Hey, welkom in het Turkentopic, ben je nieuw?quote:Op maandag 6 november 2006 22:34 schreef Emel het volgende:
hallo
jah, ik ben een newbiequote:Op maandag 6 november 2006 22:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hey, welkom in het Turkentopic, ben je nieuw?
Welkom op Fok!quote:Op maandag 6 november 2006 22:36 schreef Emel het volgende:
[..]
jah, ik ben een newbie
is dit een leuk topic?
oh dankjewel!quote:Op maandag 6 november 2006 22:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welkom op Fok!
Ja hoor, al 23 delen he
Nee, ik ben een meelopertje.quote:Op maandag 6 november 2006 22:38 schreef Emel het volgende:
[..]
oh dankjewel!
wie ben jij?? ben je een Turk??
dat is saaiquote:
blijf lopen danquote:
jij moet het zelf weten, ik bemoei me er niet meequote:
Dat is pas saaiquote:Op maandag 6 november 2006 22:46 schreef Emel het volgende:
[..]
jij moet het zelf weten, ik bemoei me er niet mee![]()
oh hoe dan?quote:
ik ben saaiquote:
Triggershit heeft een fotow van je In een van de eerste topics gezetquote:Op maandag 6 november 2006 22:48 schreef Emel het volgende:
[..]
oh hoe dan?
wie heeft mijn vertrouwen beschaamd?![]()
wat?????quote:Op maandag 6 november 2006 22:49 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Triggershit heeft een fotow van je In een van de eerste topics gezet![]()
Wat een sukkel ben je toch.quote:Op maandag 6 november 2006 22:49 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Triggershit heeft een fotow van je In een van de eerste topics gezet![]()
ik ben de bronquote:
Jaaaaahaaa, die steeds terugkomende foto van Hyves, je weet wel waarbij je steeds ging ontkennen dat jij het wasquote:
oohh die...quote:Op maandag 6 november 2006 22:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jaaaaahaaa, die steeds terugkomende foto van Hyves, je weet wel waarbij je steeds ging ontkennen dat jij het was
Wat zei ik tegen jou over die bezemquote:Op maandag 6 november 2006 22:51 schreef Emel het volgende:
zeg, mijn foto's waren prive Ben.
dit is een grap hoop ik
heb het doorquote:Op maandag 6 november 2006 22:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat zei ik tegen jou over die bezem![]()
hij heeft het over die chick
Vraag naar aandacht noemen ze datquote:Op maandag 6 november 2006 22:53 schreef Emel het volgende:
HEY JONGENS KAPPEN HE
wat is dat met jullie??????
ok dan ben ik datquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 22:53 schreef Emel het volgende:
HEY JONGENS KAPPEN HE
wat is dat met jullie??????
we zijn aardig voor elkaarquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 22:56 schreef saban het volgende:
Iyi aksamlar gencler..
wat is jouw soort dan?quote:Op maandag 6 november 2006 22:57 schreef Jett het volgende:
TFOE! door topics als deze zou ik bijna op rita gaan stemmen
het is dat ik nog minder jarig ben
waarom is er geen topique voor al mijn soorten
Gefelcitieerdquote:Op maandag 6 november 2006 22:57 schreef Jett het volgende:
TFOE! door topics als deze zou ik bijna op rita gaan stemmen
het is dat ik nog minder jarig ben
waarom is er geen topique voor al mijn soorten
ik heb geen leger nodig..NOGMAALSquote:
succes met je eigen soort dan hequote:
ze is niet jarigquote:
Toch maar ff een foto van je plaatsen?quote:Op maandag 6 november 2006 22:58 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb geen leger nodig..NOGMAALS
tss!
hoe wil je dat ik je bij help?quote:
dat blondje ben ikquote:
Ze weten nu wel onderhand dat jij die rechtste bent.quote:
Eerst de negers, daarna de grieken en nu de brit/spanjaardquote:Op maandag 6 november 2006 23:05 schreef Jett het volgende:
ik maak een topique voor mn eigen soort.
Thalla
En anders stuur je gewoon een mailtje voor duizenden fokkers zich aanmeldenquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:27 schreef Emel het volgende:
saban: ze zoeken bij ons een website beheerder. Heb je interesse?
De website beheerder is verantwoordelijk voor het dagelijks reilen en zeilen van de websites.
Hij/zij werkt nauw samen met de afdeling communicatie en met medewerkers die informatie moeten aanleveren voor plaatsing op de websites.
Wat zijn de taken:
- het onderhouden en verder ontwikkelen van de websites
- het op de voet volgen van de ontwikkelingen van de internettechnologie
- het professionaliseren en verbeteren van de website
- het motiveren en stimuleren van medewerkers om een bijdrage te leveren aan de inhoud en het verbeteren van de website.
Wat zijn de functie-eisen:
- opleiding HBO-informatica of studerend hiervoor
- 2 jaar relevante praktijkervaring in een soortgelijke functie
- ervaring met CMS en bij voorkeur TYPO3
- ervaring met het ontwikkelen en onderhouden van complexe websites
- ervaring met het grafisch en technisch ontwerpen van websites
- flexibele instelling en initiatiefrijk
- goede communicatieve en sociale vaardigheden
Klinkt heel interessant. Alleen voldoe ik helaas niet aan alle eisen, bij eis 1 haak ik al af.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:27 schreef Emel het volgende:
saban: ze zoeken bij ons een website beheerder. Heb je interesse?
De website beheerder is verantwoordelijk voor het dagelijks reilen en zeilen van de websites.
Hij/zij werkt nauw samen met de afdeling communicatie en met medewerkers die informatie moeten aanleveren voor plaatsing op de websites.
Wat zijn de taken:
- het onderhouden en verder ontwikkelen van de websites
- het op de voet volgen van de ontwikkelingen van de internettechnologie
- het professionaliseren en verbeteren van de website
- het motiveren en stimuleren van medewerkers om een bijdrage te leveren aan de inhoud en het verbeteren van de website.
Wat zijn de functie-eisen:
- opleiding HBO-informatica of studerend hiervoor
- 2 jaar relevante praktijkervaring in een soortgelijke functie
- ervaring met CMS en bij voorkeur TYPO3
- ervaring met het ontwikkelen en onderhouden van complexe websites
- ervaring met het grafisch en technisch ontwerpen van websites
- flexibele instelling en initiatiefrijk
- goede communicatieve en sociale vaardigheden
Ik wil wel je redder in nood zijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:46 schreef Emel het volgende:
argg ben nog op werk
je bent een schatquote:
ook alquote:
Kom online! Heb interesse in vacature :pquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:34 schreef Emel het volgende:
zou het op msn ook rustig zijn?
je hebt een PM!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:44 schreef saban het volgende:
[..]
Kom online! Heb interesse in vacature :p
Wat daar in staan had ik zelf ookal gevonden.quote:
Meer info heb ik niet. Ik werk niet bij personeelszakenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:51 schreef saban het volgende:
[..]
Wat daar in staan had ik zelf ookal gevonden.
Jammer dat ik niet aan alle eisen voldoe, maar toch hartstikke bedankt!
Ach ja, toch bedankt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:52 schreef Emel het volgende:
[..]
Meer info heb ik niet. Ik werk niet bij personeelszaken![]()
je moet niet naar de eisen kijken joh, vaak wijken ze van af, vooral als ze niemand kunnen vindenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:55 schreef saban het volgende:
[..]
Ach ja, toch bedankt.
Misschien moet ik het toch maar eens proberen, niet geschoten is altijd mis.
Ik vind dat ze te hoge eisen stellen. Ik kan met minder ervaring en met een minder hoge opleiding een veel nettere website afleveren als wat zij nu hebben.
Aan de bron zie ik dat het door een externe bedrijf in 1997 gebouwd is, zelfs het bedrijf bestaat niet meerquote:
haha ja..sorry. Ik kijk er naar deze week. Ben te druk en luiquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:59 schreef saban het volgende:
[..]
Aan de bron zie ik dat het door een externe bedrijf in 1997 gebouwd is, zelfs het bedrijf bestaat niet meer
Ik ga het proberen! Krijg ik nog voorbeeld sollicitatie brieven van je?
En mij stuur je een mailtje om wat te drinken?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:02 schreef Emel het volgende:
[..]
haha ja..sorry. Ik kijk er naar deze week. Ben te druk en lui![]()
huh wanneer?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En mij stuur je een mailtje om wat te drinken?
quote:
quote:Emel ******* (@hotmail.com) woensdag 7 November 2006 22:58:46
Aan: triggershot@hotmail.com
Onderwerp: RE:
Kom morgen wat drinken.
tuuuuuuurlijk triggerquote:
Waar heb je het over, eerst mail je me en dan wijs je me af met je eigen mail?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:08 schreef Emel het volgende:
[..]
tuuuuuuurlijk triggerdie stadium zijn we al gepasseerd
ik wil met saban wel wat drinken.
je bent in de war met een andere Emel lieve schat. Sorryquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar heb je het over, eerst mail je me en dan wijs je me af met je eigen mail?
Dwing me nou niet om je email te plaatsen, tis toch jouw adres.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:11 schreef Emel het volgende:
[..]
je bent in de war met een andere Emel lieve schat. Sorry![]()
waag het nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dwing me nou niet om je email te plaatsen, tis toch jouw adres.![]()
Thnx, komt niet hard aanquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:14 schreef Emel het volgende:
[..]
waag het nietmijn mailadres is prive
en nu ga ik slapen. Morgen thuis werken.
tss! raar verhaal heb je zeg...met jou wat drinken..![]()
watjequote:Op dinsdag 7 november 2006 23:15 schreef Emel het volgende:
ohja, ik ga niet naar Marokko. Ik ga naar Barcelona![]()
een ander keertje naar Marokko. Twee-drie weken ofzo lekker rondtrekken.quote:
hey broertjequote:Op woensdag 8 november 2006 10:58 schreef saban het volgende:
Goedemorgen zus
Aah, gaan we wat drinken![]()
je weet tenminste waar je aan toe bentquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Thnx, komt niet hard aan
Slaap lekker
Aan een biertjequote:Op woensdag 8 november 2006 11:21 schreef Emel het volgende:
[..]
je weet tenminste waar je aan toe bent![]()
tis dat jij niet drinktquote:
is goed, kom langsquote:Op woensdag 8 november 2006 11:40 schreef saban het volgende:
[..]
Krijg ik een koffietje als ik bij je op sollicitatie gesprek kom?
cola lightquote:
goedgoed! behoorlijk drukquote:
week is nog jongquote:Op woensdag 8 november 2006 12:24 schreef Emel het volgende:
[..]
goedgoed! behoorlijk druk
ik heb je weinig gesproken deze week.
hehe tis bijna weer weekend hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 12:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
week is nog jong
je hebt toch vrij vandaag
Je hebt door dat Iftar al voorbij is hequote:Op woensdag 8 november 2006 13:08 schreef Emel het volgende:
[..]
hehe tis bijna weer weekend hoor
yep ik heb vrij, moet alweer om 17 uur ergens zijn voor een etentje.
het is nu makkelijker afspreken met mensenquote:Op woensdag 8 november 2006 13:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt door dat Iftar al voorbij is he
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:08 schreef Emel het volgende:
[..]
het is nu makkelijker afspreken met mensen
hehe wat nou?quote:
gaat je niets aanquote:Op woensdag 8 november 2006 14:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
heb jij nog niet wat dagen in te halen
ik was duidelijkquote:Op woensdag 8 november 2006 14:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is geen antwoord op mijn vraag
tuurlijkquote:
wie ben jij?quote:
ik ben Emel en jij hebt niets te zeggen over mijquote:
Ik heb wel wat over je te zeggen.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:54 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben Emel en jij hebt niets te zeggen over mijdus hou je mond
![]()
pardon?? hoezo heb jij wel iets over mij te zeggen?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb wel wat over je te zeggen.![]()
Jaquote:Op woensdag 8 november 2006 14:56 schreef Emel het volgende:
[..]
pardon?? hoezo heb jij wel iets over mij te zeggen?
oh dat mag wel, complimenten zijn altijd leukquote:Op woensdag 8 november 2006 14:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja![]()
Als ik zeg dat je lief bent, heb ik toch wat over je te zeggen.![]()
Het blijft over je wat mogen zeggen.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:58 schreef Emel het volgende:
[..]
oh dat mag wel, complimenten zijn altijd leukmaar oordelen en veroordelen mag niet jongeman
![]()
ok vooruit dan maar. Jij je zin.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het blijft over je wat mogen zeggen.![]()
quote:
johquote:Op woensdag 8 november 2006 15:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gaar, ben nog steeds nie wakker
Koffie is Koffiequote:Op woensdag 8 november 2006 15:13 schreef Alicey het volgende:
[..]<- FOK! heeft geen potten koffie, alleen kopjes.
dat probleem heb ik niet meer sinds ik niet meer msn (in het bijzonder met jou)quote:
Sure, schuif het maar weer op mijquote:Op woensdag 8 november 2006 15:15 schreef Emel het volgende:
[..]
dat probleem heb ik niet meer sinds ik niet meer msn (in het bijzonder met jou)![]()
Koning der nachtbrakers?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sure, schuif het maar weer op mij
Espressoquote:Op woensdag 8 november 2006 15:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar je hebt koffie, espresso, cappucino, wiener melange, koffie verkeerd, etc., etc.
ontken het nou niet. Door jou ging ik laat naar bed en volgende dag was ik een zombiequote:Op woensdag 8 november 2006 15:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sure, schuif het maar weer op mij
leugensquote:Op woensdag 8 november 2006 15:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee als je Emel iets wilt vertellen dan moet je wachten tot ze 80 mensen begroet heeft![]()
Eigen schuldquote:Op woensdag 8 november 2006 15:21 schreef Emel het volgende:
[..]
ontken het nou niet. Door jou ging ik laat naar bed en volgende dag was ik een zombie![]()
Ah, de grote Turkse familie.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee als je Emel iets wilt vertellen dan moet je wachten tot ze 80 mensen begroet heeft![]()
Jaquote:Op woensdag 8 november 2006 15:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hier alleen filterkoffie, maar ook da's wel goed![]()
door jouw schuld kom ik ook niet meer op msnquote:
hoezo, ik zit niet eens in jouw lijstquote:Op woensdag 8 november 2006 15:25 schreef Emel het volgende:
[..]
door jouw schuld kom ik ook niet meer op msn![]()
mijn familie woont in Turkije hoorquote:
rara hoe zou dat komenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hoezo, ik zit niet eens in jouw lijst
Jawel, haar moeder is gek op mijquote:Op woensdag 8 november 2006 15:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kun je niet infiltreren in de grote Turkse familie?
correctie: WASquote:Op woensdag 8 november 2006 15:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, haar moeder is gek op mij![]()
hoe werkt msn eigenlijk?quote:
WASquote:
ik heb msn cursus nodigquote:Op woensdag 8 november 2006 15:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kijk zie je dat bedoel ik nou
ik haat jequote:Op woensdag 8 november 2006 15:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, ze zegt dat alleen zodat jij stopt met zeuren
beter geen msn dan maarquote:Op woensdag 8 november 2006 15:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet dat je het daarna wel kunt
Da's toch ook familie?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:26 schreef Emel het volgende:
[..]
mijn familie woont in Turkije hoorhier heb ik alleen ouders, broers, schoonzussen en hun kinderen.
jawel maar geen tantes, ooms, nichtjesquote:
wat heeft ie niet geflikt?quote:
Ohw zoow.. Kleine Turkse familie dus..quote:Op woensdag 8 november 2006 15:31 schreef Emel het volgende:
[..]
jawel maar geen tantes, ooms, nichtjes![]()
ik spreek namens mn moederquote:Op woensdag 8 november 2006 15:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goedzo, laat je ware gevoelens maar naar buiten komen,
maar spreek niet voor je moeder
Dus nu is Emel van de honger omgekomen?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik had Emels boterhammen mee genomen
Ja 100 meter loopafstand van Station Rdam CS.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:30 schreef Emel het volgende:
ken je het Dunya lokanta?
Nee maar Emels moeder kan gewoon lekker kokenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dus nu is Emel van de honger omgekomen?
Probeer je te beschermenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben al altijd een buitenbeentje
ik ga volgende week daar voor het eerst eten, vandaar.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:55 schreef saban het volgende:
[..]
Ja 100 meter loopafstand van Station Rdam CS.
Heb ik zo een 3 jaar lang langs gelopen
hey Benjiquote:
iyilik, ben thuis en ga zo naar bedquote:
Trusten alvast.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:56 schreef Emel het volgende:
[..]
iyilik, ben thuis en ga zo naar bed
ik realiseer me dat single zijn beter is, ik heb helemaal geen tijd voor een vriendje![]()
ben te onafhankelijk en zelfstandigquote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trusten alvast.
Hoezo dat ineens?
projectie?quote:
Sure, ga daar maar van uitquote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef Emel het volgende:
[..]
projectie?![]()
trusten.
ik stuur je ooit wel een PM![]()
Ik heb een afspraak met mevrouw Emel staat stom. Ik heb een afspraak met mevrouw E. xxxx staat netter. Vul xxxx eens inquote:Op woensdag 8 november 2006 11:49 schreef Emel het volgende:
[..]
is goed, kom langswel effe bij de secretaresse zeggen dat je een afspraak hebt met me, anders zetten ze je het pand uit
mw Emelquote:Op donderdag 9 november 2006 08:16 schreef saban het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak met mevrouw Emel staat stom. Ik heb een afspraak met mevrouw E. xxxx staat netter. Vul xxxx eens in![]()
ach ja, dat kan gebeuren..quote:Op donderdag 9 november 2006 22:02 schreef skippy22 het volgende:
Euh achter m,n computer heb alleen geen zin om te fokken
ik ben laatquote:Op donderdag 9 november 2006 22:21 schreef saban het volgende:
[..]
Is al maanden bekend![]()
Net weer gedanst, heerlijk![]()
Hehe, had 'm nou vertelt dat je wel een website beheerder kentquote:Op donderdag 9 november 2006 22:31 schreef Emel het volgende:
hey saban, jammer dat je geen hulpverlener bent. Vandaag kwam mn baas naar me toe: wil jij iemand zoeken voor 6 maanden?
hij wil geen website beheerder maar een hulpverlenerquote:Op donderdag 9 november 2006 22:33 schreef saban het volgende:
[..]
Hehe, had 'm nou vertelt dat je wel een website beheerder kent![]()
Eh? Dat wouden jullie toch?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef Emel het volgende:
[..]
hij wil geen website beheerder maar een hulpverlener
riagg ja..niet onze afdelingquote:
hey ik bel regelmatig de helpdeskquote:Op donderdag 9 november 2006 22:41 schreef saban het volgende:
[..]
En ik was zo blij dat ik collega van je zou worden![]()
Nee maar ik heb serieuze interesse. Help me!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:42 schreef Emel het volgende:
[..]
hey ik bel regelmatig de helpdesker is nu een nieuwe bij, hij heet Mohammed
![]()
begin nou aan je brief en ik help je verder mee. Zo schiet het niet op.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:44 schreef saban het volgende:
[..]
Nee maar ik heb serieuze interesse. Help me!
Meer info? Waarom meer info?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:46 schreef Emel het volgende:
[..]
begin nou aan je brief en ik help je verder mee. Zo schiet het niet op.
bel morgen riagg op en vraag om meer info. Doe wat!! tsss
laat je naam vallen! direct benaderen levert meer op.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:47 schreef saban het volgende:
[..]
Meer info? Waarom meer info?
Het is toch brief schrijven, wachten en hopen.
Ja zusquote:Op donderdag 9 november 2006 22:48 schreef Emel het volgende:
[..]
laat je naam vallen! direct benaderen levert meer op.
goedzo luisterenquote:
Ik werk hard.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:55 schreef Emel het volgende:
[..]
goedzo luisteren
beter je best doen als je iets wil bereiken. Hard werken!
Moet ik ook maar eens zo doen.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:56 schreef Emel het volgende:
je zus gaat nu braaf naar bed, zodat ze morgen hard kan werken![]()
trusten broertje![]()
Dat wil ik wel Heb al een boek hierover gelezen Moderne psychiatrie Van johan cullburg Weet nu allesquote:Op donderdag 9 november 2006 22:31 schreef Emel het volgende:
hey saban, jammer dat je geen hulpverlener bent. Vandaag kwam mn baas naar me toe: wil jij iemand zoeken voor 6 maanden?
ik neem je niet aanquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:51 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dat wil ik wel Heb al een boek hierover gelezen Moderne psychiatrie Van johan cullburg Weet nu alles![]()
Ga slapen!quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:05 schreef Emel het volgende:
ben zo moe zeg..ik kan zo in slaap vallen![]()
nu ben ik vroeg wakkerquote:
quote:
nee, avonddienstquote:
oh lekker johquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoef vandaag maar 2 uur te werken
jammerquote:
quote:
En ben eindelijk terug van werk, zo naar de kapper en vanavond verlovingquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:20 schreef saban het volgende:
Wat moet ik zeggen dan![]()
Goedemiddag, u spreekt met de broertje van Emel. Op de website van 'website bedrijfnaam' heb ik de vacature gezien over de creative website beheerder, graag zou ik hier meer informatie over willen.
Zegt ze (kan ze zeggen), ja alles staat toch op de website![]()
quote:
jij had vandaag weekend schatquote:Op zondag 12 november 2006 00:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jij hebt nou weekend, ik morgen werken![]()
Ik moest vandaag 2 uur werken hequote:Op zondag 12 november 2006 00:09 schreef Emel het volgende:
[..]
jij had vandaag weekend schatje overleeft het wel
morgen ga ik dvd's s kijken: brokeback mountain, before sunrise en before sunset![]()
2 uurtjesquote:Op zondag 12 november 2006 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik moest vandaag 2 uur werken he
Creatieve titels?
ja morgen wel gewoon werken alleen heb geen slaapquote:Op zondag 12 november 2006 00:12 schreef Emel het volgende:
[..]
2 uurtjes
nou het zijn mooie romantische films.
ik ga lekkere hapjes maken voor mezelf..ook popcorn enzo..echt een relaxte zondag van maken.![]()
hoe laat beginnen?quote:Op zondag 12 november 2006 00:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja morgen wel gewoon werken alleen heb geen slaap
Alleen?
vroegquote:Op zondag 12 november 2006 00:14 schreef Emel het volgende:
[..]
hoe laat beginnen?
ja heerlijk alleen..tijd voor mezelf![]()
Ga slapen danquote:
dan nietquote:Op zondag 12 november 2006 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
als ik slaap had, zou ik slapen he
ohjee hihiquote:
zonder drankquote:
quote:Op zondag 12 november 2006 00:37 schreef saban het volgende:
Take it on the other side....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |