quote:Op woensdag 4 april 2007 20:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ging over boodschappen doen: Grote boodschappen, tussenboodschappen en verzorgingsproducten. Allemaal voor 102 nipopunten!
Jah erg vermoeiend. Op een gegevens moment ging ik de vragen niet meer lezen, maar gewoon het 1 en ander aanklikken of een getal invoerenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:33 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Pff, ik had ook dat onderzoek. Net ingevuld. Echt slaapverwekkend saai!
En ikke maar 82 punten terwijl ik voor mijn gevoel echt de meest uitgebreide antwoorden gaf.
Nog nooit zoveel punten verdiend met een onderzoek, maar wil ook 102![]()
Wat denk wat NIPO dan is?quote:Geld verdienen door online enquetes in te vullen? Dat kan!
Ja, dat had ik dus ook. Met grote boodschappen ging ik alles wel lezen, maar toen al die stellingen kwamen heb ik gewoon 1 winkel steeds aangeklikt omdat ik meestal maar bij 1 soort winkel de boodschappen haal. Bij de rest ook. De stellingen wat je van de winkel vind vond ik alle stellingen belangrijk en ze kwamen bij elk soort weer terug, dus alles belangrijk. Het was gewoon echt saai. Wat ik jammer vind bij Nipo is dat ze geen tabel laten zien hoe ver je bent (in procenten). Dan weet ik of ik het onderzoek snel af kan maken of beter tussendoor wat kan doen. We aten vrij laat omdat ik perse het onderzoek af wilde maken maar er kwam maar geen eind aanquote:Op woensdag 4 april 2007 22:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jah erg vermoeiend. Op een gegevens moment ging ik de vragen niet meer lezen, maar gewoon het 1 en ander aanklikken of een getal invoeren. Als commentaar heb ik op het einde gezegd dat het zo lang was. Scheelt 1 puntje
Lees OP!quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een vriendin die ook graag mee zou willen doen, kan iemand me vertellen hoe je ook al weer een nieuw persoon aanmeldt?
Ja,die heb ik ook, wat een verschrikking om in te vullen zeg...Ook zo ontzettend veel dubbele vragen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Net dat onderzoek over die boodschappen gedaan.Pfffff...
Ik heb helemaal geen mening over boodschappen doen, het is een noodzakelijk kwaad en ik ga me er al helemaal niet beter door voen.
Ik heb een vriendin die ook graag mee zou willen doen, kan iemand me vertellen hoe je ook al weer een nieuw persoon aanmeldt?
Ik ook!!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:46 schreef moemoe het volgende:
Ik heb net 12 Wieckse Rosé flesjes ontvangen van Buzzer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |