weet alleen dat ze daarvan kapot gaan. inclusief koffer jah.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:24 schreef L.Mo het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het meenemen van z'n gitaar in een vliegtuig?
luister sonic youth en dinosaur jr bijvoorbeeldquote:Op woensdag 8 november 2006 19:01 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind die jass-master ook wel erg vet! alleen jammer van de kleuren, niet echt mijn smaak, wat voor geluid zit daar eigelijk in? Vet scheur geluid zeker?
Ik dacht al aan zo'n flightcase.. Maar dat is dus ook niet alles?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
weet alleen dat ze daarvan kapot gaan. inclusief koffer jah.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | @@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@ @@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@ @@@@ @@@@ @@@@ @@@@ @@@@ @@@@@@ @@@@ @@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@ @@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@ @@ @@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@ @@ @@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@ @@@@@@@@ @@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@ @@@@@@ @@@@ @@@@ @@@@@@@@ @@@@ @@@@ @@@@@@ @@@@@@ ?> |
Ligt eraan met welke maatschappij je vliegt. Toen ik uit Amerika kwam zat mijn splinternieuwe electrische gewoon in een goeie hardcase van 70 euro (met wat handdoeken, voor extra schokbestendigheid), ik vloog met Delta en ze gaven me wat Fragile stickers om er op te plakken.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:45 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Ik dacht al aan zo'n flightcase.. Maar dat is dus ook niet alles?
Als handbagage meenemen zou wel handig zijn. Maar daarvoor moet ik even bellen.
Ok, fragile stickers. Wel een idee jaquote:Op woensdag 8 november 2006 20:42 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ligt eraan met welke maatschappij je vliegt. Toen ik uit Amerika kwam zat mijn splinternieuwe electrische gewoon in een goeie hardcase van 70 euro (met wat handdoeken, voor extra schokbestendigheid), ik vloog met Delta en ze gaven me wat Fragile stickers om er op te plakken.
Met deze stickers word ie in een speciaal compartement van het vliegtuig geladen (nouja, meer persoonlijk getild door het personeel) en behalve wat schaafjes aan de hardcase is 'ie perfect overgekomen
Ohja, en niet vergeten je snaren los(ser) te draaien; door het drukverschil springen ze/trekt je hals krom. (eventueel)
jij hebt blijkbaar een jaguar?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:27 schreef Jorikjet het volgende:
jaguars ownen jazzmasters. als je de jaguar op de rythm mode zet klinktie bijna als een jazzmaster, en er zijn nog meer geluiden uit te halen!
err, ongeveer 40 graden kouder dan kamertemperatuur. ik kan dingen bedenken die beter zijn voor een gitaar.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:55 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Ok, fragile stickers. Wel een idee ja![]()
Ik hoef dan niet zo ver te vliegen. Dus misschien kan ik voor de prijs van een hardcase ook wel een extra stoel kopen. Heeft mijn gitaar ook zijn eigen ticket![]()
En de temperatuur dan? Was min 20 (zoiets?) niet schadelijk voor de gitaar?
Tegenwoordig zijn in de meeste vluchten van redelijke kwaliteit de bagagecompartementen ook verwarmd.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:55 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Ok, fragile stickers. Wel een idee ja![]()
Ik hoef dan niet zo ver te vliegen. Dus misschien kan ik voor de prijs van een hardcase ook wel een extra stoel kopen. Heeft mijn gitaar ook zijn eigen ticket![]()
En de temperatuur dan? Was min 20 (zoiets?) niet schadelijk voor de gitaar?
of een case vol crack hebt.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef Maaark het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn in de meeste vluchten van redelijke kwaliteit de bagagecompartementen ook verwarmd.
Een extra stoel kopen kan ook, mits het geen drukke vlucht is. Ook GEEN slotjes op je hardcase doen, gewoon normaal dichtdoen zodat ze er snel even in kunnen kijken of je geen terrorist bent.
Yep, en vergeet dat een Jazzmaster ook gewoon een Rythm switch heeftquote:
jij bent zeker juristquote:Op woensdag 8 november 2006 22:11 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hij zei niet dat ie vandaag overslaat.
Mijn pa heeft een strat uit de vs meegenomen, als handbagage en afgegeven aan de purser. Ging prima. Werd op een veilige plek voor crew-baggage gezet geloof ik...niet in het ruim iig.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:24 schreef L.Mo het volgende:
Heb mijnes ook gekocht in de VS, die van mij werd ook afgevoerd voor speciale bagage.. Dan krijg je er een stikkertje op enzo.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:24 schreef L.Mo het volgende:
Wat voor koffer heb je héquote:Op woensdag 8 november 2006 19:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
weet alleen dat ze daarvan kapot gaan. inclusief koffer jah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |