Ja ik hoop dus dat Depor nog ff wint. Zou wel uniek zijn.quote:Op zondag 19 november 2006 22:02 schreef dndiek het volgende:
Greetings en ik hebben er op dit moment 9 goed
jammerquote:Op zondag 19 november 2006 22:10 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja ik hoop dus dat Depor nog ff wint. Zou wel uniek zijn.![]()
Jezus dude! Jij wordt gewoon gestraft, en terecht, omdat je telkens tegen je geloof instemt. Telkens Barca op de winst en als er maar een beetje tegenstander tegen Real moet loopt het dun door je broek. Zo win je nooit!quote:Op maandag 20 november 2006 13:29 schreef WeebI het volgende:
wat matigjes weer
za 25-11 20:00 Barcelona Villarreal CF 1
za 25-11 22:00 Atlético Madrid Real Sociedad 1
zo 26-11 17:00 Racing Santander Recreativo Huelva 2
zo 26-11 17:00 Celta de Vigo Real Zaragoza 2
zo 26-11 17:00 Getafe CF Levante UD 1
zo 26-11 17:00 Betis Sevilla Espanyol x
zo 26-11 17:00 Gimnàstic Real Mallorca 1
zo 26-11 17:00 Osasuna Deportivo La Coruña 2
zo 26-11 19:00 Valencia CF Real Madrid x
zo 26-11 21:00 Athletic Bilbao Sevilla 2
WeebI had gewoon geen antwoord op mijn vloeiende aanvallenquote:Op maandag 20 november 2006 13:32 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jezus dude! Jij wordt gewoon gestraft, en terecht, omdat je telkens tegen je geloof instemt. Telkens Barca op de winst en als er maar een beetje tegenstander tegen Real moet loopt het dun door je broek. Zo win je nooit!
Neu, ik dek mezelf in, voor het geval het toch mis gaat.quote:Op maandag 20 november 2006 13:32 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jezus dude! Jij wordt gewoon gestraft, en terecht, omdat je telkens tegen je geloof instemt. Telkens Barca op de winst en als er maar een beetje tegenstander tegen Real moet loopt het dun door je broek. Zo win je nooit!
Met twee schaam ik me ook. Aan de andere kant zegt het genoeg dat de weekwinnaar slechts zes goed hadquote:Op maandag 27 november 2006 11:23 schreef Beschouw het volgende:
Maar 1 uitslag goed voorspeld. Hier past slechts diepe schaamte.![]()
Ho es effequote:Op maandag 27 november 2006 19:01 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Met twee schaam ik me ook. Aan de andere kant zegt het genoeg dat de weekwinnaar slechts zes goed had
goede prestatie hoor, maar het zegt wat over het programmaquote:
INZICHT!quote:Op maandag 27 november 2006 22:53 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
goede prestatie hoor, maar het zegt wat over het programma![]()
Bij iedereen verkeerd beoordeeld dan of alleen bij mij?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:46 schreef dndiek het volgende:
Ik had per ongeluk een 2 bij Nastic Levante ipv een 1
Inmiddels is de fout hersteld
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:26 schreef VoreG het volgende:
Door Cart_man ben ik van de 1e plek af! En door Bos!
Iedereenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:16 schreef Greetings het volgende:
[..]
Bij iedereen verkeerd beoordeeld dan of alleen bij mij?
Jij en mcyodogg hebben allebei aangegeven mee te willen spelen ipv Cart_man. Hij gaf het iets eerder aan maar 'vecht' het onderling maar uitquote:Op donderdag 14 december 2006 19:00 schreef stevengerrard het volgende:
Dndiek heb je al een vervanger voor Cart man?
Nee, gaat ook lastig, geloof ikquote:
Wrom vul je dan voorspellingen in? Je kunt niet mee doen op het moment denk ik.quote:
O sorry dat wist ik niet, haal het wel weer weg dan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:54 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wrom vul je dan voorspellingen in? Je kunt niet mee doen op het moment denk ik.
Anders dan laat je dat gewoon aan mij over en laat je pos gewoon haar toto invullen.... Iedereen die zin heeft om een toto in te vullen mag dat doenquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:07 schreef jojomen4 het volgende:
Als je mee wilt doen voor bepaalde mensen die een x aantal keer achter elkaar niet gepost hebben moet je het ff hier zeggen dan sta je op de wachtlijst (die denk ik niet meer zo groot is).
Is dit jou spel dan Meester dniek?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
Anders dan laat je dat gewoon aan mij over en laat je pos gewoon haar toto invullen.... Iedereen die zin heeft om een toto in te vullen mag dat doen
Dat zeg ik nergens maar ik organiseer het spel en ik vind het een beetje lullig overkomen allemaal, zoals jij tegen pos doet. leer namen schrijvenquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:25 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Is dit jou spel dan Meester dniek?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:57 schreef Greetings het volgende:
1111111111
Die post die jij van mij quote legt op een vriendelijke manier uit hoe ze wel mee kan doen. Jij mag het spel dan organiseren maar het lijkt me duidelijk dat ik gewoon mag reageren op wat ik wil, dus helemaal om iets uit te leggen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens maar ik organiseer het spel en ik vind het een beetje lullig overkomen allemaal, zoals jij tegen pos doet. leer namen schrijven
Had je het druk met lesgeven ofzo?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:13 schreef dndiek het volgende:
GVD, ik dacht dat ik vanmiddag mijn toto had voorspeld
Leg het dan in ieder geval goed uitquote:Op woensdag 20 december 2006 01:16 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Die post die jij van mij quote legt op een vriendelijke manier uit hoe ze wel mee kan doen. Jij mag het spel dan organiseren maar het lijkt me duidelijk dat ik gewoon mag reageren op wat ik wil, dus helemaal om iets uit te leggen.
Dan komen mijn voorspellingen ook uit het land van de Primera Divisionquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:04 schreef dndiek het volgende:
het is winterstop in het weekend van 6-7 januari is de volgende ronde
komt er nog een keer aan jaquote:Op zondag 31 december 2006 12:38 schreef Terreros85 het volgende:
Tussenstand?
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
En SG en Beschouw maken er wel een normaler duel van.
Nooit Savo Milosevic vrij laten!quote:Op maandag 8 januari 2007 01:19 schreef Greetings het volgende:
Netjes gecounterd Methodmich![]()
Je lijkt wel een Italiaanse middenmotor![]()
ik durf niet meer!!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:37 schreef dndiek het volgende:
Kom op mensen, er ontbreken nog erg veel toto's
Ik verdiende de drie punten, schurk!quote:Op maandag 15 januari 2007 00:59 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Bibao gaat dit seizoen voor een recordaantal gelijke spelen! Ook tegen Villarreal bleek het speculeren op een puntendeling weer een succesvolle formule. Kortom, ook in de terugronde verwacht ik weer een punt, Ray.
Ik zie toch echt 5-5 staan.quote:Op maandag 15 januari 2007 02:54 schreef jojomen4 het volgende:
Ze hebben verloren van Villarreal.
Okeequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:22 schreef dndiek het volgende:
eerder al voorspeld: Primera Division-toto 2006-2007 #2
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom nou een dubbelpost, moet ik nu maar de wedstrijden van komend weekend voorspellen.
In de buurt komen, maar ook niet meer dan dat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Weekwinnaar kampioen worden was het doel bij het overnemen van Mallorca, ik kom in de buurt.
Je gaat het moeilijk krijgen jochie.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In de buurt komen, maar ook niet meer dan dat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |