Paste niet in de ttquote:Op maandag 6 november 2006 22:35 schreef Wup het volgende:
en slaappilletjes
Jah, wat zou er dit keer op het menu staan? Biefstuk of zalm?quote:Op maandag 6 november 2006 22:37 schreef Fargo het volgende:
Dat wordt spannend volgende week...
Olga gaat voor de cockringquote:Op maandag 6 november 2006 22:40 schreef Fargo het volgende:
En wie wint de boxspring?
Who cares.quote:Op maandag 6 november 2006 22:44 schreef hardsilence het volgende:
Ik kon zo snel nog niet de link leggen wie bij wie hoorde.
Ik nie. Was meer als tvp geplaatst.quote:Op maandag 6 november 2006 22:45 schreef skiczukie het volgende:
Who cares.
Jajajajaa, echt praaachtigquote:Op maandag 6 november 2006 23:10 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Hoe cool was Bernadette weer
"Ik weet echt niet hoe het komt dat ik zover in de expedtie ben gekomen"
omdat je geluk had bij de herindeling van de kampen, alles won en er niet uitgestemd hoefde te worden... en je 5 mans complot, ben je die alweer vergeten?:D
En vervolgens Wietske gewoon alsof Bernadette niets gezegd heeft... "Ik begrijp het echt niet! Wie het weet mag het zeggen!"quote:Op maandag 6 november 2006 23:10 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Hoe cool was Bernadette weer
"Ik weet echt niet hoe het komt dat ik zover in de expedtie ben gekomen"
omdat je geluk had bij de herindeling van de kampen, alles won en er niet uitgestemd hoefde te worden... en je 5 mans complot, ben je die alweer vergeten?:D
Jawel, haar Cornel heeft de race gewonnen.quote:Op maandag 6 november 2006 23:19 schreef Wup het volgende:
nou heel stoer van Bernadette, jammer dat ze zelf ook nog helemaal niks gepresteerd heeft
Ze ving dat arme beestje alleen niet zo goed op aan het eindquote:Op dinsdag 7 november 2006 08:41 schreef berney het volgende:
[..]
Jawel, haar Cornel heeft de race gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |