Vuile #%&%&^$#^&&*((()_*&&%$#%$#!quote:Op maandag 6 november 2006 22:52 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Stuur UIO even een mailtje met de gegevens en ik kom langs om uw kat te aaien!
Hoort Noord Brabant nog tot E.O.? If so, dan heb ik er vijf in de aanbieding, waarvan er vier erg graag geaaid willen worden. Toegegeven, je moet er een eindje voor rijden, maar dan heb je er wel gelijk vier te pakken!quote:Op maandag 6 november 2006 22:52 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
een oproep voor fokkers met katten in A'dam e.o. . Stuur UIO even een mailtje met de gegevens en ik kom langs om uw kat te aaien!
Heb je je adres al naar UIO gemaild?quote:
Is dat zinvol in mijn geval? Een klein voordeeltje voor je: het is wel aan de goede kant van Brabant van jou uit gezien: recht naar beneden, over de Moerdijk rechts.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:05 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Heb je je adres al naar UIO gemaild?
Het is altijd zinvol om je adres naar mij te mailen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:05 schreef ElisaB het volgende:
Is dat zinvol in mijn geval? Een klein voordeeltje voor je: het is wel aan de goede kant van Brabant van jou uit gezien: recht naar beneden, over de Moerdijk rechts.
Wat denk je ervan?
Idem hier, maar dan mag er Fryslân staan op de plek waar bij jou Noord Brabant staat.quote:Op maandag 6 november 2006 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoort Noord Brabant nog tot E.O.? If so, dan heb ik er vijf in de aanbieding, waarvan er vier erg graag geaaid willen worden. Toegegeven, je moet er een eindje voor rijden, maar dan heb je er wel gelijk vier te pakken!
Whahahahahhhaaaahhahahahahhhhhhhhaaaa.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:17 schreef Oversight het volgende:
[afbeelding]
Een hele boot vol katten!!!
[afbeelding]
Adres:
de Poezenboot
Singel 38 G
1015 AB Amsterdam
Openingstijden:
dagelijks van 13:00 tot 15:00 uur
|
Forum Opties | |
---|---|