Nee, er zit papiertroep in.quote:Op maandag 6 november 2006 22:42 schreef cyberstalker het volgende:
Maar hij is tenminste wel lekker schoon nu.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op maandag 6 november 2006 22:42 schreef vdvorst het volgende:
ehm, briefgeld maakt niks uit, kan er tegen, is er uitgebreidt op getest,
van je rijbewijs is wel ff kut ja
Ja, het is handiger natuurlijk, maar ik vond het wel leuk omdat ik tegelijk met wat vrienden op rijles zat, en degene die het later gehaald hebben krijgen zo'n pasje. Kun je lekker zeggen dat je hem eerder had.quote:Op maandag 6 november 2006 22:44 schreef Lippie85 het volgende:
Was je blij met dat papieren geval? Ik wil nog steeds een pasje hebben veel handiger!
quote:Op maandag 6 november 2006 22:46 schreef Descendant het volgende:
[..]
Ja, het is handiger natuurlijk, maar ik vond het wel leuk omdat ik tegelijk met wat vrienden op rijles zat, en degene die het later gehaald hebben krijgen zo'n pasje. Kun je lekker zeggen dat je hem eerder had.![]()
![]()
Mja ik tief normaal 's avonds m'n portomonnee en telefoon enzo op m'n bureau. Maar gisteren blijkbaar niet en daarna niet meer aan gedacht.quote:Op maandag 6 november 2006 23:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mmz... Kep mn rijbewijs gewoon in mn jas zitten, met zo';n zwart dinkie dr omheen. Komt ie tenminste ook niet in de wasmachine. En mn beurs.. Achja, die heb ik toch altijd bij me... Dus die komt ook niet in de wasmachine. Let gewoon op je spullen mien jong.
Mijn papieren rijbewijs is nog steeds als nieuw, na bijna 1 jaar
En hij ruikt ook weer zo lekker fris.quote:Op maandag 6 november 2006 22:42 schreef cyberstalker het volgende:
Maar hij is tenminste wel lekker schoon nu.
ik moet dta zelf doen, anders wast het gewoon mee!quote:Op maandag 6 november 2006 23:30 schreef DennisMoore het volgende:
Welke moeder controleert er nu niet de zakken voor het wassen....
Ruil d'r!
Echt niet. Heb ik ook een keer gehad, en ik kon het nog wel omwisselen voor echt geld bij de bank maar die briefjes zelf waren echt onbruikbaar. Vooral helemaal verkleurd.quote:Op maandag 6 november 2006 22:42 schreef vdvorst het volgende:
ehm, briefgeld maakt niks uit, kan er tegen, is er uitgebreidt op getest,
ow mèn, wat een uitgekauwde grapquote:Op maandag 6 november 2006 23:40 schreef Pineaux het volgende:
Ja ja, geld witwassen he!
Briefgeld overleeft een wascyclus. Nieuwe pasjesrijbewijs is erg handig ik heb er zelf 1 nouquote:Op maandag 6 november 2006 22:41 schreef Descendant het volgende:
Verdomme, komt m'n moeder net binnen even melden dat m'n portemonnee fijn in de wasmachine en de droger is geweest omdat ie nog in een broek zat die ze gister had gepakt. Gelukkig zat er geen briefgeld in. M'n rijbewijs is wel goed verneukt, nog wel leesbaar, maar toch. Ik was nog wel zo blij dat ik een oldschool papiertje had en niet zo'n pasje
.
Verder nog wat papieren dingetjes, een foto en een strippenkaart naar de haaien. Pasjes hebben het wel overleeft denk ik. Portemonnee zelf is ook naar z'n grootje.
Samenvatting: het is KUT als je portemonnee wordt uitgewoont door de wasmachine.![]()
Moah, half augustus. Maar ik vond het wel grappig om het 'roze papiertje' nog mee te maken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt zeker echt net je rijbewijs hè? Nèt voor 1 oktober ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |