Wat zeggen je bronnen?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:46 schreef fotoloog het volgende:
Is ook een optie
Ik bron me een ongeluk,maar kom niks tegenquote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
Nog even een snelle zwaai voordat ik naar bed ga![]()
tot volgende week!!!
Doei, veel plezier! (Je hebt toch wel genoeg Griekse drachmen bij je, hè?)quote:
Ik neem mijn Ajax-hart mee, dat lijkt me voldoendequote:Op woensdag 8 november 2006 22:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
Doei, veel plezier! (Je hebt toch wel genoeg Griekse drachmen bij je, hè?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |