Niet dat ik geen engels kan...quote:Unfortunately we have no one to help you in your language. I hope in a short period of time we could manage to help you. If you can, please write in English.
Oh ja die heb ik ook gebuzzt! Was ik helemaal vergetenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, die Skoepswebsite had ik ook nog gebuzzed...Eigenlijk niet, vond er geen bal aan. Het is gelof ik ook niet echt wat geworden met dat zogenaamde nieuwe nieuwsvergaren.
't Bestaat nog wel, heb net even gekeken. Maar of het echt veel bezocht wordt: ik betwijfel 't..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:39 schreef koen_pijl het volgende:
Je hoort er ook helemaal niks meer over. Is dnek ik aan een langzame dood ten onder gegaan, of is er mee bezig.
Dat zijn echt van die trucjes he. Ik heb al eens een vriendin-abbo afgesloten om via doublepoints punten te ontvangen. Nu worden deze punten wel aardig snel bijgeschreven.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:12 schreef Syrena het volgende:
Zo, mezelf een net een proefabonnement op Psychologie Magazine cadeau gedaan. Via Double Points, 79 punten. Hoop ik dan toch, want als ik die niet krijg ga ik BOOS worden
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb nog ¤170 euro liggen en weet van ellende niet wat ik ermee moet kopen.
Denk je er wel om dat sommige bonnen maar een korte geldigheidsduur hebben?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik 'spaar' voor een mobiele telefoon bij bol.comquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik 'spaar' voor een mobiele telefoon bij bol.com
Met de auto?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga over 10 minuten onderweg om me gratis te gaan bezatten in Bloemendaal
Ik mag die Wieckse Rose buzzen! Snoeppoll helaas niet gezienquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:08 schreef Curiosity het volgende:
Ik mag het boek Gehaaid gaan buzzen, net ook weer een snoeppol ingevuld.
Hier net zo!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:50 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik mag die Wieckse Rose buzzen! Snoeppoll helaas niet gezien![]()
quote:Waarde Gehaaid(e) Buzzer peri,
Bij deze de bevestiging dat je over een paar weken als eerste in Nederland ‘Gehaaid’ ontvangt en kunt gaan buzzen
Oeh tof! Waar gaat ie over dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:18 schreef wizarddragon het volgende:
Ik heb een nipo wat waarschijnlijk 60 minuten in beslag gaat nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |