Paste niet in de ttquote:Op maandag 6 november 2006 22:35 schreef Wup het volgende:
en slaappilletjes
Jah, wat zou er dit keer op het menu staan? Biefstuk of zalm?quote:Op maandag 6 november 2006 22:37 schreef Fargo het volgende:
Dat wordt spannend volgende week...
Olga gaat voor de cockringquote:Op maandag 6 november 2006 22:40 schreef Fargo het volgende:
En wie wint de boxspring?
Who cares.quote:Op maandag 6 november 2006 22:44 schreef hardsilence het volgende:
Ik kon zo snel nog niet de link leggen wie bij wie hoorde.
Ik nie. Was meer als tvp geplaatst.quote:Op maandag 6 november 2006 22:45 schreef skiczukie het volgende:
Who cares.
Jajajajaa, echt praaachtigquote:Op maandag 6 november 2006 23:10 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Hoe cool was Bernadette weer
"Ik weet echt niet hoe het komt dat ik zover in de expedtie ben gekomen"
omdat je geluk had bij de herindeling van de kampen, alles won en er niet uitgestemd hoefde te worden... en je 5 mans complot, ben je die alweer vergeten?:D
En vervolgens Wietske gewoon alsof Bernadette niets gezegd heeft... "Ik begrijp het echt niet! Wie het weet mag het zeggen!"quote:Op maandag 6 november 2006 23:10 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Hoe cool was Bernadette weer
"Ik weet echt niet hoe het komt dat ik zover in de expedtie ben gekomen"
omdat je geluk had bij de herindeling van de kampen, alles won en er niet uitgestemd hoefde te worden... en je 5 mans complot, ben je die alweer vergeten?:D
Jawel, haar Cornel heeft de race gewonnen.quote:Op maandag 6 november 2006 23:19 schreef Wup het volgende:
nou heel stoer van Bernadette, jammer dat ze zelf ook nog helemaal niks gepresteerd heeft
Ze ving dat arme beestje alleen niet zo goed op aan het eindquote:Op dinsdag 7 november 2006 08:41 schreef berney het volgende:
[..]
Jawel, haar Cornel heeft de race gewonnen.
Nee, ik wilde bijna de dierenbescherming bellen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:47 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ze ving dat arme beestje alleen niet zo goed op aan het eind![]()
met deze vraag beantwoord ze eigenlijk haar eigen vraag ?quote:"Ik weet echt niet hoe het komt dat ik zover in de expedtie ben gekomen"
Lenny zag het en die ging er wel snel met zijn handje onderquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:13 schreef berney het volgende:
[..]
Nee, ik wilde bijna de dierenbescherming bellen.
Gelukkig maar, arme Cornell.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:26 schreef Fargo het volgende:
[..]
Lenny zag het en die ging er wel snel met zijn handje onder![]()
En ik weet dat het de 'natuur' is, maar ik vind het toch altijd vreselijk sneu als ik zie hoe Ignace de poten uit zo'n krab trekt.. Laat staan dat ik wil zien hoe ze die pelikaan de nek om hebben gedraaidquote:
En dan zie je Bernadette op de achtergrond haar uitlachen en een handgebaar maken van laat maar zitten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
En vervolgens Wietske gewoon alsof Bernadette niets gezegd heeft... "Ik begrijp het echt niet! Wie het weet mag het zeggen!"
Ja, dat het zomaar mag van de redactie kan ik niet begrijpen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:12 schreef Fargo het volgende:
[..]
En ik weet dat het de 'natuur' is, maar ik vind het toch altijd vreselijk sneu als ik zie hoe Ignace de poten uit zo'n krab trekt.. Laat staan dat ik wil zien hoe ze die pelikaan de nek om hebben gedraaid![]()
Ik meen me te herinneren dat het eerder in ER verboden was om het wildlife 'de nek om te draaien.' Kan ook zijn dat dat alleen in Maleisie niet mocht.quote:Ja, dat het zomaar mag van de redactie kan ik niet begrijpen.
Klopt, toen ze nog in Maleisie waren mochten ze niet aan de wilde dieren komen.Misschien zjn de regels in Panama soepeler.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:36 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het eerder in ER verboden was om het wildlife 'de nek om te draaien.' Kan ook zijn dat dat alleen in Maleisie niet mocht.
T is ook ER he. Geen nep soap.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:46 schreef berney het volgende:
[..]
Klopt, toen ze nog in Maleisie waren mochten ze niet aan de wilde dieren komen.Misschien zjn de regels in Panama soepeler.
Hans Zimmer - The Krakenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:49 schreef Rory78 het volgende:
Hoe heet die muziek (met kerkorgel) als ze naar de eilandraad gaan?
Oh dat zou wel heerlijk zijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:57 schreef Wup het volgende:
ja volgende week belooft weinig goeds
gaan ze Curd nog vertellen dat anderen familiebezoek krijgen;)
Sowieso moet het voor die 2 heel kut zijn om alles nu terug te zien, hoe de anderen het doorhebben dat ze zich enorm inlikken enzo, en dat ze eigenlijk heel dom zijn maar alleen bleven vanwege het complot.. Heerlijkquote:
Je hoef mij niet te quoten hoor. ik heb die regel in de voorgaande edities niet bedacht.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:02 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
T is ook ER he. Geen nep soap.
En er ook bijna uitlagen vanwege een complot, tis dat ze de proef wonnen en vervolgens de samensmelting kregen. Echt snugger waren ze niet, het is algemeen bekend dat het uit schappelijkheid opheffen van een complot alleen maar in je voordeel werkt in ER.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sowieso moet het voor die 2 heel kut zijn om alles nu terug te zien, hoe de anderen het doorhebben dat ze zich enorm inlikken enzo, en dat ze eigenlijk heel dom zijn maar alleen bleven vanwege het complot.. Heerlijk
ooh alsjeblieft wel, wat is Expeditie Robinson nou zonder zwakke mannen met heimwee die nergens tegen kunnen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:57 schreef Wup het volgende:
ja volgende week belooft weinig goeds
gaan ze Curd nog vertellen dat anderen familiebezoek krijgen;)
Was ook geen directe comment op jouw comment hoor. Maar altijd lachen mensen die zich direct aangesproken voelenquote:Op donderdag 9 november 2006 07:29 schreef berney het volgende:
[..]
Je hoef mij niet te quoten hoor. ik heb die regel in de voorgaande edities niet bedacht.
Misschien kwam dat omdat je mij quote.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:26 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Was ook geen directe comment op jouw comment hoor. Maar altijd lachen mensen die zich direct aangesproken voelen
Hopelijk verlizen ze de proef en mogen ze ze neit ontmoeten.quote:
amen.quote:Op maandag 13 november 2006 21:32 schreef Bruce117 het volgende:
Dat softe gedoe moeten ze maar eens afschaffen
Inderdaad. Waar is de tijd gebleven dat ik lekkere hapjes maakte, me al tijdig op de bank setteld en de stekker van de telefoon eruit trok omdat ER die avond op TV kwam... Jammer...quote:Op maandag 13 november 2006 21:42 schreef babette21 het volgende:
* Babette verlangt terug naar de gloriedagen van ER2000
Waar nog echte Robinsons in zaten. Dit zooitje ongeregeld bij elkaar denken 't allemaal zo goed te weten. Ze hebben niet door hoe kansloos ze zijn. Vieze spelletjes onderlingquote:Op maandag 13 november 2006 21:42 schreef babette21 het volgende:
"voor het te laat is"
alsof het een zaak van leven op dood is of ze hun familie uberhaupt óóit nog zullen zien...
sneue bedoeling
* Babette verlangt terug naar de gloriedagen van ER2000
Ja inderdaad maar ja ze hebben 6000 euro per persoon betaald voor de reis.quote:Op maandag 13 november 2006 21:42 schreef golfer het volgende:
Tijd was om, dus als ER consequent is, sturen ze die boot weer lekker weg.
Alsof ze verdorie drie jaar van huis zijn...quote:Op maandag 13 november 2006 21:44 schreef tong80 het volgende:
Waar gaat dit over ?
Op een onbewoond eiland en pa en ma komen ze even moed inspreeken.
Olga was de enige die zei wat ze dacht toen ze nog bij elkaar waren daarom werd ze er door het kliekje als eerste uitgestemd. Dat is de sterkste deelneemster dit jaar. Toen ze die anderen confronteerde met hun spelletje hadden ze geen goede argumeneten en won ze iedere discussie met kilometers voorsprong. De huigelaarsters die nu op HAArR eiland komen wrijft ze het er op heerlijke wijze nog eens in. Ze zakken als een plumpudding inj elkaar kussen haar voeten of gaan huilen tegenj de wind in.quote:Op maandag 13 november 2006 21:34 schreef Frasier het volgende:
Wat een walgelijk stelletje daar op dat (verliezers) eilandje. Eigenlijk passen ze daar precies goed. Ze leven totaal in hun eigen denkwereldje. Olga, oh oh wat is ze goed. Zolang je maar volgens haar regeltjes leeft. Wat een beperkte gedachtegang heeft dat mens. Die Koen is trouwens ook hilarisch. Als een kansloos hondje loopt ie achter haar aan.
Nee hoor. Was daarvoor ook al.quote:Op maandag 13 november 2006 21:45 schreef Wup het volgende:
volgens mij is dat familiegezeik pas begonnen toen ER naar Talpa verhuisde
hoewel, brieven en telefoontjes erger ik me volgens mij al een eeuwigheid aan
ik heb de indruk dat de heer Hasselbach er dit jaar ook helemaal geen zin meer in heeft
of hij mist Roos ook......
Was dat vorig jaar ook niet met eentje? Dat ze elkaar konden zien, maar niet mochten aanraken.quote:Op maandag 13 november 2006 21:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee hoor. Was daarvoor ook al.
In Amerika doen ze het ook regelmatig. Alleen dan mooier. Dan staan ze tegenover hun familie; mochten er twee mee naar een speciaal resort, eentje mocht mee naar het eiland van de tribe en eentje mocht even knuffelen. De laatste mocht elkaar alleen maar even aankijken op 5 meter afstand.
klopt in het eerste jaar mochten ze al bellen.quote:Op maandag 13 november 2006 21:45 schreef Wup het volgende:
hoewel, brieven en telefoontjes erger ik me volgens mij al een eeuwigheid aan
hij straalt weinig plezier uit ja... heb 'm nog niet zien lachen, geloof ikquote:ik heb de indruk dat de heer Hasselbach er dit jaar ook helemaal geen zin meer in heeft
Hahaha dat was vorig jaar ja. Ik kan me ook nog een seizoen herinneren dat de familieleden insecten moesten eten tijdens een proef. Dat was helemaal lachenquote:Op maandag 13 november 2006 21:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee hoor. Was daarvoor ook al.
In Amerika doen ze het ook regelmatig. Alleen dan mooier. Dan staan ze tegenover hun familie; mochten er twee mee naar een speciaal resort, eentje mocht mee naar het eiland van de tribe en eentje mocht even knuffelen. De laatste mocht elkaar alleen maar even aankijken op 5 meter afstand.
Vorig jaar was het mooiste, met de Blueberryquote:Op maandag 13 november 2006 21:52 schreef trepper het volgende:
[..]
Hahaha dat was vorig jaar ja. Ik kan me ook nog een seizoen herinneren dat de familieleden insecten moesten eten tijdens een proef. Dat was helemaal lachen![]()
Hahaha Shane iddquote:Op maandag 13 november 2006 21:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vorig jaar was het mooiste, met de Blueberry.
dat had ik verdrongenquote:Op maandag 13 november 2006 21:55 schreef Wup het volgende:
o mammie mammie mammie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |